MicroCamp - Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej i izolacji społecznej

Wsparcie sektorów w procesie zwalczania skutków pandemii COVID 19

  • Cele szkolenia

    Budowa świadomości pozyskania i rozwoju relacji z Klientem w przestrzeni zdalnej. Poznanie mechanizmów współpracy interpersonalnej, biznesowej oraz efektywnych sposobów jej wykorzystania w przestrzeni izolacji społecznej. Analiza potrzeb własnych, Klienta oraz sukcesu zarządzanie nimi w kontekście profesjonalnej obsługi Klienta w warunkach home office. Komunikacja, negocjacje oraz podstawy mediacji w sytuacji kryzysowej. Prezentacja informatycznych narzędzi wsparcia.
  • Profil słuchaczy

    Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących zdalnie z Klientem.
  • Czas trwania

    Dwadzieścia sesji szkoleniowych, łącznie 60 godzin lekcyjnych.
    • Sesja szkoleniowa składa się z dwóch modułów szkoleniowych.
    • Czas sesji szkoleniowej: 180 minut (4 godziny lekcyjne) + przerwy.
    • Materiał e-learningowy utrwalający zdobytą wiedze i umiejętności.
  • Metoda realizacji szkolenia

    Szkolenie realizowane jest w formie występujących po sobie sesji szkoleniowych podzielonych na moduły. W ramach modułu szkoleniowego przewidziana jest część teoretyczna wyjaśniająca dane zagadnienie, wspólnie oraz samodzielnie rozwiązane przez uczestnika ćwiczenie oraz blok pytań i odpowiedzi. Po szkoleniu w ramach utrwalenia wiedzy i umiejętności zostanie przekazany materiał e-learning.
  • PROGRAM

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Podobne szkolenia