Platforma Comarch Unified Commerce umożliwia pełne wykorzystanie możliwości wielokanałowego dotarcia do klientów, a równocześnie pozwala na równoległe zarządzanie zintegrowanymi kanałami sprzedaży w przystępny sposób. Dzięki zcentralizowanej strukturze rozwiązania klienci otrzymują takie same możliwości niezależnie od kanału, który wybiorą.
Pełna wymiana informacji pomiędzy kanałami sprzedaży w ramach Comarch Unified Commerce pozwala na realizację działania w jednym z nich, a następnie wykonanie innego powiązanego lub wynikającego z poprzedniego w innym, który akurat w danym momencie będzie dla klienta dogodniejszy. Dobrym przykładem jest możliwość złożenia zamówienia na towar podczas wizyty w sklepie z opcją dostawy do domu i możliwością śledzenia jego realizacji w sklepie internetowym. Innym przykładem jest realizacja zakupów online, a następnie reklamowanie lub zwrot podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Przenikanie się kanałów sprzedaży umożliwia również podgląd wszystkich transakcji klienta niezależnie od wybranego sposobu zakupu. Dzięki temu możliwe jest sprawne zarządzanie programami lojalnościowymi i indywidualną ofertą dla każdego klienta.
Z Platformą Comarch Unified Commerce firma jest gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.
Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.
W dobie zmieniających się zachowań i nieustannie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczne jest zagwarantowanie spójnego doświadczenia zakupowego we wszystkich punktach kontaktu z kupującym. Klienci oczekują swobodnego dostępu do oferty za pomocą różnych urządzeń, przejrzystości i intuicyjności procesu zakupowego, ale także możliwości obsługi procesów towarzyszących zakupom w różnych kanałach (np. obsługa pozakupowa, reklamacje i zwroty, realizacja dostaw itp.).
Zaspokojenie tych potrzeb możliwe jest dzięki wdrożeniu strategii Unified Commerce w której wszystkie kanały kontaktu z klientem się wzajemnie przenikają. W takim modelu, priorytetem firmy jest klientocentryczność. Oznacza ona, że to Klient oraz jego potrzeby są postawione w centrum uwagi firmy która wsłuchuje się w głos Klienta i stara się odpowiedzieć na jego wszystkie oczekiwania.
Centralnym punktem Platformy Comarch Unified Commerce jest OMS (Order Management System), czyli system do kompleksowego zarządzanie zamówienia i procesem zakupowym. Jest to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów w sklepach stacjonarnych, przez działania realizowane w rozwiązaniach e-commerce i sieć przedstawicieli handlowych, a na zarządzaniu towarem, zapasami zamówieniami kończąc. Systemy OMS wspomagają również kompleksowe zarządzanie ofertą, cenami, promocjami oraz relacjami z klientem. Jest to miejsce zapewniające przejrzyste i scentralizowane źródło danych.
Jednym z kluczowych elementów funkcjonowania sieci sprzedaży jest zarządzanie stanem magazynowym w punktach sprzedaży. System informatyczny powinien skutecznie wspierać procesy decyzyjne związane nie tylko z zakupami towarów u dostawców zewnętrznych lub ich wytworzeniem w procesach produkcyjnych, ale również optymalizować ilości artykułów w sklepach.
Procesy alokacji (rozdzielenia nowych dostaw pomiędzy sklepy), replenishmentu (uzupełnień towarów) i transferów (przesunięć pomiędzy lokalizacjami) są częstym elementem biznesu przedsiębiorstw handlowych. Dzięki zastosowaniu Platformy Comarch Unified Commerce możliwe jest skuteczne wsparcie i automatyzowanie tych działań, co zapewnia kontrolę nad optymalnymi stanami towarów w sieci sprzedaży.
Jednym z kluczowych elementów funkcjonowania sieci sprzedaży jest zarządzanie stanem magazynowym w punktach sprzedaży. System informatyczny powinien skutecznie wspierać procesy decyzyjne związane nie tylko z zakupami towarów u dostawców zewnętrznych lub ich wytworzeniem w procesach produkcyjnych, ale również optymalizować ilości artykułów w sklepach.
Procesy alokacji (rozdzielenia nowych dostaw pomiędzy sklepy), replenishmentu (uzupełnień towarów) i transferów (przesunięć pomiędzy lokalizacjami) są częstym elementem biznesu przedsiębiorstw handlowych. Dzięki zastosowaniu Platformy Comarch Unified Commerce możliwe jest skuteczne wsparcie i automatyzowanie tych działań, co zapewnia kontrolę nad optymalnymi stanami towarów w sieci sprzedaży.
Platforma Comarch Unified Commerce w pełni wspiera całościowe podejście do obsługi klientów, udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak: Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS, Sklep internetowy, Internetową platformę B2B, Aplikacje mobilne B2C i B2B, Elektroniczna wymiana danych (EDI).
Firma Greenpoint S.A. jest właścicielem marki Greenpoint specjalizującej się w dystrybucji odzieży damskiej na terenie całego kraju za pośrednictwem centralnie zarządzanej sieci detalicznej. Sieć liczy 104 punkty (sklepy regularne oraz outlety), oraz dodatkowe kanały sprzedaży w postaci sklepu internetowego. Dzięki wykorzystaniu Comarch Retail POS pracownik w prosty i intuicyjny sposób może przejść cały proces sprzedaży oraz dosprzedaży produktów bezpośrednio przy kasie.
Grupa Ray Obuwie jest niekwestionowanym liderem dystrybucji oraz detalicznej sprzedaży obuwia w północno wschodniej Polsce. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy oraz ograniczenia dotychczas wykorzystywanego systemu, Ray Obuwie zdecydował się wdrożyć Platformę Comarch ERP Altum i Comarch Retail.
Brodr. Jorgensen to międzynarodowy holding z siedzibą w Kopenhadze i oddziałami na terenie Polski i Litwy. Obecnie koncentruje się na dystrybucji wysokiej jakości dóbr konsumpcyjnych – detergentów, kosmetyków, perfum oraz produktów do pielęgnacji ciała. Brodr. Jorgensen po przeprowadzeniu szczegółowych analiz systemów ERP dostępnych na rynku zdecydowali się wdrożyć system Comarch ERP Altum – „uznany przez nas za najbardziej innowacyjną platformę ERP”.
Firma GoDan Janusza Kraszka powstała 1991 roku. Obecnie jest wiodącą firmą sprzedającą balony foliowe i gumowe, stroje, artykuły karnawałowe, halloween’owe, walentynkowe, dekoracyjne. „Comarch Retail w całości spełnił nasze oczekiwania w zakresie dostępnych funkcjonalności, wydajności oraz stabilności systemu. Comarch Retail polecam każdej firmie, dla której ważna jest jakość oraz profesjonalna obsługa techniczna" – Janusz Kraszek, Prezes firmy GoDan.
Chrétien Matériaux, firma z tradycjami na rynku dystrybucji materiałów dla budownictwa i do renowacji, posiada 14 sklepów przeznaczonych dla firm budowlanych i osób prywatnych. „Wdrożenie Comarch ERP Altum zapewni nam skuteczność działania w zakresie kompleksowej dystrybucji” – Guillaume Chrétien, Prezes firmy.
Style Group przedsiębiorstwo zarządzające znanymi markami sklepów internetowych specjalizujących się w sprzedaży kosmetyków Perfumeria.pl oraz sukienek polskich projektantów LIMODA.PL. Jednym z głównych powodów, dla którego podjęto decyzję o zastosowaniu programu Comarch ERP Altum, była jego innowacyjność i możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb, w celu zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi klientów.
Printemps jest renomowaną siecią dużych sklepów zajmujących się dystrybucją produktów wiodących marek ze świata mody, artykułów luksusowych i kosmetyków. W dobie ciągłego wzrostu, sklepy w Caen, Tours i Breście powierzyły firmie Comarch zadanie przebudowy swojego systemu informatycznego. Oprogramowanie Comarch ERP Altum idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby firmy Printemps i będzie jej towarzyszyło na poszczególnych etapach rozwoju.
Obuwie produkowane przez Conhpol znajduje nabywców w Niemczech, Rosji, Anglii, Litwie, Ukrainie, Mongolii, Kazachstanie, Słowacji i w Czechach. Całość produkcji wykonywana jest w zakładach na terenie Polski, a produkty firmy posiadają znak „Dajesz Pracę”. Przedsiębiorstwo handlowe Klaudia zdecydowało się na zakup modułów Comarch Retail Centrala, POS oraz Back Office.
Firma K-Consult powstała w 1998 roku. Profil działalności przedsiębiorstwa związany jest z importem i dystrybucją akcesoriów fotograficznych, audio-video, IT i multimedialnych. Obecni K-Consult jest jednym z czołowych importerów i dystrybutorów tego typu akcesoriów w Polsce.
Oferta spółki Kontri.pl to szeroko rozumiany asortyment bielizny, a także odzieży i wyrobów pończoszniczych. Dzięki wdrożeniu platformy Comarch ERP Altum ok. 50% zamówień internetowych obsługiwanych jest w sposób zautomatyzowany, a jedynymi osobami biorącymi udział w realizacji zamówienia są pracownicy magazynu fizycznie przygotowujący paczkę do wysyłki.
Produkty Comarch ERP Retail dystrybuowane są dwoma kanałami sprzedaży
Partnerzy Comarch
Chmura Comarch
Dzięki mapie sprzedaży znajdziesz sprawdzoną firmę z Twojej okolicy wdrażającą nasze rozwiązania.
Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.