Comarch był sponsorem spotkania TSV 1860 Monachium – Schalke 04 Gelserkirchen w ramach 1/8 finału Pucharu Niemiec. Pojedynek odbył się 28 października na stadionie Allianz Arena w Monachium.Dzięki inwestycjom w sport firma Comarch jest znana i rozpoznawana w Polsce. Pomysł prezesa Filipiaka był taki, aby spróbować również zadziałać analogicznie na rynku niemieckim. Piłka nożna jest przecież w Niemczech bardzo popularna – wyjaśnia pełnomocnik prezesa ds. sportowych - Tomasz Rząsa.Pierwszym krokiem ku temu było sponsorowanie spotkania TSV 1860 Monachium. Jak zapewnia Tomasz Rząsa, wybór tego klubu był nieprzypadkowy. –  To klub bardzo stary i szanowany, nie tylko w Bawarii, ale i w całym kraju oraz poza jego granicami – tłumaczy. Samo sponsorowanie, czy reklamowanie się firmy Comarch, to jednak nie wszystko. Pełnomocnik prezesa ds. sportowych uchyla rąbka tajemnicy: – Przy okazji pobytu w Monachium rozmawialiśmy o możliwości współpracy pomiędzy TSV a KS Cracovia. –Dzięki takiemu zbliżeniu możliwa byłaby m.in. wymiana zawodników między oboma zespołami, również pomiędzy drużynami młodzieżowymi. TSV 1860 jest bowiem jednym z pięciu najlepiej zorganizowanych pod tym względem klubów w Niemczech.Zgodnie z tym, Cracovia mogłaby naśladować i czerpać wzory wykorzystywane w Niemczech przy pracy z młodzieżą, ale również wysyłać swoich trenerów na staż do niemieckiego zespołu. – Mieliby oni szansę poznawać tajniki pracy na Zachodzie i uczyć się metod szkolenia tam panujących. Pole do popisu jest ogromne – przyznaje Rząsa.W najbliższym czasie do Krakowa przyjadą przedstawiciele niemieckiego klubu. Odbędą się dalsze rozmowy o współpracy. Źródło www.cracovia.pl

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza