Oprogramowanie dla dystrybutorów ubezpieczyciela: agentów, brokerów i pośredników

Kompleksowe rozwiązanie zapewnia sprzedawcom ubezpieczeniowym inteligentne narzędzia wspierające efektywny proces sprzedaży, wygodną obsługę portfela i monitorowanie wyników, a także miejsce do przekazywania wiedzy biznesowej w jednym portalu agenta ubezpieczeniowego. Rozwiązanie przeznaczone jest dla agentów, brokerów, menedżerów, pośredników, operatorów call-center oraz innych pracowników back-office ubezpieczyciela.

Zapytaj o video demo

Doradztwo i sprzedaż

Narzędzia i funkcjonalności gwarantujące skuteczne pozyskiwanie klientów, efektywne doradztwo, sprawne ofertowanie oraz sprzedaż:
  • analiza potrzeb 
  • szybkie kwotacje, łatwe do przekształcenia w oferty 
  • warianty oferty dostosowane do potrzeb klienta
  • wystawianie polis
  • wsparcie e-płatności

Obsługa i monitorowanie polis

Mechanizmy zapewniające bieżącą weryfikację, utrzymanie i wsparcie portfela polis:
  • uniwersalna, prosta wyszukiwarka na wzór Google
  • widok polisy 360°
  • obsługa posprzedażowa: zmiany, wypowiedzenia, odnowienia polisy
  • powiązane dokumenty i załączniki
  • wygaśnięcia polisy i ostrzeżenia o zaległych płatnościach

Klienci i komunikacja

Rejestr potencjalnych klientów i klientów w portalu agenta ubezpieczeniowego z szybkim dostępem do danych, gwarantujący sprawną obsługę i płynną komunikację z klientem:
  • uniwersalna, prosta wyszukiwarka na wzór Google 
  • widok klienta 360⁰
  • wnioski o zmianę danych osobowych i zgód
  • tagowanie obecnych i potencjalnych klientów
  • powiązane dokumenty i załączniki
  • przegląd polis, ofert, analiz potrzeb oraz rekomendowanych produktów

Wparcie obsługi szkód

Podstawowe funkcje związane z obsługą szkód zgłaszanych przez klienta:

  • rejestracja zgłoszenia szkody
  • monitorowanie statusu szkody
  • prosty podgląd danych szkody

 

Zarządzanie zadaniami

Zestaw szybkich funkcji do planowania pracy i poprawy wydajności agentów, w tym harmonogram prac oraz możliwość pobrania zadań przypisanych zewnętrznie:
  • pulpit nawigacyjny ze skrzynką zadań użytkownika 
  • przepływ prac (możliwość połączenia z BPM)
  • samodzielne planowanie, w tym zadań i przypomnień
  • rejestrowanie zadań przez przełożonego
  • masowe rejestrowanie zadań zewnętrznych (np. kampanie masowe za pośrednictwem API)

Monitorowanie wydajności biznesowej

Predefiniowane raporty dotyczące różnych aspektów efektywności do samodzielnego monitorowania i analizy:
  • wyników i przebiegu sprzedaży na poszczególnych etapach: analiza potrzeb, kwotacje, oferty, propozycje, polisy 
  • składek za dany okres obliczeniowy
  • postępu w realizacji planów sprzedaży agenta 
  • naliczonych prowizji i rozliczeń
  • grywalizacji: tablica wyników i osiągnięć

Baza wiedzy

Moduł dla sprzedawców i redaktorów intranetu, oparty na popularnym systemie CMS, pozwalający na dzielenie się wiedzą i zdobywanie korporacyjnego know-how:

  • zarządzanie zawartością
  • eksploracja treści
  • publikowanie informacji (np. wiadomości, artykuły, dokumenty, OWU)

 

Administracja

Aplikacja administratora biznesowego, umożliwiająca zarządzanie:

  • definicjami produktów
  • słownikami
  • strukturą organizacyjną
  • prawami i rolami
  • tłumaczeniami

Użytkownicy Comarch Digital Insurance

Wszystkie aplikacje przeznaczone dla sił sprzedaży ubezpieczyciela, klientów ubezpieczeniowych czy administratorów biznesowych zbudowane są w oparciu o jeden wspólny silnik, gwarantujący spójną logikę biznesową. Silnik zapewnia sprawny przepływ zadań i działań, efektywne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów.
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży finansowej.