AI Control Desk

Czym jest produkt AI Control Desk?

AI Control Desk to specjalny składnik oferty Intelligent Service Desk, którego działanie polega na nadzorowaniu wyników przypadków użycia uczenia maszynowego realizowanych przez moduł sztucznej inteligencji w różnych produktach firmy Comarch.
Produkt AI Control Desk obsługuje następujące przypadki użycia:

  • Zautomatyzowane wykrywanie sytuacji
  • Zautomatyzowane wykrywanie problemów
  • Zautomatyzowane określanie poziomu podstawowego i wykrywanie nieprawidłowości
  • Gromadzenie wiedzy


Szczegółowe informacje zawiera sekcja poświęcona uczeniu maszynowemu.

Produkt AI Control Desk wykorzystuje do obsługi tych przypadków użycia standardowe mechanizmy dostarczane w ramach rozwiązania OSS Service Desk, czyli listy kontrolne zawierające dobre praktyki wymagane do rozwiązania określonego problemu, radzenia sobie z danym zdarzeniem lub eliminacji wykazanej nieprawidłowości. Produkt AI Control Desk monitoruje także działania wybrane przez operatora w celu dodatkowego uczenia algorytmów na potrzeby przyszłych zdarzeń. Mechanizm działa podobnie do rekomendacji w księgarniach internetowych, jednak zamiast książek analizuje działania w ramach procesu przywracania dostępne dla operatorów sieci i usług.

Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Predictive Maintenance as the first step towards Intelligent Assurance

Obejrzyj nasze video!


Korzyści z produktu AI Control Desk:

  1. 01 Wprowadź AIOps w organizacji
  2. Analiza danych stanowi klucz do wydajnego wykorzystania wiedzy niedostępnej dotąd dla organizacji. Ludzie pracują w jednym szeregu z inteligentnymi maszynami udostępniającymi informacje wymagane do podjęcia właściwych działań we właściwym momencie.
  3. 02 Nadzoruj działanie sztucznej inteligencji
  4. Ze względu na charakter sztucznej inteligencji technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania.
  5. 03 Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości
  6. Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.
  7. 04 Gromadź wiedzę członków organizacji
  8. Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Wprowadź AIOps w organizacji

Analiza danych stanowi klucz do wydajnego wykorzystania wiedzy niedostępnej dotąd dla organizacji. Ludzie pracują w jednym szeregu z inteligentnymi maszynami udostępniającymi informacje wymagane do podjęcia właściwych działań we właściwym momencie.

Nadzoruj działanie sztucznej inteligencji

Ze względu na charakter sztucznej inteligencji technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania.

Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości

Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.

Gromadź wiedzę członków organizacji

Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Powiązane produkty:

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.