Techniki negocjacji handlowych

  • Cele szkolenia

    Warsztaty pozwolą ich uczestnikom:

    • zdiagnozować własny styl negocjowania
    • nabyć/rozwinąć umiejętność rozpoznawania interesów i stanowisk stron negocjujących 
    • częściej dochodzić do rezultatu obopólnej wygranej poprzez stosowanie zasad negocjacji rzeczowych
    • poznać optymalną strukturę procesu negocjacji  
    • lepiej i pełniej przygotowywać się do negocjacji 
    • wypracować skuteczne działania i taktyki negocjacyjne
    • nabyć/rozwinąć umiejętność obrony przed „zagrywkami” drugiej strony
    • nabyć/rozwinąć umiejętności skutecznego stosowania i odczytywania komunikatów pozawerbalnych w trakcie negocjacji
    • przećwiczyć nabyte umiejętności w realnych sytuacjach negocjacyjnych
  • Profil słuchaczy

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących i prowadzących negocjacje z klientami i kontrahentami, pragnących podnieść swoje kompetencje w tym zakresie.

  • Wymagania wstępne

    brak

  • Czas trwania

    2 dni (16 godzin dydaktycznych)

  • Metoda realizacji szkolenia

    Interaktywne warsztaty wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe: prezentacja trenera (wprowadzenie bądź podsumowanie merytoryczne wykonanych ćwiczeń), trening grupowy i indywidualny, odgrywanie ról, dyskusja moderowana, studium przypadku, gry i symulacje realnych sytuacji, praca w grupach.

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    1. ISTOTA NEGOCJACJI: Jak zdefiniować to pojęcie? Czym różnią się negocjacje od rozmowy, sprzedaży czy konfliktu? 

    2. ZASADY PROWADZENIA NEGOCJACJI: Kiedy dążyć do zwycięstwa, a kiedy do obopólnej wygranej? Jak prowadzić negocjacje, aby nie były one ostatnim spotkaniem z danym partnerem?

    3. STYLE NEGOCJOWANIA: Twardo, miękko czy jeszcze inaczej? Jak zdiagnozować własny styl negocjacyjny?

    4. PROCES NEGOCJACJI: Jakie są poszczególne kroki procesu? Co charakteryzuje każdy z nich? O czym należy pamiętać na każdym etapie? Jakie informacje trzeba i warto zgromadzić przed przystąpieniem do rozmów? Jak opracować optymalną strategię? 

    5. TAKTYKI I CHWYTY NEGOCJACYJNE: Czy i kiedy warto stosować techniki, taktyki i inne zabiegi? Co stanowi dostępny arsenał chwytów negocjacyjnych? Jak się bronić przed presją i manipulacją? 

    6. KOMUNIKACJA POZAWERBALNA W NEGOCJACJACH: Co „mówimy” nic nie mówiąc? Jak „wyłapywać” sygnały wysyłane przez drugą stronę? 

    7. POLIGON UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH: Jak wykorzystać to wszystko w praktyce? Jak prowadzić skuteczne negocjacje handlowe? 

  • Umiejętności

    Po ukończeniu kursu uczestnik/czka będzie potrafił/a:

    • rzetelnie przygotować się do swoich negocjacji, wykorzystując poznane techniki planowania 
    • rozpoznawać interesy i stanowiska stron negocjujących 
    • prowadzić negocjacje w sposób zaplanowany i ustrukturyzowany
    • odpowiednio wykorzystywać działania i taktyki negocjacyjne do osiągania rezultatu obopólnej wygranej
    • skutecznie bronić się przed „zagrywkami” drugiej strony
    • właściwie stosować i odczytywać komunikaty pozawerbalne w trakcie negocjacji

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Najbliższe szkolenia

Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Katowice 2 dni
2019-05-13
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Łódź 2 dni
2019-05-28
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Łódź 2 dni
2019-06-06
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Warszawa 2 dni
2019-06-24
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Gdańsk 2 dni
2019-07-04
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Techniki negocjacji handlowych Biznes Sprzedaż Kraków 2 dni
2019-07-08
Netto:1100.00zł
Brutto:1353.00zł
Strona 1 z 3

Podobne szkolenia

Zarządzanie zmianą

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących lepiej radzić sobie w sytuacji zmiany oraz pomagać innym w przejściu procesu zmiany.

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów (zarówno przez telefon, mailowo, czy bezpośrednio), które chcą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne oraz zmierzać do jak największego profesjonalizmu w obsłudze.

Techniki negocjacji handlowych

Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących i prowadzących negocjacje z klientami i kontrahentami, pragnących podnieść swoje kompetencje w tym zakresie.

Komunikacja interpersonalna

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego porozumiewania się ze swoimi podwładnymi.

Efektywne kierowanie pracownikami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.

Motywowanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.

Uczenie i rozwijanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie uczenia i wspierania rozwoju swoich podwładnych.

Zarządzanie konfliktem w zespole

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie przeciwdziałania rozwojowi konfliktów w zespole oraz konstruktywnego rozwiązywania zaistniałych już sytuacji konfliktowych między pracownikami.

Ocena pracowników. Prowadzenie rozmów oceniających.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.

Zarządzanie czasem

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących efektywniej planować i organizować sobie czas w pracy.

Obrona przed manipulacjami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obcujących z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i klientami w sytuacjach związanych z perswazją i wywieraniem wpływu. Jest pomocne dla osób szukających skutecznych sposobów obrony przed osobami, które próbują nimi manipulować.

Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących udoskonalić i zracjonalizować swój proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w miejscu pracy.

Trening asertywności

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie realizować swoje społeczne uprawnienia, budując równocześnie dobre relacje ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i kontrahentami i klientami.

Trening antystresowy

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie zapobiegać wystąpieniu dystresu oraz radzić sobie z negatywnymi konsekwencjami stresu.

Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania.

Design Thinking - szkolenie (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty, dla właścicieli produktu, menedżerów produktu.

Design Thinking - warsztat (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

Efektywna praca – LEAN i inne metodyki usprawniające szarą codzienność

Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. 

Zadzwoń lub napisz do nas jeśli napotkasz problem

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33