E-Comarch ERP Optima – Zarządzanie relacjami z Klientami

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      E-Comarch ERP Optima – Zarządzanie relacjami z Klientami w module CRM


      Dostęp do materiału szkoleniowego przekazywany na 365 dni i za pośrednictwem Platformy E-Learningowej Comarch (czas naliczany w chwili nadania uprawnień dostępowych).

      Opis szkolenia

      E-dostęp ma na celu zapoznanie Uczestnika z możliwościami systemu Comarch ERP Optima CRM. Jego założeniem jest zapoznanie Uczestnika z funkcjonalnościami takimi jak np. rejestrowanie kontaktów i zadań, wystawianie faktur cyklicznych, obsługa skrzynki pocztowej czy windykacja.

      Poznaj program szkolenia

      1. Co zyskasz dzięki szkoleniu?
      2. Cel szkolenia: 

        • Szkolenie ma na celu zapoznanie Uczestnika z możliwościami systemu Comarch ERP Optima CRM i jest polecane Osobom rozpoczynającym pracę z systemem, jak również dla osób mających z nim od niedawna styczność.
        • Jego założeniem jest zapoznanie Uczestnika z funkcjonalnościami takimi jak np. rejestrowanie kontaktów i zadań, wystawianie faktur cyklicznych, obsługa skrzynki pocztowej czy windykacja. Użytkownik może równocześnie wykonywać pokazywane czynności na swojej instalacji Comarch ERP Optima, ucząc się w praktyce obsługi systemu.

        Dzięki szkoleniu uczestnik :

        • opanuje podstawowe operacje w module CRM dotyczące zarządzania relacjami z klientami;
        • usystematyzuje wiedzę w zakresie zagadnień dotyczących modułu CRM;
        • nabędzie umiejętności swobodnego poruszania się w obszarze modułu CRM.
      3. Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
      4. Profil uczestników:

        E-dostęp przeznaczony jest dla kadry pracowniczej Partnerów – przedsiębiorstw, zajmujących się sprzedażą i wdrażaniem systemów klasy ERP Comarch SA (wymagany status Partnera) i dla Klientów rozpoczynających pracę z Comarch ERP Optima lub mających styczność z nim od niedawna. Polecane także Osobom indywidulanym – zainteresowanym poznaniem podstawowych możliwości Comarch ERP Optima.

        Przygotowanie uczestników: 

        Niezbędny dostęp do Internetu i zainstalowana Comarch ERP Optima (wersja pełna lub demonstracyjna) z przykładowymi bazami.

      5. Czas trwania
        • szkolenie aktywne przez okres 12 miesięcy (od chwili uzyskania danych dostępowych do Platformy E-Learningowej).
      6. Szczegółowy program szkolenia
      7. Szczegółowy program szkolenia

        Rejestracja kontaktów/zadań

        • Lista kontaktów/zadań
        • Formularz kontaktu/zadań
        • Zadania/kontakty główne i powiązane
        • Zamykanie, usuwanie, anulowanie kontaktu oraz zadania

        Terminarz

        • Faktury cykliczne
        • Szablon faktury cyklicznej
        • Użycie makr

        Skrzynka pocztowa

        • Konfiguracja konta e-mail
        • Dodanie podpisu wiadomości
        • Seryjne wysyłanie wiadomości

        Obsługa wiadomości SMS

        • Konfiguracja SMS
        • Zakup SMS
        • Wysyłanie wiadomości SMS

        Ofertowanie

        • Wprowadzanie Oferty handlowej
        • Dodawanie i modyfikacja szablonów ofert
        • Wysyłanie wiadomości SMS

        CRM Plus – Windykacja należności

        • Konfiguracja automatu windykacji
        • Windykacja należności
        • Windykacja – ustawienia dotyczące kontrahentów
        • Windykacja – Preliminarz płatności
        • Windykacje na żądanie

        Metoda realizacji szkolenia

        E-dostęp pierwszego stopnia trudności – podstawowy. Elektroniczny (on-line). Materiał szkoleniowy, udostępniany przez Internet, prezentowany jest za pomocą teoretycznych wyjaśnień funkcjonalności systemu, wzbogacony prezentacjami video, filmami instruktażowymi, obrazami (zrzutami ekranu) i praktycznymi przykładami. Dzięki formie e-learningu uczestnicy dostają możliwość zapoznania się z obsługą programu w dowolnym czasie.

      8. Ścieżka rozwoju
      9. Polecamy inne e-dostępy z zakresu Comarch ERP Optima

        Polecamy inne szkolenia z zakresu Comarch ERP Optima. Posiadamy odpowiedniki większości e-szkoleń w wersji stacjonarnej.

      10. Dodatkowe informacje
      11. Wszystkie szkolenia z zakresu systemów Comarch ERP są ZAWSZE obciążone 23% podatkiem VAT. Te usługi nie mogą być rozliczane jako zwolnione z podatku VAT.

      Co zyskasz dzięki szkoleniu?

      Cel szkolenia: 

      • Szkolenie ma na celu zapoznanie Uczestnika z możliwościami systemu Comarch ERP Optima CRM i jest polecane Osobom rozpoczynającym pracę z systemem, jak również dla osób mających z nim od niedawna styczność.
      • Jego założeniem jest zapoznanie Uczestnika z funkcjonalnościami takimi jak np. rejestrowanie kontaktów i zadań, wystawianie faktur cyklicznych, obsługa skrzynki pocztowej czy windykacja. Użytkownik może równocześnie wykonywać pokazywane czynności na swojej instalacji Comarch ERP Optima, ucząc się w praktyce obsługi systemu.

      Dzięki szkoleniu uczestnik :

      • opanuje podstawowe operacje w module CRM dotyczące zarządzania relacjami z klientami;
      • usystematyzuje wiedzę w zakresie zagadnień dotyczących modułu CRM;
      • nabędzie umiejętności swobodnego poruszania się w obszarze modułu CRM.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

      Profil uczestników:

      E-dostęp przeznaczony jest dla kadry pracowniczej Partnerów – przedsiębiorstw, zajmujących się sprzedażą i wdrażaniem systemów klasy ERP Comarch SA (wymagany status Partnera) i dla Klientów rozpoczynających pracę z Comarch ERP Optima lub mających styczność z nim od niedawna. Polecane także Osobom indywidulanym – zainteresowanym poznaniem podstawowych możliwości Comarch ERP Optima.

      Przygotowanie uczestników: 

      Niezbędny dostęp do Internetu i zainstalowana Comarch ERP Optima (wersja pełna lub demonstracyjna) z przykładowymi bazami.

      Czas trwania
      • szkolenie aktywne przez okres 12 miesięcy (od chwili uzyskania danych dostępowych do Platformy E-Learningowej).
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      Rejestracja kontaktów/zadań

      • Lista kontaktów/zadań
      • Formularz kontaktu/zadań
      • Zadania/kontakty główne i powiązane
      • Zamykanie, usuwanie, anulowanie kontaktu oraz zadania

      Terminarz

      • Faktury cykliczne
      • Szablon faktury cyklicznej
      • Użycie makr

      Skrzynka pocztowa

      • Konfiguracja konta e-mail
      • Dodanie podpisu wiadomości
      • Seryjne wysyłanie wiadomości

      Obsługa wiadomości SMS

      • Konfiguracja SMS
      • Zakup SMS
      • Wysyłanie wiadomości SMS

      Ofertowanie

      • Wprowadzanie Oferty handlowej
      • Dodawanie i modyfikacja szablonów ofert
      • Wysyłanie wiadomości SMS

      CRM Plus – Windykacja należności

      • Konfiguracja automatu windykacji
      • Windykacja należności
      • Windykacja – ustawienia dotyczące kontrahentów
      • Windykacja – Preliminarz płatności
      • Windykacje na żądanie

      Metoda realizacji szkolenia

      E-dostęp pierwszego stopnia trudności – podstawowy. Elektroniczny (on-line). Materiał szkoleniowy, udostępniany przez Internet, prezentowany jest za pomocą teoretycznych wyjaśnień funkcjonalności systemu, wzbogacony prezentacjami video, filmami instruktażowymi, obrazami (zrzutami ekranu) i praktycznymi przykładami. Dzięki formie e-learningu uczestnicy dostają możliwość zapoznania się z obsługą programu w dowolnym czasie.

      Ścieżka rozwoju

      Polecamy inne e-dostępy z zakresu Comarch ERP Optima

      Polecamy inne szkolenia z zakresu Comarch ERP Optima. Posiadamy odpowiedniki większości e-szkoleń w wersji stacjonarnej.

      Dodatkowe informacje

      Wszystkie szkolenia z zakresu systemów Comarch ERP są ZAWSZE obciążone 23% podatkiem VAT. Te usługi nie mogą być rozliczane jako zwolnione z podatku VAT.

      ZWRÓĆ UWAGĘ

      Dostęp do szkolenia nadawany jest w ciągu 48 godzin roboczych. Dane dostępowe przekazywane są uczestnikowi szkolenia na adres mailowy podany przy rejestracji bądź przy zakupie w e-sklepie.  

      Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

      31-864 Kraków

      ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33