Wielofunkcyjna platforma internetowa dla
menedżerów ds. sprzedaży oraz ich partnerów

Podejmuj tylko trafne decyzje dzięki szczegółowych raportach
sprzedażowych i dynamicznej komunikacji biznesowej

Czym jest Comarch Reporting Module?

Comarch Reporting Module to nowoczesna platforma komunikacji i raportowania przeznaczona dla menedżerów ds. sprzedaży/marketingu i dystrybutorów. Stworzona w formie aplikacji internetowej, umożliwia ona wysoce zaawansowaną analizę procesów sprzedaży opartą na danych zebranych z systemów producentów oraz informacjach wymienianych elektronicznie (integracja z Comarch EDI) między partnerami biznesowymi.

Dostępna na komputery osobiste oraz urządzenia mobilne, pozwala ona definiować cele zakupowe/sprzedażowe oraz przypisywać je do poszczególnych kampanii promocyjnych, zwiększając w ten sposób efektywność sprzedaży Twojej firmy. Ponadto, dzięki wielu dodatkowym funkcjom, można ją także używać do prezentacji należności i limitów kredytowych partnerom handlowym oraz składania zamówień online (bezpośrednio od producenta). 

Jakie są korzyści?

Kluczowe funkcjonalności Comarch Reporting Module

  1. RAPORTOWANIE
  2. Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.
  3. KOKPIT MENEDŻERA
  4. Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
  5. GEOMARKETING
  6. Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.
  7. WIADOMOŚCI
  8. Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
  9. ZAMÓWIENIA
  10. Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.
  11. ANKIETY
  12. Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
  13. KATALOG KLIENTÓW
  14. Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.
  15. KATALOG PRODUKTÓW
  16. Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.
RAPORTOWANIE
Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.
KOKPIT MENEDŻERA
Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
GEOMARKETING
Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.
WIADOMOŚCI
Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
ZAMÓWIENIA
Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.
ANKIETY
Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
KATALOG KLIENTÓW
Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.
KATALOG PRODUKTÓW
Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.

Zarządzaj swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie - Obejrzyj video

Zakres usług

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

COMARCH POMOC TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

SZKOLENIA

Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

NORMALIZACJA, HARMONIZACJA I WERYFIKACJA JAKOŚCI DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.