Comarch Mobile Serwis

Realizujesz przeglądy gwarancyjne lub naprawy urządzeń poza firmą? Posiadasz urządzenia, które wymagają serwisowania?  Potrzebujesz dostępu do informacji na temat zrealizowanych napraw? 

Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom. Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę serwisantów.

Aplikacja Comarch Mobile Serwis współpracuje z Comarch ERP XL

Poznaj korzyści

Comarch Mobile Serwis to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę serwisantów poprzez: 

  • dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń,
  • dostęp do historii zrealizowanych napraw danego urządzenia,
  • dostęp do kalendarza zaplanowanych czynności serwisowych,
  • dostęp do listy przeglądów gwarancyjnych wraz z możliwością ich planowania,
  • realizację czynności serwisowych zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
  • planowanie czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów, np. w sytuacji, kiedy w trakcie pobytu u Klienta nie udało się naprawić urządzenia lub okazało się, że do wykonania naprawy wymagane są inne kompetencje,
  • wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • edycja poszczególnych elementów wizyty serwisowej (czas trwania, składniki serwisowe) gdy pojawia się taka konieczność,
  • wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów, np. protokołów serwisowych,
  • planowanie i realizowanie wizyt serwisowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
  • wyszukiwanie urządzeń serwisowych po wybranych parametrach serwisowych,
  • wykorzystanie różnych typów elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania przy naprawie u Klienta, np. wykonanie zdjęcia przed i po naprawie,
  • analizowanie przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
  • rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.

Monitorowanie

Serwisanci przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
  • przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów serwisantów wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych serwisantów w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich pracę z wykorzystaniem Comarch Mobile Zarządzanie.

Zaplanuj wizytę serwisową dostosowaną do realizacji zlecenia

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt serwisowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb związanych z realizacją przeglądu lub naprawy u Klienta. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.: 

  • Rejestracje czynności wykonanych u Klienta,
  • Realizację czynności zaplanowanych z centrali,
  • Dodanie nowego urządzenia/maszyny Klienta, gdy mamy dla niego świadczyć usługi serwisowe,
  • Zwindykowanie należności, jeżeli Klient nie zapłacił za poprzednie usługi,
  • Przeprowadzenie ankiet, np. w celu sprawdzenia satysfakcji z wykonywanych usług,
  • Wykonywanie zdjęć, np. wymienionych części,
  • Rejestrację protokołów serwisowych,
  • Wydawanie materiałów marketingowych,
  • Wpisanie notatki,
  • Dodanie podpisu Klienta jak i serwisanta potwierdzającego wykonanie czynności serwisowych. 

Dlaczego warto wybrać mobilny serwis?

Zobacz jak Comarch Mobile Serwis zmienił pracę serwisantów w raciborskiej firmie z branży CNC! Dzięki użyciu mobilnego narzędzia pracownicy TBI Technology oszczędzają czas i podnoszą jakość swoich usług.

Zainteresowany zakupem produktów?

Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema kanałami sprzedaży:

Partnerzy Comarch

Sklep internetowy

Chmura Comarch

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe.
My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie