Asysta poszkoleniowa

Naszym celem jest satysfakcja Klientów osiągnięta poprzez zaspokajanie ich zidentyfikowanych potrzeb oraz rozwój naszej oferty i inwestycje.

W związku z tym, w procesie szkoleniowym zapewniamy szereg usług dodatkowych pozwalających ugruntować pozyskaną podczas szkolenia wiedzę i zagwarantować satysfakcję z zainwestowanego czasu i pieniędzy.

Asysta poszkoleniowa

USŁUGI DODATKOWE

  1. 01 Kontakt z trenerem
  2. Uczestnicy mogą drogą elektroniczną (e-mail) kontaktować się z trenerem do 14 dni lub 6 m-scy ( opcje do wyboru) po szkoleniu. W ramach usługi uczestnicy danego szkolenia mogą kontaktować się w sprawie omówienia ścieżki szkoleniowej dla nich, tematów zawartych bezpośrednio w szkoleniu. Usługa polega na wskazaniu ścieżki rozwiązania problemu i pomocy w określeniu narzędzi służących rozwiązaniu problemu.
  3. 02 Dodatkowy dzień
  4. W ramach usługi Klient otrzymuje jeden dodatkowy dzień szkolenia do pół roku po realizacji głównej grupy szkoleń. Dodatkowy dzień może być wykorzystany na: przyspieszoną powtórkę części materiału szkoleniowego, konsultacje indywidualne z uczestnikiem uczestnikami szkoleń, przeprowadzenie dodatkowego testu wiedzy.
  5. 03 Diagnoza problemu
  6. Forma konsultacji szkoleniowych mająca na celu wykonanie całości lub części zadań sprawiających problemy pracownikom Klienta. Czas trwania usługi i jej zakres jest określony dodatkowymi ustaleniami z Klientem. Jest realizowana w dwóch formach: outsourcingu zadaniowego i outsourcingu osobowego.
  7. 04 Kontrola wiedzy
  8. Roczny dostęp do pakietu testów sprawdzających wiedzę uczestników. Pozwala na uzyskanie certyfikatów elektronicznych potwierdzających stan wiedzy osób testowanych. Usługa występuje tylko w niektórych grupach tematycznych.
  9. 05 Asysta kryzysowa
  10. Usługa polegająca na prawie do przeprowadzenia jednego dnia szkoleniowego z tematyki objętej umową lub zamówieniami z przyspieszonym okresem rezerwacji, nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
  11. 06 Informacja promocyjna
  12. Gwarantuje uzyskiwanie dokładnych informacji na temat nowości szkoleniowych, wydarzeń szkoleniowych, trendów technologicznych. Zaproszenia na bezpłatne webinaria internetowe, informacje o terminach gwarantowanych (z potwierdzonym terminem realizacji), informacje o szkoleniach last minute i specjalnych promocjach, informacje o projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej.

Kontakt z trenerem

Uczestnicy mogą drogą elektroniczną (e-mail) kontaktować się z trenerem do 14 dni lub 6 m-scy ( opcje do wyboru) po szkoleniu. W ramach usługi uczestnicy danego szkolenia mogą kontaktować się w sprawie omówienia ścieżki szkoleniowej dla nich, tematów zawartych bezpośrednio w szkoleniu. Usługa polega na wskazaniu ścieżki rozwiązania problemu i pomocy w określeniu narzędzi służących rozwiązaniu problemu.

Dodatkowy dzień

W ramach usługi Klient otrzymuje jeden dodatkowy dzień szkolenia do pół roku po realizacji głównej grupy szkoleń. Dodatkowy dzień może być wykorzystany na: przyspieszoną powtórkę części materiału szkoleniowego, konsultacje indywidualne z uczestnikiem uczestnikami szkoleń, przeprowadzenie dodatkowego testu wiedzy.

Diagnoza problemu

Forma konsultacji szkoleniowych mająca na celu wykonanie całości lub części zadań sprawiających problemy pracownikom Klienta. Czas trwania usługi i jej zakres jest określony dodatkowymi ustaleniami z Klientem. Jest realizowana w dwóch formach: outsourcingu zadaniowego i outsourcingu osobowego.

Kontrola wiedzy

Roczny dostęp do pakietu testów sprawdzających wiedzę uczestników. Pozwala na uzyskanie certyfikatów elektronicznych potwierdzających stan wiedzy osób testowanych. Usługa występuje tylko w niektórych grupach tematycznych.

Asysta kryzysowa

Usługa polegająca na prawie do przeprowadzenia jednego dnia szkoleniowego z tematyki objętej umową lub zamówieniami z przyspieszonym okresem rezerwacji, nie dłuższym niż 7 dni roboczych.

Informacja promocyjna

Gwarantuje uzyskiwanie dokładnych informacji na temat nowości szkoleniowych, wydarzeń szkoleniowych, trendów technologicznych. Zaproszenia na bezpłatne webinaria internetowe, informacje o terminach gwarantowanych (z potwierdzonym terminem realizacji), informacje o szkoleniach last minute i specjalnych promocjach, informacje o projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej.

Partnerstwo Centrum Szkoleniowego Comarch

Partnerem CSC może zostać każda firma lub każda osoba fizyczna, która zakupi przynajmniej 5 usług takich jak: szkolenie, asysta, konsultacje.

Partnerstwo posiada dwa poziomy:

  • poziom złoty
  • poziom srebrny

 Zasady partnerstwa opisane są w załączniku poniżej. 

Pliki do pobrania

  • SPRAWDŹ ZASADY PARTNERSTWA

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. 

Zadzwoń lub napisz do nas jeśli napotkasz problem

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33