Field Service Management (FSM)

Zautomatyzuj dostarczanie usług serwisowych i zarządzanie sprzętem

Zwiększ liczbę zadań realizowanych przez pracowników terenowych nawet o 25%. Realizuj je zgodnie z SLA nawet w 90%. Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach Comarch FSM, które umożliwią Ci skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie. 

 

Zamów demo

Field Service Software

Czym jest rozwiązanie Field Service Management?

Comarch Field Service Management jest kompletnym rozwiązaniem w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępność oraz lokalizacja geograficzna. 

Comarch FSM pozwala podnosić jakość usług w terenie dzięki:

  • Kompletności rozwiązania (harmonogramy, zasoby, czasy pracy, kompetencje, dane sieci, dane zleceń oraz SLA w jednym systemie)
  • Automatyzacji bazującej na danych pracowników, zadań, klientów i lokalizacji
  • Wsparciu rozwiązań mobilnych oraz systemów informacji geograficznej (GIS)
  • SOA umożliwiającej bezproblemową integrację z innym systemami

  

  

Comarch FSM w chmurze

 

Rozwiązanie Comarch FSM jest dostępne w chmurze, dzięki czemu umożliwia szybsze wdrożenie oprogramowania w firmie i zaoszczędzenie na kosztach wdrożenia i utrzymania.

Nowe wersje, funkcje i aktualizacje naszego oprogramowania są wdrażane płynnie zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo przetwarzanych danych.

Jesteśmy również otwarci na dostosowywanie oprogramowania do konkretnych potrzeb biznesowych. Otrzymujesz więc produkt dostosowany do potrzeb Twojej organizacji, która dzięki temu staje się bardziej elastyczna i skalowalna.

 

Czytaj więcej 

Aplikacja mobilna Comarch FSM 

 

Rosnąca złożoność zleceń pracy, częstsze korzystanie z usług podwykonawców i coraz bardziej wymagający klienci oczekujący niezwykle szybkiego kontaktu i sprawnego rozwiązywania problemów. Wszystkie te czynniki utrudniają zarządzanie środowiskiem biznesowym i jego kontrolę. W rezultacie pracownicy terenowi codziennie muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami i stresem, co zmniejsza ich szanse na skuteczne działanie.

Dzięki digitalizacji codziennych harmonogramów i dostępowi do informacji w czasie rzeczywistym technicy pracują mądrzej i mogą osiągnąć doskonałą wydajność.
 

 

Czytaj więcej 

Klienci używający naszego oprogramowania Comarch FSM

  • Comarch Field Service Management pozwolił ViaSat zautomatyzować procesy zarządzania zamówieniami i zasobami, co z kolei pozwoliło nam zapewnić naszym klientom zadowolenie z czasu i sposobu realizacji zamówień.
     
    Brian Crouthers
    Dyrektor Działań w Terenie, ViaSat Inc.
  • Comarch’s solution enabled us to introduce major improvements and streamlining in the organization. As a result, we could reduce operational costs. The system not only automated dispatching tasks but also, thanks to the integration, became a basic tool for completing the department’s everyday work.
     
    Krzysztof Zielosko
    Director of Network Support Tools, Orange Polska
  • The inspection and claim adjustment in the field is an operationally critical element for us, and also generating high costs. After thorough changes in claim adjustment processes, it is time to use professional tools that allow optimal planning of inspections and support for adjusters in the field.
     
    Rafał Stankiewicz
    Vice President, Warta S.A.
  • We were […] looking for a solution to enable easy creation of personalized, on-demand offers for specific customers. […]Together with Comarch tools we can really become an important player  in quad-play services on the Polish market.
     
    Tomasz Żurański
    President of the Management Board, Vectra S.A.
  • The field service management system is a next step forward in pursuing our customer-centric strategy, as it will ensure technical support to be in the exact location right on time, which will work to the benefit of both customer satisfaction and our position on the Ecuadorian market.
     
    Jorge Schwartz
    President of TVCable

    Przeczytaj o wykorzystaniu rozwiązania Comarch FSM:

    Grupo TVCable logo
    Grupo TVCable (Ekwador)

    Zwiększenie efektywności operacyjnej, dzięki scentralizowanemu systemowi BSS obsługującemu wiele systemów rozliczeniowych i obsługi klienta

    Wdrożenie systemu Field Service Management do automatyzacji pracy w terenie

    Future Connections (Holandia)
    Future Connections (Holandia)

    Integracja FSM, automatyzacja operacji i zwiększona satysfakcja klientów B2B i B2C w Holandii.

    Nagrody i wyróżnienia:

    • Frost & Sullivan Best Practices Award 2023

      Comarch FSM uznany za Lidera Strategii Konkurencyjnej w europejskiej branży mobilnego zarządzania usługami terenowymi

      Przeczytaj więcej

    • Turbiny Polskiej Gospodarki 2023

      Comarch FSM Cloud wśród Najlepszych Produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw w kategorii Innowacje

      Przeczytaj więcej

    • 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Field Service Management

      Comarch został wyróżniony tytułem Honorable Mention w raporcie Gartner® Magic Quadrant 2022 dotyczącym Field Service Management.

      Przeczytaj więcej

    • Frost Radar™: North American Mobile Field Service Management Market

      Comarch FSM znalazł się wśród 11 wiodących dostawców usług Field Service Management (FSM) w Ameryce Północnej.

      Przeczytaj więcej

      Branże

      Zapoznaj się z naszymi artykułami dotyczącymi automatyzacji i optymalizacji pracy w terenie
      Zobacz naszą bibliotekę darmowych poradników, ebooków, ulotek oraz studium przypadku

      Proszę czekać

      Skontaktuj się z ekspertem

      Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.

      Skontaktuj się z nami