Comarch Reporting Module

Wielofunkcyjna platforma internetowa dla
menedżerów ds. sprzedaży oraz ich partnerów

Podejmuj tylko trafne decyzje dzięki szczegółowych raportach
sprzedażowych i dynamicznej komunikacji biznesowej

Czym jest Comarch Reporting Module?

Comarch Reporting Module to nowoczesna platforma komunikacji i raportowania przeznaczona dla menedżerów ds. sprzedaży/marketingu i dystrybutorów. Stworzona w formie aplikacji internetowej, umożliwia ona wysoce zaawansowaną analizę procesów sprzedaży opartą na danych zebranych z systemów producentów oraz informacjach wymienianych elektronicznie (integracja z Comarch EDI) między partnerami biznesowymi.

Dostępna na komputery osobiste oraz urządzenia mobilne, pozwala ona definiować cele zakupowe/sprzedażowe oraz przypisywać je do poszczególnych kampanii promocyjnych, zwiększając w ten sposób efektywność sprzedaży Twojej firmy. Ponadto, dzięki wielu dodatkowym funkcjom, można ją także używać do prezentacji należności i limitów kredytowych partnerom handlowym oraz składania zamówień online (bezpośrednio od producenta). 

Jakie są korzyści?

Kluczowe funkcjonalności Comarch Reporting Module

  1. 01 RAPORTOWANIE
  2. Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.
  3. 02 KOKPIT MENEDŻERA
  4. Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
  5. 03 GEOMARKETING
  6. Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.
  7. 05 WIADOMOŚCI
  8. Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
  9. 06 ZAMÓWIENIA
  10. Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.
  11. 07 ANKIETY
  12. Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
  13. 08 KATALOG KLIENTÓW
  14. Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.
  15. 09 KATALOG PRODUKTÓW
  16. Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.

RAPORTOWANIE

Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.

KOKPIT MENEDŻERA

Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.

GEOMARKETING

Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.

WIADOMOŚCI

Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).

ZAMÓWIENIA

Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.

ANKIETY

Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.

KATALOG KLIENTÓW

Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.

KATALOG PRODUKTÓW

Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.

Zarządzaj swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie - Obejrzyj video

Usługi

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.