Comarch Reporting Module

Wielofunkcyjna platforma internetowa dla
menedżerów ds. sprzedaży oraz ich partnerów

Podejmuj tylko trafne decyzje dzięki szczegółowych raportach
sprzedażowych i dynamicznej komunikacji biznesowej

Czym jest Comarch Reporting Module?

Comarch Reporting Module to nowoczesna platforma komunikacji i raportowania przeznaczona dla menedżerów ds. sprzedaży/marketingu i dystrybutorów. Stworzona w formie aplikacji internetowej, umożliwia ona wysoce zaawansowaną analizę procesów sprzedaży opartą na danych zebranych z systemów producentów oraz informacjach wymienianych elektronicznie (integracja z Comarch EDI) między partnerami biznesowymi.

Dostępna na komputery osobiste oraz urządzenia mobilne, pozwala ona definiować cele zakupowe/sprzedażowe oraz przypisywać je do poszczególnych kampanii promocyjnych, zwiększając w ten sposób efektywność sprzedaży Twojej firmy. Ponadto, dzięki wielu dodatkowym funkcjom, można ją także używać do prezentacji należności i limitów kredytowych partnerom handlowym oraz składania zamówień online (bezpośrednio od producenta). 

Jakie są korzyści?

Skuteczna komunikacja biznesowa ze wszystkimi partnerami

Zarządzanie zamówieniami i należnościami• subskrypcje wysyłkowe • ankiety • dedykowane indywidualne działania marketingowe • treści marketingowe

Monitorowanie kluczowych procesów biznesowych w czasie rzeczywistym

Realizacja celów zakupowych / sprzedażowych • rozwój dystrybucji • zarządzanie stanami magazynowymi

Niższe koszty operacyjne + aktualne raporty sprzedaży i zakupów

Niższe koszty obsługi partnera • Natychmiastowe dostosowywanie do zmian na rynku • Raporty KPI, w tym poziomy realizacji celów

Kluczowe funkcjonalności Comarch Reporting Module

  1. 01 RAPORTOWANIE
  2. Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.
  3. 02 KOKPIT MENEDŻERA
  4. Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
  5. 03 GEOMARKETING
  6. Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.
  7. 05 WIADOMOŚCI
  8. Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
  9. 06 ZAMÓWIENIA
  10. Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.
  11. 07 ANKIETY
  12. Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
  13. 08 KATALOG KLIENTÓW
  14. Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.
  15. 09 KATALOG PRODUKTÓW
  16. Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.

RAPORTOWANIE

Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.

KOKPIT MENEDŻERA

Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.

GEOMARKETING

Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.

WIADOMOŚCI

Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).

ZAMÓWIENIA

Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.

ANKIETY

Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.

KATALOG KLIENTÓW

Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.

KATALOG PRODUKTÓW

Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.

Zarządzaj swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie - Obejrzyj video

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH POMOC TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.