Indywidualne Strony Klientów  

Wraz z oprogramowaniem udostępniamy naszym Klientom szereg pomocy ułatwiających codzienną pracę.

Pomoce dostępne na Indywidualnych Stronach Klientów, to m.in.:

  • filmy instruktażowe
  • instrukcje dla Użytkowników i dokumentacja oprogramowania
  • Comarch ERP Społeczność
  • porady - tips & tricks
  • obszar najczęściej zadawanych pytań - FAQ 

Aby zalogować się na Indywidualne Strony Klientów podaj adres e-mail i hasło do Twojego konta w Comarch Cloud.

Logujesz się po raz pierwszy? - zarejestruj swoje konto e-mail w Comarch Cloud. Podczas rejestracji wykorzystaj ID i PIN dostępne na Certyfikacie Rejestracji Oprogramowania, który dołączyliśmy do zakupionego programu.

Potrzebujesz pomocy w zakresie logowania? - wyślij wiadomość na adres sso@comarch.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Zaloguj się na indywidualne strony klienta Comarch

Promocja Migracja Comarch

Twoja firma stoi przed decyzją zmiany systemu ERP?
Przygotowaliśmy specjalną ofertę z rabatem dla firm migrujących z Comarch ERP Optima.

Dowiedz się więcej

Nowości w Comarch ERP

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00 pod numerem tel. 12 681-43-00 lub 12 684-90-01.

Zapytania ogólne

Telefon: 12 681 43 00  wew. 1

Kontakt e-mail: info.erp@comarch.pl

Rozwiąż problem

Klientów Comarch zachęcamy do korzystania z Systemu Obsługi Zgłoszeń

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza