Administrator biznesowy ma dostęp do dedykowanej aplikacji, stanowiącej część oprogramowania Comarch Digital Insurance — dzięki niej może elastycznie zarządzać często zmieniającymi się parametrami definicji produktu ubezpieczeniowego, słownikami a także wersjami językowymi, uprawnieniami i rolami użytkowników czy strukturą organizacyjną. Te możliwe do edycji parametry przyspieszą zarządzanie ofertą ubezpieczeniową i ułatwią szybkie zmiany według potrzeb rynkowych.
Zapewnij użytkownikom możliwość administrowania ubezpieczeniami i stwórz listę elementów, które będzie można stosować w wielu miejscach aplikacji. Te elementy można rozszerzać i modyfikować w dowolnym czasie i natychmiast wykorzystać je w aplikacji.
Gdzie stosować słowniki? Przykłady:
Twórz nowe wersje językowe aplikacji i modyfikuj elementy. Wykorzystaj możliwości administrowania wersją językową, aby dostosować aplikację do terminologii używanej w Twojej firmie.
Możesz tłumaczyć:
Przypisuj uprawnienia i role niezbędne dla użytkowników, wygodnie administruj systemem ubezpieczeniowym. Uprawnienia i role są nadawane użytkownikom za pomocą aplikacji dla administratorów biznesowych i mogą być wykorzystane na potrzeby konkretnej funkcji w aplikacji dla dystrybutorów (np.: dostęp do części menu lub konkretnego przycisku). Każde konto użytkownika w aplikacji ma przypisaną rolę lub role. A każda rola ma przypisane uprawnienia.
Twórz definicje produktów ubezpieczeniowych i zarządzaj nimi. Uprość zarządzanie ubezpieczeniem, definiując produkt na dwóch poziomach:
Konfiguruj reguły biznesowe: tabele decyzyjne z warunkami do sprawdzenia przez oprogramowanie i danymi wyjściowymi na potrzeby dalszego przetwarzania. Są one wykorzystywane w następujących obszarach:
Zarządzaj dokumentami statystycznymi oraz dostosowuj szablony dynamicznych dokumentów:
Definiuj dodatkowe atrybuty dla wybranych obiektów takich jak firmy, klienci indywidualni, pracownicy lub jednostki organizacyjne.
Zazwyczaj stosuje się je, by:
Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.
Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.