Procesy

Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie

Każda firma, niezależnie od profilu działalności, procesuje znaczną ilość pism i dokumentów. Archiwizacja i praca z dokumentami w formie papierowej bywa uciążliwa, a dodatkowo wymaga znacznej przestrzeni biurowej.

Comarch DMS (Data Management System) to narzędzie, które w prosty sposób pozwala modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów i informacji w firmie. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, zapotrzebowań, pism czy dokumentacji technicznej.

Wprowadzanie danych można znacznie przyspieszyć dzięki funkcji masowego skanowania. Proces akceptacji i dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnych na Android i iOS lub przez przeglądarkę www.

Oprócz podstawowych działań, moduł ten można wykorzystać do uporządkowania oraz nadzoru przebiegu procesów: kontroli jakości, realizacji projektów czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych przez firmy zewnętrzne.

Automatyzacja obiegu dokumentów

  • Pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW.
  • Przejrzysta struktura podziału dokumentów – ewidencja według rodzajów dokumentów.
  • Przechowywanie dokumentów w wersji elektronicznej - ochrona przed utratą danych w przypadku zgubienia lub zniszczenia dokumentu papierowego.
  • Możliwość odwzorowania układu dokumentu papierowego w formie elektronicznej.
  • Szybkie dodawanie skanów dokumentów do systemu dzięki automatycznemu importowi. 
  • Sprawne wyszukiwanie dokumentów dzięki możliwości oznaczania ich kodem EAN.
  • Redukcja kosztów poprzez ograniczenie ilości tradycyjnych, papierowych dokumentów.

 

Comarch DMS skan

Modelowanie procesów biznesowych

  • Przyjazny sposób tworzenia nowych rodzajów obiegu dokumentów, z graficznym edytorem ich obiegu w organizacji. 
  • Możliwość częściowej lub całkowitej automatyzacji zadań rutynowych, nie wymagających decyzji ludzkich – stopień zaangażowania pracownika w tego typu procesy jest elastycznie definiowany na etapie tworzenia modelu procesu.
  • Przyspieszenie wykonalnosci procesów obiegu dokumentów, dzięki automatycznym powiadomieniom o nowym dokumencie przekazanym w ramach Comarch DMS wysyłanym na skrzynkę mailową pracownika.
  • Zapewnienie kontroli i przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji, dzięki możliwości tworzenia analiz za pomocą wbudowanego kreatora raportów.
  • Ułatwienie egzekwowania zadań przydzielonych pracownikom dzięki automatycznie generowanym przez system przypomnieniom.

Comarch DMS schemat

Pełna kontrola przepływu pracy w przedsiębiorstwie

  • Wzrost tempa wykonania zadań, dzięki precyzyjnemu wskazaniu pracownika odpowiedzialnego za dany etap.
  • Kontrola czasu realizacji działań, za pomocą analiz czasu pracy nad dokumentem w zadanym etapie.
  • Zapewnienie ciąglości pracy na dokumentami dzięki możliwości pracy zdalnej oraz ustawiania zastępstw za nieobecnych pracowników.
  • Powiązanie pracowników i ich stanowisk z dokumentami w Comarch DMS dzięki automatycznemu odwzorowaniu struktury przedsiębiorstwa z systemu Comarch ERP XL.

Comarch DMS raporty

Praca zdalna za pomocą aplikacji mobilnej

  • Korzystanie z aplikacji na systemie operacyjnym Android oraz iOS,
  • Pełna obsługa dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi procesami,  
  • Dostęp do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu,
  • Możliwość pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu,
  • Przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji,
  • Intuicyjność aplikacji oraz łatwa obsługa za pomoca gestów na ekranie dotykowym,
  • Zautomatyzowanie i skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi,
  • Przeznaczona dla osób często będących w delegacji, które muszą zatwierdzać ważne dokumenty.

Comarch Mobile Obieg Dokumentów pctr

Poznaj wersję mobilną