Automotive Experience

Automotive Experience

  • 33 min
  • Język niemiecki
Marketing & Loyalty Management
Udostępnij
Automotive Experience

Bei Mercedes-Benz Vans, ist Claus Hammer, Head of One Digital Experience, verantwortlich für die Customer Journey über die verschiedenen Touchpoints hinweg, die stets auf Basis von Customer Insights sowie Daten optimiert wird. In der Episode spricht er darüber, wie bei Mercedes-Benz Vans verschiedene Kanäle miteinander verschmelzen und welche Rolle eine durchgängige Customer Experience bei dem heutigen Kundenerlebnis spielt.

Najnowsze

Fuel Loyalty
  • 10 min
  • Język angielski
  • Loyalty is easy
Administracja bardzo publiczna #06 Cyfryzacja usług geodezyjnych
  • 17 min
  • Język polski
  • Administracja publiczna
Administracja bardzo publiczna #05 Cyfryzacja administracji publicznej
  • 23 min
  • Język polski
  • Administracja publiczna
Administracja bardzo publiczna #03 Wdrożenia systemu ERP
  • 23 min
  • Język polski
  • Administracja publiczna
Bezpieczna administracja publiczna
  • 21 min
  • Język polski
  • Administracja publiczna

Polecane z tej kategorii