Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących zdalnie.
Szkolenie dedykowane jest osobom pracującym w zespołach nie koniecznie na dowolnym stanowisku i funkcji. Uczestnikiem szkolenia warto by były osoby pozostające w relacjach i zależnościach z innymi w ramach swojej pracy zawodowej, pracujące przy projektach, w grupach, także osoby podejmujące decyzje grupowe.
Ze względu na uniwersalizm tematu szkolenie polecane jest wszystkim pracownikom firmy/organizacji pozostającym we wzajemnej komunikacji wewnątrz-firmowej lub/i posiadających kontakt z klientem zewnętrznym, jak również właścicielom firm i osobom zarządzającym, pozostającym w relacjach codziennych ze swoimi pracownikami i klientami.
Szkolenie kierowane jest do osób zarządzających innymi lub przygotowujących się do tej roli (szefowie, liderzy zespołów, menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy, osoby zarządzające grupami i projektami itp.). Szkolenie istotne będzie również dla osób, które niekoniecznie pełnią funkcje kierownicze, ale do zakresu ich kompetencji w pracy należy m.in.: motywowanie pozafinansowe, ocena pracowników, udzielanie informacji zwrotnej.
Szkolenie przygotowane zostało z myślą o osobach odnajdujących się w rozwoju innych: trenerów, coachów, konsultantów, którzy chcą poznać relatywnie nową w Polsce formę prowadzenia innych w procesie rozwoju i nabywania określonych kompetencji. Szczególnie polecane jest osobom czującym chęć dzielenia się swoją wiedzą, doświadczeniem z innymi i chcącym pracować w relacji „jeden na jeden”. Szkolenie polecane jest także osobom zarządzającym i właścicielom firm, którzy chcą zadbać o skuteczny transfer wiedzy w organizacji w oparciu o doświadczenie i kompetencje kluczowych pracowników firmy. Także istotne dla osób planujących sukcesję w organizacji/firmie.
Szkolenie skierowane jest do osób prowadzących negocjacje lub przygotowujących się to takich zadań.
Szkolenie przydatne jest praktycznie wszystkim, ponieważ każdy z nas regularnie komunikuje się pisemnie w równych formach ze swoimi klientami, współpracownikami, kontrahentami a także w prywatnej korespondencji. Szczególnie szkolenie polecane jest osobom, w zakresie obowiązków których znajduje się: przygotowywanie ofert, opracowywanie tekstów reklamowych, promocyjnych, przygotowywanie opisów wydarzeń, zaproszeń na nie, osobom tworzącym artykuły branżowe.
Szkolenie kierowane jest do osób pracujących na funkcji trenera szkoleniowego (wewnętrznego lub freelancera) lub przygotowującego się do tej roli. Także polecane pracownikom działów HR oraz osobom działającym lub planującym działać w obszarze rozwoju innych.
Szkolenie „Autoprezentacja, sztuka przekonywania, wywierania wpływu” przeznaczone jest dla firm, instytucji, organizacji, których działalność opiera się na kontakcie z klientem (petentem) lub celem jej jest docieranie do grup społecznych i biznesowych, w których zamierza poszukiwać poparcia i współpracy.
Profil słuchaczy: - osoby prowadzące firmowe zebrania, posiedzenia ciał kolegialnych (zespołów, komisji, zarządów, walnych zgromadzeń członków/akcjonariuszy) - osoby sprawujące pieczę nad dokumentacją wewnętrzną firmy (nie finansową) - osoby sporządzający dokumentację z zebrań i podejmowanych decyzji (sekretarze, protokolanci)
Jeśli ciekawi Cię na czym polega programowanie i za czym stoją slangowe programistyczne pojęcia, to to szkolenie jest dla Ciebie. Szkolenie będzie prowadzone od absolutnych podstaw. Języki programowania będą tłumaczone w analogii do języków naturalnych. Zdziwisz się jakie to proste i intuicyjne.
Bezpłatne szkolenie z serii Puzzle kompetencji.
Bezpłatne szkolenie z zakresu komunikacji wizualnej.
Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty, dla właścicieli produktu, menedżerów produktu.
Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.
Szkolenie bezpłatne.
Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania.
Szkolenie przeznaczone dla osób znających program Excel w stopniu średnio zaawansowanym.
BEZPŁATNE: Podczas tego spotkania nauczymy się, czym jest Elevator Pitch, jak je przygotować oraz skonstruujemy własne. Ponadto pojawi się garść porad odnośnie wystąpień publicznych, np. co zrobić z tymi rękami? W drugiej części poznasz narzędzia programu MS PowerPoint, by dodać animację do prezentacji oraz utworzyć ciekawe efekty.
BEZPŁATNE 1 cześć: Umiejętności miękkie - Jak rozwiązać konflikt, by uniknąć ofiar. Jak wykorzystać konflikt do rozwoju własnego i poprawy funkcjonowania własnego miejsca pracy? Czym jest konflikt; Rodzaje konfliktów; Mechanizmy powstawania konfliktów; Mechanizmy napędzające konflikt; Etapy rozwiązywania konfliktów. 2 część: Warsztaty komputerowe: Komunikacja w MS Word, Komunikacja w MS Excel.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą, pracujących i komunikujących się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznym.
BEZPŁATNE 1 cześć: Umiejętności miękkie - Gra rozwijająca umiejętności współpracy grupowej. Dołącz do grona tych, którzy umieją najlepiej: • rozwiązywać konflikty • budować relacje w zespole i z Klientem • sprawnie się komunikować • są asertywni • pewni siebie. 2 część: Warsztaty komputerowe - metoda tworzenia pulpitu menedżerskiego – narzędzia pozwalającego na szybką prezentację liczbowych danych kluczowych w procesie podejmowania decyzji.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie realizować swoje społeczne uprawnienia, budując równocześnie dobre relacje ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i kontrahentami i klientami.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących lepiej radzić sobie w sytuacji zmiany oraz pomagać innym w przejściu procesu zmiany.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących i prowadzących negocjacje z klientami i kontrahentami, pragnących podnieść swoje kompetencje w tym zakresie.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego porozumiewania się ze swoimi podwładnymi.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób obcujących z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i klientami w sytuacjach związanych z perswazją i wywieraniem wpływu. Jest pomocne dla osób szukających skutecznych sposobów obrony przed osobami, które próbują nimi manipulować.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących udoskonalić i zracjonalizować swój proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w miejscu pracy.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów (zarówno przez telefon, mailowo, czy bezpośrednio), które chcą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne oraz zmierzać do jak największego profesjonalizmu w obsłudze.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących efektywniej planować i organizować sobie czas w pracy.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie przeciwdziałania rozwojowi konfliktów w zespole oraz konstruktywnego rozwiązywania zaistniałych już sytuacji konfliktowych między pracownikami.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie zapobiegać wystąpieniu dystresu oraz radzić sobie z negatywnymi konsekwencjami stresu.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie uczenia i wspierania rozwoju swoich podwładnych.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości.