Przełom roku to zmieniające się przepisy prawne i związane z nimi zmiany w oprogramowaniu. W tym kontekście szczególnie ważna jest większa dostępność konsultantów i zapewnienie użytkownikom wsparcia technicznego. W odpowiedzi na potrzeby rynku Comarch ERP wydłuża godziny pracy swojej asysty technicznej. Dzięki temu klienci wszystkich systemów krakowskiego producenta ERP nie odczują skutków zmian i  przejdą przez nie sprawnie.

Z badań satysfakcji klientów Comarch ERP wynika, że 75% użytkowników systemów krakowskiego producenta do zarządzania firmą w modelu stacjonarnym i aż 83% w modelu chmurowym, którzy korzystają z pomocy asysty technicznej, pozytywnie oceniają konsultacje. Klienci Comarch najczęściej korzystają ze wsparcia asysty technicznej kilka razy w roku (46%).

Wynikiem badań satysfakcji klientów i wsłuchiwania się w potrzeby rynku są zmiany. Od 4 stycznia 2016 roku konsultanci techniczni Comarch ERP będą dostępni w dni powszednie od 8.00 do 18.00, a także w soboty od 9.00 do 14.00. 

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm użytkujących nasze oprogramowanie i zgodnie z naszą misją, która zakłada ciągłe zwiększanie satysfakcji Klientów, wydłużamy czas pracy Asysty merytorycznej i technicznej Comarch ERP. Wiemy, że pomoc ta jest szczególnie potrzebna na początku roku, gdy zmieniają się przepisy prawa mówi Zbigniew Rymarczyk, Wiceprezes Comarch SA, Dyrektor Sektora MSP.

Comarch zdaje sobie sprawę, że wsparcie klienta jest ważne nie tylko na etapie wyboru dostawcy oprogramowania, ale również – a może nawet przede wszystkim – na co dzień podczas korzystania z systemu ERP. Użytkownik programu Comarch ERP, w ramach miesięcznych opłat abonamentowych w chmurze lub w ramach rocznych opłat upgrade w modelu stacjonarnym, otrzymuje wsparcie merytoryczne i techniczne od ekspertów Comarch. 

Każdy z produktów z portfolio Comarch ERP ma dedykowany numer telefonu asysty technicznej

Warto dodać, że cennym wsparciem Klientów i Partnerów jest Społeczność Comarch ERP. Jest to jedyna w Polsce platforma wymiany wiedzy B2B. Łączy ona przedsiębiorców – Klientów i Partnerów Comarch. Uczestnicy Społeczności mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniem oraz zgłaszać pomysły odnośnie rozwiązań Comarch ERP, które są realizowane przez działy produkcji Comarch w postaci konkretnych funkcjonalności oferowanych systemów.

* Badania satysfakcji Klientów zostały przeprowadzone w okresie 07.07-31.07.2015 r. na reprezentacyjnej grupie 940 przedsiębiorców z Polski korzystających z oprogramowania Comarch ERP Optima.