Kontakt

Każda firma, nasz i Państwa potencjalny Klient, musi mieć świadomość, że wdrożenie standardowego systemu ERP już nie wystarczy. Aby zyskać przewagę konkurencyjną i prawdziwą wartość ekonomiczną, trzeba uwzględnić również takie elementy jak rozwiązania e-commerce, pracę z poziomu urządzeń mobilnych, szybki i bezpieczny dostęp do danych z każdego urządzenia , w każdym miejscu. Warto wybrać równocześnie dostawcę, który daje możliwość wpływu na rozwój systemu, bo to inwestycja długoterminowa.

Na każdy z tych elementów mamy ofertę zintegrowaną z dopasowanym do potrzeb i wielkości firmy systemem ERP. To właśnie Comarch ERP 4.0.

 

Wypróbuj nasze rozwiązania

Comarch ERP Altum Nowoczesna platforma ERP wspierająca procesy biznesowe w średnich i dużych firmach handlowo-usługowych i sieciach handlowych. Zadzwoń: 12 681 43 00 wew. 1

Comarch ERP XL Rozwiązania klasy ERP posiadające gotowe funkcjonalności branżowe oraz wbudowane narzędzia Business Intelligence oraz BPM. Zadzwoń: 12 681 43 00 wew. 1

Comarch ERP Optima Wersja demonstracyjna to program posiadający pełną funkcjonalność dostępną przez okres 60 dni. Zadzwoń: 12 681 43 00 wew. 1

Comarch ERP Optima w wersji on-line lub zadzwoń:  12 681 43 00  wew. 6 >> 3 >> 2

Przetestuj Comarch ERP XT

Rozwiązanie dostępne przez Internet, wspierające prowadzenie firmy w obszarach fakturowania, magazynu i księgowości. Zadzwoń: 12 681 43 00 wew. 1

 

Społeczności Comarch

Społeczność Comarch - platforma wymiany wiedzy B2B łącząca przedsiębiorców – Klientów i Partnerów Comarch. 

iKsięgowość24 - zapytania handlowe  12 681 43 00  wew. 6 >> 4 >> 2 lub  kontakt@iksiegowosc24.pl

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie. Dla Comarch ERP Optima jest dodatkowo dostępna w soboty w godzinach 9:00-14:00. Zapraszamy do kontaktu!

Do zakupionego programu dołączamy Certyfikat Rejestracji Oprogramowana, na którym podane są dane dostępowe (ID oraz PIN) niezbędne do połączenia się z Asystą Comarch.

Masz problem z programem? Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami!

Wybierz system i szukaj odpowiedzi: faq.klient.comarch.pl

Comarch ERP Optima, Klasyka, XT

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wewnętrzny 2
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl
   

Comarch ERP XL 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wewnętrzny 3
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 asysta_xl@comarch.pl
   

Comarch ERP Altum 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wewnętrzny 5
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl
   

iBard24

 12 684 88 80 
 lub 12 681 43 00  wew. >> 1
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl 

 pomoc@ibard24.pl
   

Comarch e-Sklep 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. >> 2
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 e-sklep@comarch.pl
   

wszystko.pl 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. >> 2
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 kontakt@wszystko.pl
   

Comarch ERP Mobile

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wewnętrzny 7

System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

   

Internetowa wymiana dokumentów

 12 681 43 00  wewnętrzny 2 wymianadanych@comarch.pl
   

Co to są ID i PIN i jak je znaleźć?

ID i PIN są unikalnymi numerami Państwa programu. Jeżeli używają Państwo stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima lub Comarch Klasyka numery ID i PIN znajdują się na certyfikacie oprogramowania, który otrzymali Państwo wraz z programem. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP Optima w wersji online numery ID i PIN otrzymali Państwo w mailu aktywacyjnym. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP XT numery ID i PIN mogą Państwo znaleźć w zakładce konfiguracja, po kliknięciu w numer ID.

 

Warunki gwarancji, koszty utrzymania systemu, aktualizacji. 

Wartością dodaną, jaką zyskuje nabywca Comarch ERP Optima jest usługa Comarch Asysta, która obejmuje: 

 

  • bezpłatny dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania, 
  • pomoc telefoniczną specjalistów Comarch (HOT-LINE), 
  • dostęp do indywidualnych stron internetowych zawierających materiały szkoleniowe. 

 

Dla użytkowników Comarch ERP Optima w modelu usługowym, Asysta obowiązuje przez cały okres trwania umowy, natomiast w przypadku wersji stacjonarnej Comarch Asysta trwa pierwsze 12 miesięcy od zakupu Comarch ERP Optima. Przedłużenie usługi na kolejne 12 miesięcy, to koszt 20%* wartości posiadanej instalacji Comarch ERP Optima, zgodnie z cennikiem obowiązującym w momencie przedłużenia. Jest to oferta dla klientów, którzy w momencie przedłużenia posiadają aktualną wersję programu.

 

Czy można przenieść prawo do korzystania z oprogramowania Comarch ERP na inny podmiot?

Tak, można po spełnieniu następujących warunków:

 

  1. Pomiędzy użytkownikiem, a podmiotem któremu jest przekazywane oprogramowanie występuje następstwo prawne (wchłonięcie lub przekształcenie firmy). Podmiot przejmujący oprogramowanie musi dostarczyć dokumenty wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oraz nadania NIP, wypis z KRS, których jasno wynika następstwo prawne.
  2. Przekazywane oprogramowanie musi być na gwarancji. Jeżeli w momencie przekazywania oprogramowania termin gwarancji minął, podmiot przekazujący lub otrzymujący oprogramowanie musi przedłużyć gwarancję na to oprogramowanie.
  3. Podmiot otrzymujący oprogramowanie pokrywa jednorazowe koszty przerejestrowania:
  • Comarch ERP Klasyka – 500 zł netto
  • Comarch ERP OPTIMA – 500 zł netto.
  • Comarch ERP XL – 1000 zł netto.

 

Korzystam z wersji w chmurze systemu Comarch ERP Optima. Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę?

Faktury za dostęp do Comarch ERP Optima w modelu usługowym, wystawiane są z dołu, pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, za który jest wystawiana faktura. Faktury udostępniane są do pobrania w formie pliku PDF na Platformie Comarch Online. Panel z fakturami, dostępny jest jedynie dla użytkownika z uprawnieniami administratora. 

Faktury dostępne są po przejściu do zakładki Moje konto/Płatności i faktury. Aby pobrać fakturę należy kliknąć przycisk „Akceptuję”, a następnie „Pobierz”.  

 

Czy pakiety Start Mikro Firma, Start Mała Firma, Strat Firma są na jedno stanowisko? Co w przypadku gdy potrzebuje systemu dla kilku osób?

Pakiet jest wersją jednostanowiskową. Może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami. Na kolejne stanowiska należy dobrać potrzebne moduły z dostępnych w normalnej ofercie.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zapraszamy do kontaktu:

12 681 43 00 wew. 1

info.erp@comarch.pl