Comarch rozszerza zakres współpracy z Old Mutual, aby uruchomić nowy program lojalnościowy w Namibii

Old Mutual, lider w sektorze ubezpieczeń w Afryce, ponownie łączy siły z Comarch, globalnym dostawcą zaawansowanych rozwiązań IT, aby uruchomić program lojalnościowy „Old Mutual Rewards” w Namibii. Wcześniej spółka współpracowała już z Comarch przy udanej implementacji programu lojalnościowego w RPA.

Old Mutual Rewards to bezpłatny program lojalnościowy, który umożliwia klientom zdobywanie punktów za działania takie jak uczestnictwo w systemie poleceń, konsultacje z finansowymi specjalistami, korzystanie z internetowych kalkulatorów spłaty zadłużenia oraz ukończenie modułów edukacyjnych w serwisie Moneyversity. Jest to pierwszy otwarty dla wszystkich, w tym klientów spoza Old Mutual, program nagród w Afryce Południowej.

Namibijska odsłona programu „Old Mutual Rewards” ma na celu:

1.     Otwarcie ekspansji na nowe terytoria – wprowadzenie programu w Namibii oznacza dla Old Mutual rozszerzenie działalności poza granice RPA.

2.     Kontynuację udanej współpracy – po udanym starcie „Old Mutual Rewards” w RPA Old Mutual i Comarch są gotowi powtórzyć jego sukces w Namibii. Adaptacja programu w obu krajach jest możliwa dzięki elastycznej platformie Comarch Loyalty Marketing.

Decyzja o wyborze Comarch jako dostawcy programu lojalnościowego wynika z wieloletniej współpracy obu firm i niezachwianego zaangażowania Old Mutual w rozwój innowacji technologicznych. Platforma Comarch Loyalty Marketing zapewnia zestaw funkcji, które doskonale harmonizują z wizją Old Mutual, m. in. poprzez usprawnianie komunikacji z klientami, zwiększanie elastyczności biznesowej i bezproblemową integrację inicjatyw lojalnościowych z podstawową działalnością grupy w zakresie świadczenia usług finansowych. Portal członkowski zapewnia użytkownikom dostęp do spersonalizowanych nagród oraz możliwość korzystania ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert od Old Mutual.

Obchodzący swoje 5. urodziny w Republice Południowej Afryki program Old Mutual Rewards ma imponującą bazę danych klientów – ponad 2 miliony członków lojalnościowych w RPA.

- Decyzja o wejściu na rynek w Namibii była naturalnym krokiem ze względu na rozwiniętą na tym rynku działalność biznesową i istniejącą bazę klientów Old Mutual – mówi Brett Cameron, Dyrektor Old Mutual Rewards.

- Granice krajów nie stanowią przeszkody dla Comarch Loyalty Marketing. Platforma Comarch jest doskonałym zestawem narzędzi do ekspansji programów lojalnościowych, ponieważ oferuje coraz większej liczbie członków w Afryce korzyści lojalnościowe. Zrobiliśmy pierwszy krok w kierunku budowy panafrykańskiego programu lojalnościowego – teraz czas na dalszą część owocnej współpracy pomiędzy zespołami Comarch i Old Mutual – mówi Marek Hadaś, Project Manager, Comarch.


Old Mutual założono w Kapsztadzie w 1845 roku. Na przestrzeni lat firma z pionierskiego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych stała się instytucją finansową działającą w 14 krajach Afryki i Azji oraz zatrudniającą ponad 30 tys. pracowników.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.