MicroCamp - Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej i izolacji społecznej
Wsparcie sektorów w procesie zwalczania skutków pandemii COVID 19
Cele szkolenia
Budowa świadomości pozyskania i rozwoju relacji z Klientem w przestrzeni zdalnej. Poznanie mechanizmów współpracy interpersonalnej, biznesowej oraz efektywnych sposobów jej wykorzystania w przestrzeni izolacji społecznej. Analiza potrzeb własnych, Klienta oraz sukcesu zarządzanie nimi w kontekście profesjonalnej obsługi Klienta w warunkach home office. Komunikacja, negocjacje oraz podstawy mediacji w sytuacji kryzysowej. Prezentacja informatycznych narzędzi wsparcia.
Profil słuchaczy
Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących zdalnie z Klientem.
Czas trwania
Dwadzieścia sesji szkoleniowych, łącznie 60 godzin lekcyjnych.
Sesja szkoleniowa składa się z dwóch modułów szkoleniowych.
Czas sesji szkoleniowej: 180 minut (4 godziny lekcyjne) + przerwy.
Materiał e-learningowy utrwalający zdobytą wiedze i umiejętności.
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie występujących po sobie sesji szkoleniowych podzielonych na moduły. W ramach modułu szkoleniowego przewidziana jest część teoretyczna wyjaśniająca dane zagadnienie, wspólnie oraz samodzielnie rozwiązane przez uczestnika ćwiczenie oraz blok pytań i odpowiedzi. Po szkoleniu w ramach utrwalenia wiedzy i umiejętności zostanie przekazany materiał e-learning.