Aplikacje mobilne w biznesie

Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy

Negocjujesz warunki handlowe u swoich dostawców np. podczas targów branżowych? 

Koncentrujesz się na ofertach i zamówieniach zakupu? 

Urządzenia mobilne jak: smartfon, tablet to Twoje codzienne narzędzie pracy? 

Poznaj Comarch Mobile Zakupy!

 

Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.

Comarch Mobile Zakupy współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

Poznaj korzyści

Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:

  • bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
  • ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji zamówień zakupu oraz realizacji wizyt u dostawców,
  • elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.

Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.

Zaplanuj wizytę zakupową dostosowaną do Twoich potrzeb

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt zakupowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do Twoich potrzeb. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.: 

  • dodanie dokumentu z możliwością określenia na wzorcu towarów proponowanych oraz wymaganych,
  • przeprowadzenie ankiety,
  • wykonanie zdjęcia (merchandising),
  • sporządzenie raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie,
  • wydawanie materiałów promocyjnych/marketingowych,
  • sporządzenie notatki ze spotkania.

Działania CRM

Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:

  • planowanie oraz realizację wizyt handlowych z użyciem dowolnie zdezdefiniowanych i nazwanych wzorców wizyt,
  • rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z dostawcą,
  • wykorzystanie zdefiniowanych wzorców z systemu ERP czyli schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta, składających się z różnych elementów, w celu zwiększenia skuteczności kontaktów oraz dopasowania wizyt do różnych branż, 
  • łatwe kopiowanie wizyt czy tygodniowych planów spotkań,
  • planowanie wizyt z dostawcą na podstawie zdefiniowanej w systemie częstotliwości kontaktów,
  • realizacja działań zaplanowanych oraz zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
  • możliwość odrzucenia, przełożenia oraz wstrzymania wizyty,
  • prezentację materiałów, katalogów produktów załączonych do wizyty,
  • weryfikację skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów.

Monitorowanie

Pracownicy przebywający w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do dostawców,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie dokumentu, wykonanie zdjęcia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów pracowników mobilnych wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich pracę z wykorzystaniem Comarch Mobile Zarządzanie.

 

Poznaj naszych klientów

  • Najbardziej odczuwalne korzyści odnieśliśmy we wdrożeniu modułu Comarch WMS - Magazynu Wysokiego Składu.
    Wdrożenie tego systemu pozwoliło na zoptymalizowanie polityki magazynowej poprzez efektywne zarządzanie zasobami. Było to o tyle istotne, że w branży wyrobów medycznych ważne sa daty partii ich śledzenie i nadzorowanie.
  • Cele postawione na początku wdrożenia zostały osiągnięte, a po kilkumiesięcnzej pracy z systemem rekomendujemy Comarch ERP AltumComarch Mobile oraz Comarch WMS.

    Uważamy, że produkty firmy Comarch SA charakteryzuje wysoka jakość oraz wymagana funkcjonalność. Całe wdrożenie znacznie zoptymalizowało i przyspieszyło działanie naszej firmy.

  • Comarch Mobile - w elastyczny sposób możemy definiować listę towarów, które objęte są promocją, określać progi wartościowe lub ilościowe, w których dana promocja ma zastosowanie oraz wskazać gratisy, jakie nasz przedstawiciel może udzielić lub wydać Klientowi

  • Comarch Mobile sprawdza się w pracy przedstawiciela handlowego, który korzystając z intuicyjnego rozwiązania

  • Dzięki Comarch Mobile nasi przedstawiciele dysponują na terenie sklepu klienta pełnym dostępem do aktualnej oferty

  • Comarch Mobile - dostęp do aktualnej oferty i bieżących danych

    Zainteresowany
    zakupem produktów?

    Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema
    kanałami sprzedaży:

    Partnerzy Comarch     Sklep internetowy     Chmura Comarch

    Kontakt

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

     

    Określ swoje potrzeby biznesowe.
    My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

    Zadaj pytanie