Comarch umacnia swoją pozycję w Malezji i rozpoczyna współpracę z PIKOM

Comarch dołączył do największej organizacji zrzeszającej przedsiębiorstwa ICT w Malezji, PIKOM, której  celem jest rozwój branży poprzez promowanie współpracy wśród firm członkowskich. Obecnie do stowarzyszenia należy ponad 1000 firm z branży informatycznej. Członkostwo w PIKOM to doskonała okazja dla Comarch do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz nawiązania kontaktów i podjęcia współpracy z lokalnymi firmami. Daje również sposobność rozszerzenia działalności na inne azjatyckie kraje.

PIKOM, The National ICT Association of Malaysia, jest organizacją non-profit reprezentującą przemysł informatyczny w Malezji. Obecnie do PIKOM należy 1000 firm i przedsiębiorstw związanych z branżą ICT, które dzięki członkostwu mają szansę na współpracę na różnych płaszczyznach. Daje to możliwości wymiany doświadczeń i wiedzy a także wsparcia przy wprowadzaniu nowych produktów. Warto zaznaczyć, że organizacja obsługuje 80% całego rynku Malezji, a liczba ta wciąż rośnie.

PIKOM powstał w 1986 roku by stworzyć środowisko sprzyjające rozwojowi branży informatycznej w Malezji. Jest platformą do współpracy dla zrzeszonych firm w celu promowania ich rozwoju, a co za tym idzie branży ICT na tamtejszym rynku.

Członkostwo Comarch w PIKOM jest potwierdzeniem wartości dodanej, jaką nasza firma przynosi na tutejszy rynek. Współpraca z organizacją PIKOM oraz pozostałymi zrzeszonymi firmami niesie ze sobą wiele szans; otwiera drzwi do współpracy z innymi przedsiębiorstwami, pozwala nawiązać relacje z potencjalnymi klientami a także zyskać większy udział w rynku oraz poszerzyć horyzonty na pozostałe państwa Azji Południowo-Wschodniej . Rozwój branży informatycznej w tym regionie świata od wielu lat jest bardzo dynamiczny,  co dla Comarchu jest znakomitą okazją do dalszego rozwoju, a członkostwo w PIKOM jest jednym z katalizatorów ku temu służących – komentuje Jarosław Włudyka, country manager Comarch w Malezji.

Przedstawiciele również nie kryją zadowolenia: Jest mi bardzo miło powitać Comarch jako nowego gracza na rynku malezyjskim, jak również najnowszego członka PIKOM. Obecność Comarch na rynku malezyjskim będzie miała pozytywny wpływ na rozwój lokalnej branży ICT. Dzięki szerokiej wiedzy oraz bogatemu doświadczeniu Comarch będzie wiarygodnym partnerem do lokalnego przemysłu ICT. Cieszymy się, że Comarch dołączył PIKOM i liczymy na owocną współpracę – mówi CS Chin, Przewodniczący PIKOM.

Comarch w Azji
Comarch obecny jest na rynku Azji Południowo-Wschodniej od 2015 roku. Zespół składa się konsultantów i handlowców specjalizujących się w rozwiązaniach lojalnościowych i produktach wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (CRM) a także usługach outsourcingowych, infrastrukturze IT i usługach Data Center. Ponadto Comarch będzie skupiał się na rozwoju i sprzedaży systemów informatycznych dla instytucji finansowych oraz ubezpieczeniowych a także dostawców usług telekomunikacyjnych.

Więcej informacji o Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z  usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w blisko 60 krajach na 5 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN or MTS, BNP Paribas Fortis, Alior Bank SA (Carlo Tassara Group), Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes, BRE Bank, BZ WBK (Grupa Santander), CitiFinancial (Citigroup), Delta Lloyd Life, Deutsche Bank PBC, ING Insurance.
Produkty Comarch zostały ujęte w raportach analityków firmy Gartner, IDC, Forrester i Frost & Sullivan. Corocznie Comarch inwestuje 12 proc. przychodów własnych w projekty innowacyjne. W 2015 r. była to kwota 138 mln zł.

Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1999 roku. W okresie Q1-Q4 2015 r. Comarch wygenerował 1,13 mld zł. przychodu. Obecnie zatrudnia ponad 5000 ekspertów, w 71 biurach w  25 krajach, od Europy przez Azję aż po Chile. W 2015 roku Comarch otworzył również biuro w Malezji.

Więcej informacji o Comarch ICT: comarch.pl/handel-i-uslugi/ict/

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza