Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
AI Control Desk wchodzi w skład Intelligent Service Desk Comarch, którego działanie polega na nadzorowaniu efektów scenariuszy uczenia maszynowego, realizowanych przez moduł sztucznej inteligencji (AI) w różnych produktach firmy Comarch.
Produkt AI Control Desk obsługuje następujące scenariusze:
Produkt AI Control Desk wykorzystuje do obsługi tych scenariuszy standardowe mechanizmy dostarczane w ramach rozwiązania OSS Service Desk – czyli listy kontrolne zawierające dobre praktyki wymagane do rozwiązania określonego problemu, radzenia sobie z danym zdarzeniem lub eliminacji wykazanej anomalii. System AI Control Desk monitoruje także działania wybrane przez operatora w celu dodatkowego uczenia się algorytmów na potrzeby przyszłych zdarzeń. Mechanizm działa podobnie do rekomendacji w księgarniach internetowych, jednak zamiast książek analizuje działania naprawcze możliwe do zastosowania przez operatorów sieci i usług.
Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Sztuczna inteligencja (AI) w telekomunikacji – ale pod kontrolą
Miej kontrolę nad wdrażaną w Twojej organizacji sztuczną inteligencją. Ze względu na charakter sztucznej inteligencji, technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania algorytmów uczenia maszynowego. | Zmniejszenie ilości zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji o 90% dzięki sztucznej inteligencji - AIWykorzystaj repozytorium scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji zasilane informacjami z różnych źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów. |
System AI, który odpowiada na indywidualne potrzeby operatorówUstawiaj dowolnie częstotliwość aktualizacji danych, definiuj formaty plików i inne parametry, by dostosować system do potrzeb swojej firmy. | Akumulacja wiedzy pracowników organizacjiOsadź wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną. |
Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.