AI Control Desk

AI Control Desk – automatyzacja z wykorzystaniem uczenia maszynowego i AI

AI Control Desk wchodzi w skład Intelligent Service Desk Comarch, którego działanie polega na nadzorowaniu efektów scenariuszy uczenia maszynowego, realizowanych przez moduł sztucznej inteligencji (AI) w różnych produktach firmy Comarch.

Produkt AI Control Desk obsługuje następujące scenariusze:

  • Zautomatyzowane wykrywanie sytuacji
  • Zautomatyzowane wykrywanie problemów
  • Zautomatyzowane określanie wartości początkowych i wykrywanie anomalii
  • Gromadzenie wiedzy
     
Produkt AI Control Desk wykorzystuje do obsługi tych scenariuszy standardowe mechanizmy dostarczane w ramach rozwiązania OSS Service Desk – czyli listy kontrolne zawierające dobre praktyki wymagane do rozwiązania określonego problemu, radzenia sobie z danym zdarzeniem lub eliminacji wykazanej anomalii. System AI Control Desk monitoruje także działania wybrane przez operatora w celu dodatkowego uczenia się algorytmów na potrzeby przyszłych zdarzeń. Mechanizm działa podobnie do rekomendacji w księgarniach internetowych, jednak zamiast książek analizuje działania naprawcze możliwe do zastosowania przez operatorów sieci i usług.
Standard Incident and Problem Management processes powered by AI
Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego

Zobacz nasze wideo!


Korzyści z wdrożenia produktu do automatyzacji zarządzania siecią z użyciem AI - AI Control Desk:

Sztuczna inteligencja (AI) w telekomunikacji – ale pod kontrolą
 

Miej kontrolę nad wdrażaną w Twojej organizacji sztuczną inteligencją. Ze względu na charakter sztucznej inteligencji, technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania algorytmów uczenia maszynowego.

Zmniejszenie ilości zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji o 90% dzięki sztucznej inteligencji - AI

Wykorzystaj repozytorium scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji zasilane informacjami z różnych źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.

System AI, który odpowiada na indywidualne potrzeby operatorów

Ustawiaj dowolnie częstotliwość aktualizacji danych, definiuj formaty plików i inne parametry, by dostosować system do potrzeb swojej firmy.
 

Akumulacja wiedzy pracowników organizacji

Osadź wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Powiązane produkty:

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.