Wymiana danych i zarządzanie dokumentami

Platforma Comarch umożliwia automatyzację procesów w łańcuchu dostaw, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologi.

Kompleksowe podejście do komunikacji z partnerami z całego świata (m.in. dostawcami, klientami, operatorami logistycznymi) obejmujące elektroniczną wymianę danych produktowych, handlowych, logistycznych i finansowych pozwala osiągnąć najlepsze korzyści. Do najważniejszych zalicza się: efektywne zarządzanie procesami w łańcuchu dostaw, szybki dostęp do wiarygodnych danych oraz zmniejszenie kosztu obsługi dokumentów.

B2B Network

bezpieczne rozwiązanie do elektronicznej wymiany danych pomiędzy firmami, zapewniające efektywne zarządzanie procesami w całym łańcuchu dostaw bez względu na region geograficzny czy branżę.

Master Data Management

kompleksowe rozwiązanie do zarządzania danymi produktowymi i wymiany tych informacji z partnerami na całym świecie.
Rozwiązanie posiada wiele funkcjonalności: różne metody wprowadzania danych (w tym intuicyjny portal), dedykowany proces akceptacji po stronie odbiorcy, zgodność z Global Data Synchronisation Network (GDSN), powiadomienia.

E-fakturowanie

zgodne z prawem rozwiązanie do automatyzacji procesu fakturowania. Wielokanałowa obsługa pozwala na przetwarzanie i weryfikację danych w różnych formatach wraz z ich archiwizacją, co gwarantuje szybszy przepływ pieniędzy i obniżenie kosztów.

AP/AR Automation

innowacyjne rozwiązanie zapewniające pełną kontrolę nad całym procesem zarządzania fakturami (Accounts Payable/Accounts Receiveable). Pozwala zmniejszyć nakład pracy związany z ręcznym przetwarzaniem danych, przyspieszyć proces akceptacji dokumentów oraz udostępnia dane wprowadzane do systemu na każdym etapie procesu.

Procure-to-Pay

rozwiązanie, które kompleksowo wspiera procesy wyboru dostawcy i jego oferty (sourcing), zarządzania umowami, składania zamówień, e-fakturowania oraz AP. Zapewnia efektywną współpracę z dostawcami oraz pomiędzy poszczególnymi działami w firmie.