Wysoce zaawansowana,
oparta na chmurze platforma EDI
Zautomatyzuj procesy biznesowe w łańcuchu dostaw i wzmocnij Twoje relacje z partnerami
Zautomatyzuj procesy biznesowe w łańcuchu dostaw i wzmocnij Twoje relacje z partnerami
Dysponując ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zaawansowanych systemów i usług dla automatyzacji biznesu, inżynierowie i specjaliści z firmy Comarch podjęli się zadania stworzenia najnowocześniejszego rozwiązania do elektronicznej wymiany danych.
Tak powstał Comarch EDI - oparta na technologii cloud platforma B2B, która umożliwia dynamiczną wymianę danych między Tobą i Twoimi partnerami handlowymi. Zaprojektowana tak, aby pomóc Twojej firmie znacznie poprawić efektywność biznesową, nasza platforma jest w pełni zgodna z najnowszymi światowymi standardami i regulacjami.
Platforma umożliwia wysyłanie i odbieranie dziesiątek rodzajów dokumentów elektronicznych przekonwertowanych na wiele różnych formatów. Dodatkowo, system można łatwo zintegrować z wewnętrznymi systemami informatycznymi firmy lub wykorzystać go w formie aplikacji webowej Web-EDI. Niezależnie od tego, którą formę wybierzesz, przyspieszy to procesowanie podczas całego cyklu transakcyjnego - od złożenia zamówienia, przez wysyłkę towarów, aż po płatność.
Ponadto, dzięki wdrożeniu technologii blockchain, traceability oraz machine learning, Comarch EDI gwarantuje, że wszelkie procesy łańcucha dostaw będą zawsze idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągania najlepszych wyników biznesowych.
*Informacje oparte na ankiecie z 2019 roku
Dlaczego to idealny moment na synchronizację przepływu danych?
Jako Comarch, zapewniamy opartą na technologii chmury platformę EDI dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości i dojrzałości technologicznej:
Comarch WEB-EDI - intuicyjna aplikacja internetowa, która umożliwia szybką i niezawodną wymianę danych nawet z najmniejszymi partnerami biznesowymi. Jej funkcje obejmują natychmiastowy dostęp do cyfrowej wersji dokumentu, generowanie etykiet logistycznych z kodami SSCC, szybkie generowanie dokumentów referencyjnych (PO-Flip), podgląd statusu dokumentu, konwersję do wielu różnych formatów i wiele innych.
INTEGRACJA - automatyczna komunikacja zapewniająca łatwą integrację z wewnętrznymi systemami firmy (np. ERP, WMS) za pośrednictwem różnych protokołów komunikacyjnych (np. AS2, FTP / VPN, SFTP, WebService i OFTP2, API).
Comarch EDI pozwala na definiowanie dedykowanych reguł sprawdzania poprawności dokumentów elektronicznych w celu zmniejszenia liczby ich niepoprawnych wersji. Innymi słowy, automatycznie sprawdza, czy dane partnerów biznesowych są zawsze zgodne z Twoimi. Dopiero po zatwierdzeniu zostają one przesłane do Twojego systemu.
Co więcej, Comarch EDI został zaprojektowany tak, aby móc tłumaczyć dany format dokumentu na format preferowany przez Twojego partnera biznesowego i odwrotnie. Dzięki zaawansowanemu mapowaniu, platforma obsługuje wiele formatów plików (XML, EDIFACT, IDOC, , UBL, X12, TRADACOM, ODETTE, VDA) a zespoły Comarch zapewniają pomoc w procesie tworzenia specyfikacji dokumentów. Dzięki funkcji routingu, system umożliwia wysyłanie dziesiątek dokumentów do wielu podmiotów jednocześnie.
Ponadto, jeśli partner handlowy nie jest w stanie podać wszystkich informacji niezbędnych do pełnej integracji dokumentów, funkcja wzbogacania danych automatycznie wypełni puste pola lub przekonwertuje dane zawarte w odpowiednim pliku.
Jako Comarch, zapewniamy opartą na technologii chmury platformę EDI dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości i dojrzałości technologicznej:
Comarch WEB-EDI - intuicyjna aplikacja internetowa, która umożliwia szybką i niezawodną wymianę danych nawet z najmniejszymi partnerami biznesowymi. Jej funkcje obejmują natychmiastowy dostęp do cyfrowej wersji dokumentu, generowanie etykiet logistycznych z kodami SSCC, szybkie generowanie dokumentów referencyjnych (PO-Flip), podgląd statusu dokumentu, konwersję do wielu różnych formatów i wiele innych.
INTEGRACJA - automatyczna komunikacja zapewniająca łatwą integrację z wewnętrznymi systemami firmy (np. ERP, WMS) za pośrednictwem różnych protokołów komunikacyjnych (np. AS2, FTP / VPN, SFTP, WebService i OFTP2, API).
Comarch EDI pozwala na definiowanie dedykowanych reguł sprawdzania poprawności dokumentów elektronicznych w celu zmniejszenia liczby ich niepoprawnych wersji. Innymi słowy, automatycznie sprawdza, czy dane partnerów biznesowych są zawsze zgodne z Twoimi. Dopiero po zatwierdzeniu zostają one przesłane do Twojego systemu.
Co więcej, Comarch EDI został zaprojektowany tak, aby móc tłumaczyć dany format dokumentu na format preferowany przez Twojego partnera biznesowego i odwrotnie. Dzięki zaawansowanemu mapowaniu, platforma obsługuje wiele formatów plików (XML, EDIFACT, IDOC, , UBL, X12, TRADACOM, ODETTE, VDA) a zespoły Comarch zapewniają pomoc w procesie tworzenia specyfikacji dokumentów. Dzięki funkcji routingu, system umożliwia wysyłanie dziesiątek dokumentów do wielu podmiotów jednocześnie.
Ponadto, jeśli partner handlowy nie jest w stanie podać wszystkich informacji niezbędnych do pełnej integracji dokumentów, funkcja wzbogacania danych automatycznie wypełni puste pola lub przekonwertuje dane zawarte w odpowiednim pliku.
Gotów na wymianę e-faktur z podmiotami administracji publicznej?
„Utrzymujemy kontakt z wieloma dostawcami i wydajemy setki zamówień każdego dnia. (…) Nie ma miejsca na żadne błędy ani nieporozumienia. To [Comarch EDI] umożliwia szybkie podejmowanie decyzji i odpowiednią reakcję w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.”
„Comarch EDI spełniło nasze oczekiwania i poprawiło wydajność naszych procesów logistycznych zgodnie z planem. (…) Dzięki ich profesjonalnemu podejściu, rozwiązania Comarch EDI zostały dostosowane do naszych indywidualnych potrzeb funkcjonalnych, biznesowych czy też technicznych.”
„Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów między naszą firmą a operatorami logistycznymi znacznie usprawniło naszą działalność dzięki synchronizacji danych master data, redukcji zadań wykonywanych ręcznie, poprawie dokładności realizacji zamówień, skróceniu czasu potrzebnego na opracowanie i przesłanie dokumentów"
Ulepszony proces komunikacji biznesowej przeprowadzony zgodnie z proponowanym harmonogramem (w tym informacje dotyczące kampanii, webinarów i newsletterów).
Wysoce doświadczony, operujący w kilku językach, zespół Comarch Service Desk zapewnia niezawodne wsparcie przy zachowaniu najwyższej jakości standardów.
Menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem przydzielani są do konkretnych projektów, aby mogli oni nadzorować każdy etap procesu wdrożeniowego - od planowania i pierwszych przygotowań, po wykonanie i finalizację projektu - oraz upewnić się, iż końcowa konfiguracja spełnia potrzeby Twojej firmy.
Comarch e-Invoicing Newsletter
Chcesz wymieniać dokumenty elektroniczne? Szukasz informacji o wymogach prawnych e-fakturowania w poszczególnych państwach?
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.