E-Comarch ERP Optima – Zarządzanie relacjami z Klientami w module CRM


Dostęp do materiału szkoleniowego przekazywany na 365 dni i za pośrednictwem Platformy E-Learningowej Comarch (czas naliczany w chwili nadania uprawnień dostępowych).

  • Cele szkolenia

    E-dostęp ma na celu zapoznanie Uczestnika z możliwościami systemu Comarch ERP Optima CRM i jest polecane Osobom rozpoczynającym pracę z systemem, jak również dla osób mających z nim od niedawna styczność. Jego założeniem jest zapoznanie Uczestnika z funkcjonalnościami takimi jak np. rejestrowanie kontaktów i zadań, wystawianie faktur cyklicznych, obsługa skrzynki pocztowej czy windykacja. Użytkownik może równocześnie wykonywać pokazywane czynności na swojej instalacji Comarch ERP Optima, ucząc się w praktyce obsługi systemu.
  • Profil słuchaczy

    E-dostęp przeznaczony jest dla kadry pracowniczej Partnerów – przedsiębiorstw, zajmujących się sprzedażą i wdrażaniem systemów klasy ERP Comarch SA (wymagany status Partnera) i dla Klientów rozpoczynających pracę z Comarch ERP Optima lub mających styczność z nim od niedawna. Polecane także Osobom indywidulanym – zainteresowanym poznaniem podstawowych możliwości Comarch ERP Optima.
  • Wymagania wstępne

    E-dostęp NIE wymaga weryfikacji zespołu Account Managerów sektora ERP Comarch SA.
    Niezbędny dostęp do Internetu i zainstalowana Comarch ERP Optima (wersja pełna lub demonstracyjna) z przykładowymi bazami (pomocne).
  • Czas trwania i inne dodatkowe informacje

    • Czas trwania: aktywne przez okres 12 miesięcy (od chwili uzyskania danych dostępowych do Platformy E-Learningowej).
    • Koszt: 59.90 zł netto/osoba + 23% VAT (płatność z góry zgodnie z Regulaminem)
    • Grupa: bez limitu.
    • Termin i lokalizacja: dowolny czas rozpoczęcia (po dokonaniu rejestracji poprzez ofertę szkoleń Comarch ERP lub ofertę Comarch E-Sklep (jeśli dany temat jest już w tym obszarze dostępny do kupna) w ciągu 48h Uczestnik uzyskuje podstawowe informacje o ofercie e-dostępów Comarch ERP oraz dane dostępowe do e-materiału).
    • Materiały: w formie elektronicznej (on-line, bez możliwości pobrania).
    • Certyfikat ukończenia szkolenia: tak, imienny (forma PDF).
    • Test sprawdzający/Egzamin: test sprawdzający zalecany do wykonania po przerobieniu materiału e-learningowego (uzyskanie pozytywnego wyniku testu daje możliwość pobrania Certyfikatu ukończenia szkolenia). Bez egzaminu (autoryzacyjnego, certyfikującego).
  • Metoda realizacji szkolenia

    E-dostęp pierwszego stopnia trudności – podstawowy. Elektroniczny (on-line). Materiał szkoleniowy, udostępniany przez Internet, prezentowany jest za pomocą teoretycznych wyjaśnień funkcjonalności systemu, wzbogacony prezentacjami video, filmami instruktażowymi, obrazami (zrzutami ekranu) i praktycznymi przykładami. Dzięki formie e-learningu uczestnicy dostają możliwość zapoznania się z obsługą programu w dowolnym czasie, w swoim własnym tempie oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z przyjazdem i pobytem w miejscu kursu. Przewidywany czas przyswajania materiału to 8 godzin (pracy non-stop).
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    Rejestracja kontaktów/ zadań
    Rejestracja kontaktów/ zadań
    Lista kontaków/ zadań
    Formularz kontaktu/ zadania
    Zadania/ kontakty główne i powiązane
    Zamykanie, usuwanie, anulowanie kontaktu oraz zadania

    Terminarz

    Faktury cykliczne
    Szablon faktury cyklicznej
    Użycie makr

    Skrzynka pocztowa
    Konfiguracja konta e-mail
    Dodanie podpisu wiadomości
    Seryjne wysyłanie wiadomości

    Obsługa wiadomości SMS
    Konfiguracja SMS
    Zakup SMS
    Wysyłanie wiadomości SMS

    Ofertowanie
    Wprowadzanie Oferty Handlowej
    Dodawanie i modyfikacja szablonów ofert
    Wysyłanie wiadomości SMS

    CRM Plus- Windykacja należności
    Konfiguracja automatu windykacji
    Windykacja należności
    Windykacja – ustawienia dotyczące kontrahentów
    Windykacja – Preliminarz płatności
    Windykacja na żądanie

    CRM Plus- Windykacja należności
    Konfiguracja automatu windykacji
    Windykacja należności
    Windykacja – ustawienia dotyczące kontrahentów
    Windykacja – Preliminarz płatności
    Windykacja nażądanie

    CRM Plus- Ankietowanie

    Test sprawdzający on-line (dostępny na każdym etapie realizowania materiału, jednak zalecana jest jego realizacja po całkowitym przerobieniu przygotowanego e-materiału; m.in. pozytywny wynik testu daje możliwość pobrania Certyfikatu ukończenia szkolenia jako PDF).
  • Umiejętności

    Po ukończeniu e-dostępu Uczestnik/czka:
    • opanuje podstawowe operacje w module CRM dotyczące zarządzania relacjami z klientami;
    • usystematyzuje wiedzę w zakresie zagadnień dotyczących modułu CRM;
    • nabędzie umiejętności swobodnego poruszania się w obszarze modułu CRM.
  • Ścieżka rozwoju

    Polecamy inne e-dostępy z zakresu Comarch ERP Optima (link):
    • E-Comarch ERP Optima – Prowadzenie sprzedaży w systemie wraz z elementami księgowości i zagadnień płacowo-kadrowych;
    • E-Comarch ERP Optima Księga Handlowa – Podstawy pracy z modułem;
    • E-Comarch ERP Optima Księga Podatkowa – Podstawy pracy z modułem;
    • E-Comarch ERP Optima Księga Handlowa – Zastosowanie zaawansowanych schematów księgowych;
    • E-Comarch ERP Optima Płace i Kadry – Ewidencja i rozliczanie pracowników;
    • E-Comarch ERP Optima Płace i Kadry – Współpraca z programem Płatnik, SODiR i e-Deklaracje;
    • E-Comarch ERP Optima Płace i Kadry Plus – Konfiguracja systemu i analiza wybranych składników wynagrodzenia;
    • E-Comarch ERP Optima Analizy BI – Skuteczne podejmowanie decyzji;
    • E-Międzynarodowy obrót gospodarczy przy wykorzystaniu Comarch ERP Optima.
    Posiadamy odpowiedniki większości e-szkoleń w wersji stacjonarnej. Wszelkie sugestie zagadnień, nowych tematów mile widziane: szkolenia.erp@comarch.pl.
  • Test sprawdzający/Egzamin

    Po realizacji e-dostępu jest możliwość podejścia do testu sprawdzającego. Test udostępniany jest przez stronę www (link znajduje się bezpośrednio pod e-materiałem na Platformy E-Learningowej zw. E-Profesor). Po zakończeniu testu wyświetli się informacja o uzyskanym wyniku. Możliwych jest 5 podejść do testu. Po 5-ciu nie zaliczonych próbach prosimy o kontakt z Organizatorem.
    Test składa się z 10 pytań. W każdym pytaniu zawarta jest jedna poprawna odpowiedź. Warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku jest udzielenie przynajmniej 60% poprawnych odpowiedzi. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu daje możliwość pobrania Certyfikatu ukończenia szkolenia (on-line).

    Egzamin (autoryzacyjny/certyfikacyjny) – nie dotyczy.

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Najbliższe szkolenia

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33