Comarch Loyalty Management

Systemy i programy lojalnościowe

Od ponad 14 lat Comarch dostarcza swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych. Comarch Loyalty Management pozwala na tworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczące wyników programu.

Comarch Loyalty Management oferuje narzędzia konieczne do powstania dobrego programu lojalnościowego, tworzonego zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. W celu zwiększenia poziomu satysfakcji klientów, otrzymują oni spersonalizowane kontekstowe oferty marketingowe i zróżnicowane akcje promocyjne, np. loterie, aukcje, kupony lub nagrody dla najlepszych klientów. 

 

Skontaktuj się z nami

Program lojalnościowy

Funkcjonalności

Kluczowe funkcjonalności rozwiązania Comarch Loyalty Management to:

  • kompleksowe zarządzanie danymi klientów i informacjami behawioralnymi
  • szczegółowa historia transakcji
  • zbieranie danych pochodzących z mediów społecznościowych 
  • tworzenie wielowymiarowych i dynamicznych segmentów klientów i statusów 
  • wielopoziomowa hierarchia kont (konta indywidualne i rodzinne)
  • łączenie kont
  • obsługa wielu identyfikatorów (plastikowa karta, wirtualna karta, NFC, faktura) 
  • kompleksowe wsparcie procesu zapisywania nowych członków 
  • zarządzanie preferencjami członków programu
  • tworzenie różnych rodzajów punktów 
  • transfer punktów na inne konto
  • zakup punktów
  • zwrot punktów za anulowane zakupy towarów i usług
  • różne reguły dotyczące wygasania punktów 
  • możliwość ręcznego naliczania punktów
  • rozbudowany kreator promocji
  • promocje dotyczące jednego lub wielu partnerów
  • liczne korzyści promocyjne w wyniku jednej transakcji
  • automatyczne uruchomienie promocji związanych z konkretnymi zdarzeniami
  • możliwość ustawienia różnych priorytetów dla określonych reguł promocyjnych
  • ustalanie kolejności reguł biznesowych i ich grupowanie
  • oferty oparte na geolokalizacji
  • kalendarz promocji z kompletnym widokiem wszystkich aktywnych promocji
  • reguły zdobywania  i obniżania statusów 
  • różne rodzaje kuponów (papierowe, wirtualne)
  • masowe lub spersonalizowane wiadomości wysyłane poprzez e-mail / SMS / / aplikację mobilną / stronę internetową lub dostępne w punktach sprzedaży
  • wiadomości z dynamiczną, spersonalizowaną treścią
  • wysyłanie ankiet i zbieranie odpowiedzi rozbudowujących profil klienta
  • mobilne oferty oparte na geolokalizacji  
  • publikacja treści bezpośrednio na profilu firmowym na Facebooku
  • rozbudowany edytor wiadomości dla kanałów: e-mail, SMS i POS
  • wiadomości drukowane na paragonie
  • wielojęzyczne wersje komunikatów
  • import materiałów przygotowanych przez agencje marketingowe
  • widok portalu dla klienta dostosowany do jego statusu w programie czy segmentu konsumenckiego
  • dostęp do centralnego repozytorium mediów cyfrowych
  • zarządzanie reklamacjami w obrębie modułu Contact Center
  • różne rodzaje korzyści (rabaty, prezenty, cash back, vouchery, produkty / usługi partnerów)
  • różnorodne systemy przyznawania nagród uzależnione od statusu członkostwa  
  • zarządzanie logistyką nagród
  • katalog nagród dostępny na wszystkich urządzeniach i w sklepach
  • elastyczne warianty cenowe nagród: różne dla każdego kanału
  • sugerowane („powiązane”) nagrody
  • wiele kanałów wymiany punktów na nagrody: punkt sprzedaży, Call Center, Customer Web Portal, aplikacje mobilne, sklepy partnerów, dostawa do domu
  • transfer punktów na rzecz organizacji charytatywnych bądź do innego programu lojalnościowego
  • aukcje i loterie
  • możliwość anulowania wymiany punktów na nagrody
  • stały dostęp do danych konta, salda konta punktowego i szczegółów transakcji
  • ustawienie osobistych preferencji kontaktu: wybór kanałów i rodzajów promocji
  • możliwość zapisu lub rezygnacji z otrzymywania ofert opartych na geolokalizacji i subskrypcja powiadomień
  • wymiana punktów na nagrody i zamawianie nagród w sposób najbardziej dogodny dla klientów
  • możliwość zdefiniowania listy pożądanych nagród
  • interaktywne ankiety z dodatkowymi punktami / bonusami za ich wypełnienie
  • osobiste statystyki i dane postęp dotyczący aktywności uczestnika w programie lojalnościowym
  • możliwość zapraszania znajomych do udziału w programie
  • ranking produktów, usług, nagród z opcją udostępnienia opinii w mediach społecznościowych i w aplikacji mobilnej
  • możliwość meldowania się na Facebooku
  • lokalizator sklepów dostępny z poziomu portalu i z aplikacji mobilnej
  • aplikacja na tablety przeznaczona dla kasjerów w punktach sprzedaży
  • administrowanie danymi partnerów
  • specjalny moduł dla partnerów programu zawierający potrzebne dane i narzędzia
  • zgłoszenia składane przez partnerów – wiadomości wysyłane przez partnerów do operatora programu
  • konfiguracja rozliczeń między partnerami
  • definiowanie wartości punktów
  • Data  Hub  –  szybkie i łatwe przyłączanie nowych partnerów, krótszy czas i koszt nowych integracji
  • gotowe raporty przypisane do partnerów
  • przetwarzanie wszystkich transakcji w czasie rzeczywistym lub za pomocą plików
  • definiowanie i zarządzanie produktami i punktami sprzedaży
  • automatyczny mechanizm zapobiegania i wykrywania wyłudzeń danych użytkowników i uczestników
  • zarządzanie  „blacklistami”
  • śledzenie zmian na każdym poziomie funkcjonowania systemu
  • wbudowany mechanizm pomocy kontekstowej
  • wielojęzyczny interfejs
  • szybki dostęp do KPI programu na iPadzie
  • stały monitoring aktywności uczestników programu na dashboardach
  • tworzenie raportów zdefiniowanych i „na żądanie”
  • alarmy i powiadomienia (e-mail lub SMS) o dostępności raportów
  • różne formaty raportów: PDF, XLS, RTF i CSV

Lojalność staje się mobilna

Popularność smartfonów i liczba pobieranych aplikacji ciągle wzrasta. Urządzenia mobilne wspomagają codzienne zakupy i mają wpływ na zwyczaje zakupowe klientów. Korzyści z rozwiązań mobilnych są również doceniane przez operatorów programów lojalnościowych. W odpowiedzi na aktualne potrzeby i trendy rynkowe, Comarch stworzył nowe rozwiązanie - Comarch Loyalty Management Mobile Application  - pozwalające wzbogacić program lojalnościowy i dotrzeć do klientów, a także mieć wpływ na ich zachowania w każdym miejscu i czasie.

 

Więcej

Aplikacja mobilna

Zgrywalizuj swój program lojalnościowy

Grywalizacja może być doskonałym sposobem na wzmocnienie lojalności i zaangażowania, a także wykorzystanie mechanizmów społecznych i psychologicznych w programach lojalnościowych, które tradycyjnie z nich nie korzystały. Angażuj użytkowników programu poprzez stwarzanie wyzwań w zamian za korzyści! 

Więcej

Grywalizacja

Korzyści dla operatora programu

  • bogate doświadczenie w wielu sektorach – rozwiązania dostosowane do specyfiki każdej branży i wielu typów schematów lojalnościowych w modelu indywidualnym (stand-alone), wielopartnerskim (multi-partner) i koalicyjnym
  • wydajne definiowanie reguł programu – wbudowany Promo Designer pozwalający  nawet mniej zaawansowanym użytkownikom biznesowym zdefiniować bardzo złożone reguły dotyczące: procesu zdobywania punktów, ich wymiany na nagrody, statusów członkostwa, wiadomości, wygaszania ważności punktów, generowania voucherów i kuponów.
  • natychmiastowe przypisywanie punktów/mil i możliwość ich wymiany oraz drukowanie kuponów i innych komunikatów marketingowych bezpośrednio w punkcie sprzedaży lub ich dostarczanie za pomocą aplikacji mobilnej
  • zwiększone wydatki na zakup produktów i usług oraz obniżone koszty programu i mniejsza złożoność wykonywanych działań 
  • zintegrowana technologia mikrolokalizacji – Comarch Beacon – nowe bogatsze doświadczenia użytkownika i lepsze targetowanie ofert
  • wbudowane rozwiązanie grywalizacyjne – maksymalizacja zaangażowania klientów i silna przewaga konkurencyjna
  • zarządzenie relacjami partnerskimi – bardzo duże kompetencje w zarządzaniu partnerami wchodzącymi w skład koalicji oraz wielopartnerskich programów lojalnościowych
  • zorientowane na marketing lojalnościowy rozwiązania analityczne z interaktywnymi dashbordami i kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) –pełny wgląd w stan programu lojalnościowego i informacje dotyczące zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym

Korzyści dla operatora programu

Korzyści dla uczestników programu

  • spersonalizowane oferty i nagrody we właściwym czasie i miejscu
  • naliczanie punktów w czasie rzeczywistym oraz szybka ich wymiana na nagrody
  • możliwość szybszego zdobywania korzyści dzięki różnym ofertom marketingowym i zróżnicowanym akcjom takim jak loterie, aukcje i oferty partnerów
  • więcej przywilejów i korzyści dla najlepszych klientów i osób często dokonujących zakupów
  • łatwy dostęp do konta lojalnościowego przez aplikację mobilną lub portal klienta
  • śledzenie własnej aktywności i postępów w ramach programu
  • szybkie odpowiedzi na reklamacje dzięki dedykowanym narzędziom do obsługi klienta

Korzyści dla uczestników programu

Jak działają programy lojalnościowe?

Systemy lojalnościowe - Comarch Loyalty Management

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz