Microsoft Excel – Kurs Średnio Zaawansowany


Kompleksowe 2 dniowe Szkolenie na Poziomie Średnio Zaawansowanym z Obsługi MS Excel

Opis szkolenia

Szkolenie, dzieki któremu poznasz średnio zaawansowane funkcje MS Excel oraz nauczysz się wykorzystywac je w praktyce. Dzięki praktycznym ćwiczeniom przygotowanym przez trenera nauczysz się sortować i filtrować dane oraz automatyzować pracę za pomocą prostych makr a także  zarządzać arkuszami i skoroszytami. Udział w szkoleniu pozwala zapoznać się z programem MS Excel w stopniu umożliwiającym dalszą samodzielną pracę z programem przy wykorzystaniu jego najczęściej używanych funkcji.

    Poznaj program szkolenia

    1. 01 Co zyskasz dzięki szkoleniu ?
    2. Cele szkolenia

      Ten pośredni 2- dniowy kurs przeznaczony jest dla użytkowników programu Excel, którzy chcieliby uporządkować posiadaną wiedzę i poszerzyć swoją umiejętności  obsługi programu o bardziej zawansowane funkcjonalności Excela. Program szkolenia obejmuje przypomnienie najbardziej istotnych zagadnień z kursu podstawowego, co pozwoli w dalszej części kursu na sprawną prace na zaawansowanych narzędziach programu. Kurs Microsoft Excel średnio zaawansowany zapewni praktyczną wiedzę pozwalającą wykorzystać moc analizy danych i prezentacji w celu podejmowania świadomych, inteligentnych decyzji organizacyjnych.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu  uczestnik będzie potrafił:

      • Obsługiwać popularne funkcje arkusza kalkulacyjnego
      • Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy
      • Analizować Dane
      • Zarządzać zeszytami
    3. 02 Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?
    4. Profil uczestników

      Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

      Przygotowanie uczestników

      Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość środowiska Windows oraz podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego. Minimalne umiejętności to: edycja danych, podstawowe formuły, proste formatowanie danych.

    5. 03 Czas trwania
    6. Przed nami:
      • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
    7. 04 Szczegółowy program szkolenia
    8. Szczegółowy program szkolenia

      Wprowadzanie i edycja danych
      • Wypełnianie arkuszy seriami danych
      • Tworzenie List niestandardowych
      • Wyodrębnianie danych za pomocą Flash Fill
      • Podział danych za pomocą Tekst jako kolumny
      Formuły i funkcje w programie Excel

      Odwołania w arkuszach
      • Odwołania względne, bezwzględne, mieszane
      • Zastosowanie poszczególnych typów odwołań
      Połączenia między arkuszami

      Połączenia między skoroszytami

      Wykonywanie obliczeń za pomocą Funkcji
      • Zastosowanie podstawowych funkcji: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX, ILE.LICZB
      • Funkcje logiczne JEŻELI – używanie JEŻELI z tekstem, z liczbami. Zagnieżdżanie funkcji JEŻELI
      • Funkcja matematyczna SUMA.JEŻELI, ZAOKR
      • Funkcje statystyczne, LICZ.JEŻELI , ŚREDNIA.JEŻELI
      • Funkcje wyszukiwania i adresu: PODAJ.POZYCJĘ, WYSZUKAJ.PIONOWO
      • Funkcje Data i godzina: DZIŚ, TERAZ, DATA.RÓŻNICA
      • Omówienie błędów funkcji
      Integralność Danych
      • Tworzenie walidacji liczbowych i tekstowych
      • Listy wartości
      Wykresy
      • Wybór wykresu
      • Określanie źródła danych
      • Zmiana typu i układu wykresu
      • Omówienie elementów wykresu oraz edycji
      • Formatowanie wykresu
      • Tworzenie szablonów
      Narzędzia Analiza Danych

      Sortowanie Danych
      • Sortowanie wg. poziomów
      • Sortowanie w wierszach
      • Sortowanie wg. List niestandardowych
      Filtrowanie Danych
      • Tworzenie filtrów złożonych
      • Tworzenie niestandardowych filtrów
      • Używanie symboli wieloznacznych
      • Zapisywanie ustawień Autofiltra
      Konspekty
      • Autokonspekt- zasady tworzenia
      • Tworzenie konspektów ręcznych
      • Ukrywanie widoków konspektów
      Sumy częściowe
      • Tworzenie sum częściowych
      • Zastosowanie sum częściowych
      • Kopiowanie raportów sum częściowych
      Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych
      • Tworzenie tabel przestawnych
      • Definicje w ramach Tabeli Przestawnych
      • Sortowanie i filtrowanie
      • Tworzenie wykresów przestawnych
      • Formatowanie
      Bezpieczeństwo i ochrona danych
      • Ochrona arkuszy-opcje zaawansowane
      • Głębokie ukrycie Arkusza
      • Ochrona skoroszytu
      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następującej po sobie części teoretycznej w postaci mini wykładów oraz części praktycznej w postaci ćwiczeń komputerowych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy. Ćwiczenia skonstruowane są w sposób, który wspiera utrwalenie nabytej wiedzy, oraz przyszłe twórcze wykorzystanie jej w dalszym rozwoju umiejętności obsługi Microsoft Excel.

      POBIERZ PROGRAM W PDF

    9. 05 Ścieżka rozwoju
    10. W celu dalszego kształcenia umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel rekomendujemy udział w następujących szkoleniach (wg stopnia zaawansowania):
    11. 06 W ramach szkolenia zapewniamy
    12. W ramach szkolenia zapewniamy

      • komplet materiałów szkoleniowych
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)

    Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

    Cele szkolenia

    Ten pośredni 2- dniowy kurs przeznaczony jest dla użytkowników programu Excel, którzy chcieliby uporządkować posiadaną wiedzę i poszerzyć swoją umiejętności  obsługi programu o bardziej zawansowane funkcjonalności Excela. Program szkolenia obejmuje przypomnienie najbardziej istotnych zagadnień z kursu podstawowego, co pozwoli w dalszej części kursu na sprawną prace na zaawansowanych narzędziach programu. Kurs Microsoft Excel średnio zaawansowany zapewni praktyczną wiedzę pozwalającą wykorzystać moc analizy danych i prezentacji w celu podejmowania świadomych, inteligentnych decyzji organizacyjnych.

    Umiejętności

    Dzięki szkoleniu  uczestnik będzie potrafił:

    • Obsługiwać popularne funkcje arkusza kalkulacyjnego
    • Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy
    • Analizować Dane
    • Zarządzać zeszytami

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

    Profil uczestników

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

    Przygotowanie uczestników

    Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość środowiska Windows oraz podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego. Minimalne umiejętności to: edycja danych, podstawowe formuły, proste formatowanie danych.

    Czas trwania

    Przed nami:
    • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych

    Szczegółowy program szkolenia

    Szczegółowy program szkolenia

    Wprowadzanie i edycja danych
    • Wypełnianie arkuszy seriami danych
    • Tworzenie List niestandardowych
    • Wyodrębnianie danych za pomocą Flash Fill
    • Podział danych za pomocą Tekst jako kolumny
    Formuły i funkcje w programie Excel

    Odwołania w arkuszach
    • Odwołania względne, bezwzględne, mieszane
    • Zastosowanie poszczególnych typów odwołań
    Połączenia między arkuszami

    Połączenia między skoroszytami

    Wykonywanie obliczeń za pomocą Funkcji
    • Zastosowanie podstawowych funkcji: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX, ILE.LICZB
    • Funkcje logiczne JEŻELI – używanie JEŻELI z tekstem, z liczbami. Zagnieżdżanie funkcji JEŻELI
    • Funkcja matematyczna SUMA.JEŻELI, ZAOKR
    • Funkcje statystyczne, LICZ.JEŻELI , ŚREDNIA.JEŻELI
    • Funkcje wyszukiwania i adresu: PODAJ.POZYCJĘ, WYSZUKAJ.PIONOWO
    • Funkcje Data i godzina: DZIŚ, TERAZ, DATA.RÓŻNICA
    • Omówienie błędów funkcji
    Integralność Danych
    • Tworzenie walidacji liczbowych i tekstowych
    • Listy wartości
    Wykresy
    • Wybór wykresu
    • Określanie źródła danych
    • Zmiana typu i układu wykresu
    • Omówienie elementów wykresu oraz edycji
    • Formatowanie wykresu
    • Tworzenie szablonów
    Narzędzia Analiza Danych

    Sortowanie Danych
    • Sortowanie wg. poziomów
    • Sortowanie w wierszach
    • Sortowanie wg. List niestandardowych
    Filtrowanie Danych
    • Tworzenie filtrów złożonych
    • Tworzenie niestandardowych filtrów
    • Używanie symboli wieloznacznych
    • Zapisywanie ustawień Autofiltra
    Konspekty
    • Autokonspekt- zasady tworzenia
    • Tworzenie konspektów ręcznych
    • Ukrywanie widoków konspektów
    Sumy częściowe
    • Tworzenie sum częściowych
    • Zastosowanie sum częściowych
    • Kopiowanie raportów sum częściowych
    Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych
    • Tworzenie tabel przestawnych
    • Definicje w ramach Tabeli Przestawnych
    • Sortowanie i filtrowanie
    • Tworzenie wykresów przestawnych
    • Formatowanie
    Bezpieczeństwo i ochrona danych
    • Ochrona arkuszy-opcje zaawansowane
    • Głębokie ukrycie Arkusza
    • Ochrona skoroszytu
    Metoda realizacji szkolenia

    Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następującej po sobie części teoretycznej w postaci mini wykładów oraz części praktycznej w postaci ćwiczeń komputerowych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy. Ćwiczenia skonstruowane są w sposób, który wspiera utrwalenie nabytej wiedzy, oraz przyszłe twórcze wykorzystanie jej w dalszym rozwoju umiejętności obsługi Microsoft Excel.

    POBIERZ PROGRAM W PDF

    Ścieżka rozwoju

    W celu dalszego kształcenia umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel rekomendujemy udział w następujących szkoleniach (wg stopnia zaawansowania):

    W ramach szkolenia zapewniamy

    W ramach szkolenia zapewniamy

    • komplet materiałów szkoleniowych
    • certyfikat potwierdzający udział w kursie
    • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)

    Najbliższe szkolenia

    Strona 1 z 2

    Podobne szkolenia z MS Excel

    Wizualizacja danych w MS Excel – wykresy, raporty, dashboardy

    Microsoft Excel – kurs dla ekspertów z wykorzystaniem programowania w VBA

    Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą poznać nowe, zaawansowane możliwości przetwarzania danych w programie Microsoft Excel z pomocą istniejących narzędzi oraz z pomocą języka VBA.

    Microsoft Excel – analiza danych z wykorzystaniem dodatków Power Pivot, Power View, Power Query

    Microsoft Excel - analiza danych z wykorzystaniem dodatków Power Pivot, Power View, Power Query

    Wizualizacja danych w Microsoft Office

    Zapraszamy osoby, które chcą pogłębić wiedzę na temat wizualizacji danych w pakiecie MS Office, tj. tworzenia zestawień, raportów, schematów, tabel danych, infografik, itp.

    Analiza danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel – kurs średnio zaawansowany

    Szkolenie przeznaczone dla analityków korzystających z MS Excel jako jednym z głównych narzędzi pracy.

    Microsoft Excel w praktyce finansowej – warsztaty

    Kurs obejmuje zaawansowane zagadnienia związane z analizą finansową osadzoną w środowisku Microsoft Excel.

    Microsoft Excel – analizy statystyczne

    Kurs obejmuje zaawansowane zagadnienia związane z metodami statystycznymi w analizie danych. Uczestnicy szkolenia będą rozumieli wybrane zasady matematyczno - statystyczne pozwalające na dokonanie analiz (wzory, twierdzenia, metody), będą wiedzieli jak skorzystać z narzędzi Excela aby problemy statystyczne rozwiązać.

    Analiza danych dla analityków – Excel, Access, SQL, statystyka, wizualizacja

    Analiza danych dla analityków – Excel, Access, SQL, statystyka, wizualizacja

    DAX – tworzenie zaawansowanych formuł dla Power BI, SQL Server Analysis Services oraz dla Power Pivot w MS Excel

    Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzących raporty/zestawienia zbiorcze przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, którzy już korzystają z dodatku PowerPivot dla MS Excel lub Power BI.

    Power BI – analiza oraz wizualizacja danych

    Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzenia raportów/zestawień zbiorczych przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, chcących zwizualizować swoje dane.

    Power Query - czyszczenie i transformacja danych pod analizy danych z wykorzystaniem PowerPivot dla MS Excel i Power BI

    Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących analizy danych oraz tworzenie raportów/zestawień zbiorczych przy użyciu danych pochodzących z innych systemów lub przetwarzanych bezpośrednio w arkuszu, którzy borykają się z różnorodnością danych oraz dużym zanieczyszczeniem danych.

    Microsoft Excel – kurs podstawowy

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają dopiero pracę z arkuszem kalkulacyjnym.

    Microsoft Excel – kurs zaawansowany

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym, pragnących zapoznać się z zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego, głównie analizą i prezentacją danych, oraz możliwością zastosowania formuł i funkcji na poziomie zaawansowanym.

    Microsoft Excel – kurs średnio zaawansowany

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym (nie ma wymogu uczestniczenia w szkoleniu z tego tematu), pragnących zapoznać się z najczęściej wykorzystywanymi i najbardziej przydatnymi funkcjami Excela.

    Analiza danych z wykorzystaniem Power BI, Power Pivot i Power Query - od planowania do realizacji

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które analizują dane pochodzące z różnych źródeł np. arkuszy Excel, baz danych, plików tekstowych i przygotowują interaktywne raporty przy użyciu Power BI lub Power Pivot, budują proste modele danych z podstawowymi obliczeniami, pragnących usystematyzować i poszerzyć swoje umiejętności oraz poznać dobre praktyki związane z kolejnymi etapami przygotowywania analizy danych.

    Power BI i DAX - Analiza na podstawie dat

    Power BI i DAX – Zaawansowana analiza na podstawie dat

    Power BI, Power Pivot, Power Query – Analiza danych z arkuszy kalkulacyjnych i plików bez struktury

    Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

    31-864 Kraków

    ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33