Szkolenie Ocena pracowników. Prowadzenie rozmów oceniających przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.
Warsztaty pozwolą ich uczestnikom:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.
brak
2 dni (16 godzin dydaktycznych)
Interaktywne warsztaty wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe: prezentacja trenera (wprowadzenie bądź podsumowanie merytoryczne wykonanych ćwiczeń), trening grupowy i indywidualny, odgrywanie ról, dyskusja moderowana, studium przypadku, gry i symulacje realnych sytuacji, praca w grupach.
1. CEL I PRZEDMIOT OCEN PRACOWNICZYCH
2. ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE
3. WYTYCZANIE CELÓW
4. MOTYWACYJNY ASPEKT CELU
5. SAMOOCENA
6. ROZMOWA OCENIAJĄCA
7. BIEŻĄCA OCENA PRACY a FORMALNY SYSTEM OCEN OKRESOWYCH:
8. OBIEKTYWIZM OCENY
9. SYTUACJE TRUDNE
Po ukończeniu kursu uczestnik/czka będzie potrafił/a: