Szkolenie SEO - Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Szkolenie SEO - Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych

      Zrozum Google, Poznaj Techniki, Optymalizuj Efektywnie
      Kurs obejmuje obszary takie jak: on-site i off-site SEO, aspekty techniczne SEO, czynniki behawioralne, techniki poprawy konwersji.

      Czym wyróżnia się szkolenie SEO w Centrum Szkoleniowym Comarch?

      • Bardzo szerokie, kompleksowe ujęcie zakresu optymalizacji SEO
      • Skupienie uwagi uczestników na konwersji i biznesowych efektach działań
      • Poszerzenie tematyki o m.in.: czynniki behawioralne, techniki poprawy konwersji, międzynarodowe SEO, oraz App Store Optimization.

      Naucz się skutecznie optymalizować strony internetowe w oparciu o najnowsze standardy i wymagania SEO. Dowiedz się, czym różni się Techniczne SEO od On-site SEO, Off-site SEO, poznaj różne strategie SEO oraz odkryj powiązane z SEO aspekty UX. Szkolenie przeznaczone dla osób początkujących oraz posiadających podstawowe doświadczenie w SEO pragnących poszerzyć i uporządkować wiedzę.

      Poznaj program szkolenia

      1. Co zyskasz dzięki szkoleniu ?
      2. Cele Szkolenia SEO:


        Celem szkolenia SEO (Search Engine Optimization) jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności służących do optymalizacji stron internetowych w celu skutecznego pozycjonowania stron w Google. Uczestnik pozna czynniki, które decydują o pozycjonowaniu stron, efektywne techniki i narzędzia SEO oraz wybrane sposoby optymalizacji konwersji.

        Podczas szkolenia, uczestnik dowie się:

        • jak analizować i wybrać odpowiednie słowa kluczowe,
        • jak tworzyć teksty pod kątem SEO (copywriting SEO),
        • jakich technik nie stosować (by nie otrzymać kary),
        • jak zachęcać użytkownika do decyzji zakupowych (dzięki aspektom psychologicznym i UX),
        • jak opisywać grafiki,
        • jak realizować lokalne SEO,
        • jakie są dobre praktyki linkbuilding’u,
        • gdzie i jak naturalnie umieszczać słowa kluczowe,
        • jaki wybrać wariant międzynarodowej organizacji stron,
        • czym są Quick Wins w SEO i ich przykłady,
        • jakich narzędzi warto używać

        Poprzez omówienie technik, wykonanie intuicyjnych ćwiczeń, przedstawienie przykładów działań oraz strategii SEO, uczestnik poszerzy swoją wiedzę oraz nabierze nowych umiejętności, które pozwolą mu/jej zwiększać ruch na stronach internetowych oraz konwersje, a także wykonywać analizy SEO, oceny usług SEO oraz organizować zasoby do realizacji działań SEO.

        Umiejętności:

        Na szkoleniu SEO uczestnik pozna kompleksowo problematykę SEO oraz zasady, strategie i skuteczne techniki pozycjonowania stron internetowych.

        Umiejętności uzyskane na kursie SEO pozwolą na:

        • Prowadzenie optymalizacji stron internetowych oraz poprawę ich pozycjonowania
        • Przeprowadzenie analizy i wyboru odpowiednich słów kluczowych,
        • Stworzenie audytu seo,
        • Tworzenie zoptymalizowanych treści na strony internetowe,
        • Poprawę zaangażowania użytkownika na stronie i polepszenie konwersji
        • Wybór strategii międzynarodowego SEO,
        • Wykorzystanie działań content marketingowych w celach pozycjonerskich,
        • Pozycjonowanie aplikacji mobilnych,
        • Poznanie narzędzi służących do monitoringu i analiz SEO.
      3. Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?
      4. Profil uczestników

        Szkolenie z optymalizacji SEO skierowane jest zarówno do osób początkujących oraz posiadających podstawowe doświadczenie w SEO pragnących kompleksowo poszerzyć swoją wiedzę. Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, którym zależy na poprawie efektywności w zakresie pozycjonowania stron internetowych, zwiększeniu ilości ruchu organicznego i docelowo realizacji celów biznesowych, takich jak: wzrost konwersji czy sprzedaży (szkolenie poszerzone jest o techniki poprawy konwersji).

        Szkolenie z pozycjonowania adresowane jest m.in. do:

        • osób planujących karierę w SEO,
        • przedsiębiorców (właścicieli mikro i małych firm),
        • młodszych specjalistów SEO,
        • pracowników działu marketingu i marketingu internetowego,
        • pracowników sklepów internetowych,
        • właścicieli i administratorów stron internetowych,
        • blogerów,
        • copywriterów,
        • dziennikarzy,
        • ux designerów,
        • pozostałych osób zainteresowanych SEO

        Właściciele stron internetowych, portali, blogów, mikroprzedsiębiorcy, itp. nabędą umiejętności umożliwiające im samodzielne pozycjonowanie stron oraz dokonanie oceny wewnętrznych lub zewnętrznych usług SEO, z których korzystają.

        Osobom pracującym w marketingu lub SEO szkolenie pozwoli na znaczną poprawę działań optymalizacyjnych oraz osiąganie lepszych efektów. Dodatkowo ułatwi ono wejście na wyższe poziomy zaawansowania, rozwój w branży i szybszy awans.

        Osobom niedoświadczonym szkolenie SEO umożliwi samodzielne zaplanowanie i realizację działań optymalizacyjnych na stronach internetowych oraz ułatwi zainteresowanym początek kariery w marketingu internetowym w zawodzie młodszego specjalisty SEO, specjalisty SEO, copywritera, młodszego specjalisty marketingu online.

        Przygotowanie uczestników

        Szkolenie SEO nie wymaga od uczestników specjalistycznego przygotowania ani posiadania technicznej wiedzy.

      5. Czas trwania
      6. Przed nami:

        • 2 dni x 8 godzin szkoleniowych (wraz z przerwami)
      7. Szczegółowy program szkolenia
      8. Szczegółowy program szkolenia SEO

        Część 1: Wyszukiwarka i SEO​

        • Dlaczego SEO jest tak ważne?
        • Search Engine Results Page (SERP) - mapy ciepła
        • Niechęć do reklam vs. inbound marketing (w tym SEO)
        • SEO a PPC (Awords)
        • Cele i priorytetyzacja w SEO
        • Klucz do zrozumienia Google

        Część 2: Frazy Kluczowe​

        • Co to są frazy kluczowe i jak je stosować?
        • Psychologiczne i biznesowe aspekty wyboru fraz
        • Rodzaje fraz kluczowych
        • Sposoby wyboru fraz
        • Przykładowe narzędzia
        • Konkurencyjność fraz

        Część 3: Onsite SEO​

        • Cechy dobrego contentu i SEO copywriting
        • Różnorodność contentu
        • Content a frazy kluczowe
        • Meta dane
        • Nagłówki (H…)
        • SEO a grafiki
        • Zoptymalizowane adresy stron URL
        • Wewnętrzne linkowanie a SEO

        Część 4: Czynniki Behawioralne​ i Poprawa Konwersji

        • Zachowanie użytkownika na stronie
        • Zachowanie użytkownika w wynikach wyszukiwania Google
        • SXO – Search Experience Optimization
        • Dane strukturalne, featured, rich snippets,
        • Optymalne formatowanie tekstu i wygląd witryny ​
        • Psychologiczne aspekty wyboru i techniki poprawy konwersji

        Część 5: Offsite SEO​

        • Linkbuilding - czy, jak i gdzie pozyskiwać backlinki?
        • Dobre praktyki działań linkbuilding’owych
        • Broken links
        • SEO a content marketing

        Część 6: Aspekty Techniczne​

        • Przekierowania, redirect chains, 404, canonicals
        • Jak sprawdzić czas ładowania strony (Page Speed)
        • Testowanie mobile friendliness​
        • Mapa witryny - SiteMap
        • Do czego służy Robots.txt

        Część 7: Inne ważne obszary w SEO: ​

        • Międzynarodowe SEO​
        • Lokalne SEO
        • Kiedy SEO organizować Inhouse, a kiedy korzystać z outsourcing​’u
        • Świadoma współpraca
        • O konkurencji w SEO
        • App Store Optimization​ ASO
        • Nieodpowiednie techniki i możliwe konsekwencje

        Część 8: Strategia i działania w SEO​

        • Tworzenie planu działań w SEO
        • Wykorzystanie quick wins w SEO
        • Przykładowe i skuteczne działania w SEO

        Część 9: Analityka i Narzędzia Analityczne

        • SEO KPI (Key Performance Metrics)
        • Jak badać problemy w KPI i znaleźć przyczynę spadków
        • Przykładowe i praktyczne narzędzia SEO

        Część 10: Podsumowanie

        Metoda realizacji szkolenia

        Szkolenie realizowane jest w formie:

        • części teoretycznej w postaci prezentacji,
        • kilku praktycznych i intuicyjnych ćwiczeń (zadań)

        Forma szkolenia ma na celu przedstawienie w sposób atrakcyjny i interesujący wiedzy i technik SEO oraz jej utrwalenie dzięki intuicyjnym, prostym ćwiczeniom.

        Praktyczne podejście, bazujące na m.in. analizie przykładowych stron internetowych, znacząco ułatwi zrozumienie i zdobycie nowych umiejętności przez uczestnika szkolenia.

      9. Ścieżka rozwoju
      10. Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest bieżące zapoznawanie się z nowościami branży SEO dotyczącymi m.in. aktualizacji algorytmów Google. Ponadto zalecane jest doskonalenie umiejętności w dziedzinach związanych z SEO, tj. UX, copywriting, content marketing, optymalizacja konwersji, analityka internetowa.
      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele Szkolenia SEO:


      Celem szkolenia SEO (Search Engine Optimization) jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności służących do optymalizacji stron internetowych w celu skutecznego pozycjonowania stron w Google. Uczestnik pozna czynniki, które decydują o pozycjonowaniu stron, efektywne techniki i narzędzia SEO oraz wybrane sposoby optymalizacji konwersji.

      Podczas szkolenia, uczestnik dowie się:

      • jak analizować i wybrać odpowiednie słowa kluczowe,
      • jak tworzyć teksty pod kątem SEO (copywriting SEO),
      • jakich technik nie stosować (by nie otrzymać kary),
      • jak zachęcać użytkownika do decyzji zakupowych (dzięki aspektom psychologicznym i UX),
      • jak opisywać grafiki,
      • jak realizować lokalne SEO,
      • jakie są dobre praktyki linkbuilding’u,
      • gdzie i jak naturalnie umieszczać słowa kluczowe,
      • jaki wybrać wariant międzynarodowej organizacji stron,
      • czym są Quick Wins w SEO i ich przykłady,
      • jakich narzędzi warto używać

      Poprzez omówienie technik, wykonanie intuicyjnych ćwiczeń, przedstawienie przykładów działań oraz strategii SEO, uczestnik poszerzy swoją wiedzę oraz nabierze nowych umiejętności, które pozwolą mu/jej zwiększać ruch na stronach internetowych oraz konwersje, a także wykonywać analizy SEO, oceny usług SEO oraz organizować zasoby do realizacji działań SEO.

      Umiejętności:

      Na szkoleniu SEO uczestnik pozna kompleksowo problematykę SEO oraz zasady, strategie i skuteczne techniki pozycjonowania stron internetowych.

      Umiejętności uzyskane na kursie SEO pozwolą na:

      • Prowadzenie optymalizacji stron internetowych oraz poprawę ich pozycjonowania
      • Przeprowadzenie analizy i wyboru odpowiednich słów kluczowych,
      • Stworzenie audytu seo,
      • Tworzenie zoptymalizowanych treści na strony internetowe,
      • Poprawę zaangażowania użytkownika na stronie i polepszenie konwersji
      • Wybór strategii międzynarodowego SEO,
      • Wykorzystanie działań content marketingowych w celach pozycjonerskich,
      • Pozycjonowanie aplikacji mobilnych,
      • Poznanie narzędzi służących do monitoringu i analiz SEO.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie z optymalizacji SEO skierowane jest zarówno do osób początkujących oraz posiadających podstawowe doświadczenie w SEO pragnących kompleksowo poszerzyć swoją wiedzę. Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, którym zależy na poprawie efektywności w zakresie pozycjonowania stron internetowych, zwiększeniu ilości ruchu organicznego i docelowo realizacji celów biznesowych, takich jak: wzrost konwersji czy sprzedaży (szkolenie poszerzone jest o techniki poprawy konwersji).

      Szkolenie z pozycjonowania adresowane jest m.in. do:

      • osób planujących karierę w SEO,
      • przedsiębiorców (właścicieli mikro i małych firm),
      • młodszych specjalistów SEO,
      • pracowników działu marketingu i marketingu internetowego,
      • pracowników sklepów internetowych,
      • właścicieli i administratorów stron internetowych,
      • blogerów,
      • copywriterów,
      • dziennikarzy,
      • ux designerów,
      • pozostałych osób zainteresowanych SEO

      Właściciele stron internetowych, portali, blogów, mikroprzedsiębiorcy, itp. nabędą umiejętności umożliwiające im samodzielne pozycjonowanie stron oraz dokonanie oceny wewnętrznych lub zewnętrznych usług SEO, z których korzystają.

      Osobom pracującym w marketingu lub SEO szkolenie pozwoli na znaczną poprawę działań optymalizacyjnych oraz osiąganie lepszych efektów. Dodatkowo ułatwi ono wejście na wyższe poziomy zaawansowania, rozwój w branży i szybszy awans.

      Osobom niedoświadczonym szkolenie SEO umożliwi samodzielne zaplanowanie i realizację działań optymalizacyjnych na stronach internetowych oraz ułatwi zainteresowanym początek kariery w marketingu internetowym w zawodzie młodszego specjalisty SEO, specjalisty SEO, copywritera, młodszego specjalisty marketingu online.

      Przygotowanie uczestników

      Szkolenie SEO nie wymaga od uczestników specjalistycznego przygotowania ani posiadania technicznej wiedzy.

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 2 dni x 8 godzin szkoleniowych (wraz z przerwami)
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia SEO

      Część 1: Wyszukiwarka i SEO​

      • Dlaczego SEO jest tak ważne?
      • Search Engine Results Page (SERP) - mapy ciepła
      • Niechęć do reklam vs. inbound marketing (w tym SEO)
      • SEO a PPC (Awords)
      • Cele i priorytetyzacja w SEO
      • Klucz do zrozumienia Google

      Część 2: Frazy Kluczowe​

      • Co to są frazy kluczowe i jak je stosować?
      • Psychologiczne i biznesowe aspekty wyboru fraz
      • Rodzaje fraz kluczowych
      • Sposoby wyboru fraz
      • Przykładowe narzędzia
      • Konkurencyjność fraz

      Część 3: Onsite SEO​

      • Cechy dobrego contentu i SEO copywriting
      • Różnorodność contentu
      • Content a frazy kluczowe
      • Meta dane
      • Nagłówki (H…)
      • SEO a grafiki
      • Zoptymalizowane adresy stron URL
      • Wewnętrzne linkowanie a SEO

      Część 4: Czynniki Behawioralne​ i Poprawa Konwersji

      • Zachowanie użytkownika na stronie
      • Zachowanie użytkownika w wynikach wyszukiwania Google
      • SXO – Search Experience Optimization
      • Dane strukturalne, featured, rich snippets,
      • Optymalne formatowanie tekstu i wygląd witryny ​
      • Psychologiczne aspekty wyboru i techniki poprawy konwersji

      Część 5: Offsite SEO​

      • Linkbuilding - czy, jak i gdzie pozyskiwać backlinki?
      • Dobre praktyki działań linkbuilding’owych
      • Broken links
      • SEO a content marketing

      Część 6: Aspekty Techniczne​

      • Przekierowania, redirect chains, 404, canonicals
      • Jak sprawdzić czas ładowania strony (Page Speed)
      • Testowanie mobile friendliness​
      • Mapa witryny - SiteMap
      • Do czego służy Robots.txt

      Część 7: Inne ważne obszary w SEO: ​

      • Międzynarodowe SEO​
      • Lokalne SEO
      • Kiedy SEO organizować Inhouse, a kiedy korzystać z outsourcing​’u
      • Świadoma współpraca
      • O konkurencji w SEO
      • App Store Optimization​ ASO
      • Nieodpowiednie techniki i możliwe konsekwencje

      Część 8: Strategia i działania w SEO​

      • Tworzenie planu działań w SEO
      • Wykorzystanie quick wins w SEO
      • Przykładowe i skuteczne działania w SEO

      Część 9: Analityka i Narzędzia Analityczne

      • SEO KPI (Key Performance Metrics)
      • Jak badać problemy w KPI i znaleźć przyczynę spadków
      • Przykładowe i praktyczne narzędzia SEO

      Część 10: Podsumowanie

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie:

      • części teoretycznej w postaci prezentacji,
      • kilku praktycznych i intuicyjnych ćwiczeń (zadań)

      Forma szkolenia ma na celu przedstawienie w sposób atrakcyjny i interesujący wiedzy i technik SEO oraz jej utrwalenie dzięki intuicyjnym, prostym ćwiczeniom.

      Praktyczne podejście, bazujące na m.in. analizie przykładowych stron internetowych, znacząco ułatwi zrozumienie i zdobycie nowych umiejętności przez uczestnika szkolenia.

      Ścieżka rozwoju
      Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest bieżące zapoznawanie się z nowościami branży SEO dotyczącymi m.in. aktualizacji algorytmów Google. Ponadto zalecane jest doskonalenie umiejętności w dziedzinach związanych z SEO, tj. UX, copywriting, content marketing, optymalizacja konwersji, analityka internetowa.

      Podobne szkolenia

      Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

      31-864 Kraków

      ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33