Zarządzanie pracownikami mobilnymi

Kontroluj stan prac zleconych pracownikom zdalnym: serwisantom i handlowcom

Zarządzasz zespołem sprzedaży? 

Jesteś odpowiedzialny za pracę pracowników mobilnych?

Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja na tablety i smartfony umożliwiająca zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej. 

Monitorowanie efektów i postepu prac oraz zarządzanie pracownikami działu sprzedaży lub serwisu.

Comarch Mobile Zarządzanie współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania firmą Comarch ERP OptimaComarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

Monitorowanie

Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie aktualnego położenia pracowników oraz tras przejazdów przedstawicieli handlowych zarejestrowane w Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy, czy serwisantów w Comarch Mobile Serwis.

Kierownicy odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową:

  • monitorować bieżące pozycje pracowników z perspektywy mapy,
  • sprawdzać, czy trasy zostały zaplanowane i wykonane optymalnie do potrzeb,
  • definiować indywidualne statusy pracy wymagane do raportowania pracy pracowników,
  • sprawdzać pozycje GPS pracowników oraz miejsce wykonania zadanych działań (np. utworzenie dokumentu, wykonanie zdjęcia ekspozycji z poziomu aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy Comarch Mobile Serwis),
  • przesyłać pilne wiadomości do swoich pracowników.

 

 

 

Optymalnie zaplanowany dzień pracy

Kierownik planując działania swoim pracownikom może uwzględnić najbardziej optymalną trasę oraz czas potrzebny na przejazd. Dodatkowo można wyświetlać natężenie ruchu, co również usprawni planowanie działań.

Zaplanuj optymalny dzień pracy podwładnego w czterech krokach:

  1. Wybierz wzorzec wizyty handlowej oraz wskaż miejsce jej rozpoczęcia. Tu też możesz określić czy wizyta będzie realizowana w Comarch Mobile Sprzedaż (offline) czy w Comarch Mobile Zarządzanie (online).
  2. Zweryfikuj elementy wizyty handlowej - w razie potrzeby mozesz z tego miejsca dodać nowe elementy.
  3. Wybierz kontrahentów, których powinien odwiedzić pracownik. 
  4. System sam zaplanuje optymalną trasę przejazdu i pokaże ją na mapie.

Z planowania działań z wykorzystaniem optymalizacji tras może korzystać zarówno kierownik (dla swoich przedstawicieli handlowych czy serwisantów), jak równiez sam pracownik mobilny działający w terenie.

Kompleksowa realizacja procesu sprzedaży

Zainteresowany
zakupem produktów?

Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema
kanałami sprzedaży:

Partnerzy Comarch     Sklep internetowy     Chmura Comarch

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Potrzebujesz porady w doborze produktów?

 

Określ swoje potrzeby biznesowe.
My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie