ITIL Service Offerings and Agreements
Kurs skierowany do następujących osób:
• informatycy, kierownicy firm, osoby odpowiedzialne za procesy biznesowe;
• osoby, które chcą poznać procesy tworzenia ofert usług i umów oraz możliwości ich zastosowania w celu zwiększenia jakości pomocy technicznej w przedsiębiorstwie
• informatycy pracujący w przedsiębiorstwach, które wdrożyły i dostosowały procedury ITIL, którzy wymagają szkolenia w zakresie programu ciągłego doskonalenia usług, a następnie mają przyczyniać się do jego rozwoju
• personel operacyjny zajmujący się zarządzaniem ofertą usług, zarządzaniem katalogiem usług, zarządzaniem poziomem usług, zarządzaniem popytem, zarządzaniem dostawcami, zarządzaniem finansami oraz zarządzaniem relacjami biznesowymi, który chcą rozszerzyć posiadane, oparte na rolach umiejętności
• osoby posiadające certyfikat ITIL Foundation w zakresie zarządzania usługami informatycznymi, pragnące uzyskać certyfikat ITIL wyższego poziomu
• osoby zainteresowane uzyskaniem certyfikatu ITIL Expert w dziedzinie zarządzania usługami informatycznymi, dla którego jest to jeden z wymaganych modułów
• osoby zainteresowane postępem na drodze do uzyskania certyfikatu ITIL Master w dziedzinie zarządzania usługami informatycznymi, gdzie warunkiem wstępnym jest posiadanie certyfikatu ITIL Expert