Wielofunkcyjna platforma internetowa dla
menedżerów ds. sprzedaży oraz ich partnerów
Podejmuj tylko trafne decyzje dzięki szczegółowych raportach
sprzedażowych i dynamicznej komunikacji biznesowej
Podejmuj tylko trafne decyzje dzięki szczegółowych raportach
sprzedażowych i dynamicznej komunikacji biznesowej
Comarch Reporting Module to nowoczesna platforma komunikacji i raportowania przeznaczona dla menedżerów ds. sprzedaży/marketingu i dystrybutorów. Stworzona w formie aplikacji internetowej, umożliwia ona wysoce zaawansowaną analizę procesów sprzedaży opartą na danych zebranych z systemów producentów oraz informacjach wymienianych elektronicznie (integracja z Comarch EDI) między partnerami biznesowymi.
Dostępna na komputery osobiste oraz urządzenia mobilne, pozwala ona definiować cele zakupowe/sprzedażowe oraz przypisywać je do poszczególnych kampanii promocyjnych, zwiększając w ten sposób efektywność sprzedaży Twojej firmy. Ponadto, dzięki wielu dodatkowym funkcjom, można ją także używać do prezentacji należności i limitów kredytowych partnerom handlowym oraz składania zamówień online (bezpośrednio od producenta).
Zarządzanie zamówieniami i należnościami• subskrypcje wysyłkowe • ankiety • dedykowane indywidualne działania marketingowe • treści marketingowe
Realizacja celów zakupowych / sprzedażowych • rozwój dystrybucji • zarządzanie stanami magazynowymi
Niższe koszty obsługi partnera • Natychmiastowe dostosowywanie do zmian na rynku • Raporty KPI, w tym poziomy realizacji celów
Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.
W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.
Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.
Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.
W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.
W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.