Zaawansowana technologicznie aplikacja SFA dla mobilnych przedstawicieli handlowych

Usprawnij i zautomatyzuj swoje kluczowe procesy sprzedażowe, aby zwiększyć ich efektywność

Czym jest Comarch Mobile Sales Force?

Aplikacja Comarch Mobile Sales Force zapewnia przedstawicielom handlowym dedykowany zestaw narzędzi i modułów CRM, które pomagają im w ich codziennych zadaniach, takich jak przygotowywanie wizyt z klientami, przeprowadzanie procesów sprzedażowych, tworzenie szczegółowych planów pracy, rozwiązywanie skarg klientów, przesyłanie raportów - i wiele więcej.

Dostępna dla systemów iOS i Android, aplikacja ta jest zaawansowaną technologicznie, gotową do użycia platformą, która zapewnia przedstawicielom handlowym natychmiastowy dostęp do danych klientów, a która jednocześnie pozwala im lepiej zrozumieć ich potrzeby.

Bez względu na kanał sprzedaży czy branżę - handel tradycyjny i nowoczesny, HoReCa, sektor farmaceutyczny, sektor budowlany i inne - aplikacja Comarch Sales Force jest w stanie znacznie zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w Twojej firmie. Przekonaj się o tym już dziś.

Jakie są korzyści?

Kluczowe funkcjonalności aplikacji Comarch Mobile Sales Force

  1. Baza wiedzy, Karta klienta i Karta produktu
  2. Funkcja „Baza wiedzy” zapewnia natychmiastowy dostęp do własnych materiałów sprzedażowych i promocyjnych.

    Karta klienta pozwala użytkownikom przeglądać i aktualizować dane klienta. Zapewnia również dostęp do historii współpracy z danym klientem.

    Karta produktu zapewnia zaś dostęp do kluczowych informacji o produktach, danych logistycznych, cenników i zdjęć produktów.
  3. Kalendarz, Rejestracja wizyt i Połączenia z klientami
  4. Aplikacja pozwala łatwo zorganizować spotkanie z dowolnym klientem. Układ wizyty i jej elementy są definiowane przez administratora firmy po stronie klienta. Odwiedziny można różnicować pod względem parametrów, takich jak kategoryzacja klientów, obowiązek obecności, kanały sprzedaży itp.
  5. Kwestionariusze, Zadania, Merchandising
  6. Raporty generowane na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI. Aplikacja zapewnia użytkownikowi możliwość wypełnienia predefiniowanych ankiet i zadań. Ankiety i zadania mogą być wykorzystywane na przykład do celów merchandisingowych, a także analizy konkurencji i cen produktów na półkach sklepowych.

    Ponadto aplikacja umożliwia sprzedawcom wdrażanie i łatwe egzekwowanie wszelkiego rodzaju standardów podczas wizyty w punkcie sprzedaży.
  7. Materiały POS, Środki trwałe, Koszty
  8. Zarządzanie materiałami POS pozwala pracownikom zarejestrować problem, a także sprawdzić obecność, zamówienie oraz instalację / odinstalowanie materiałów POS (lub środków trwałych) zdefiniowanych w systemie.

    Aplikacja pozwala przedstawicielom prowadzić rejestr wydatków służbowych. Zarejestrowane koszty są następnie przekazywane do zatwierdzenia ich menedżerom.
  9. Zamówienia, Należności i Promocje
  10. ZAMÓWIENIA
    Możliwość przygotowania i rejestracji zamówień w trakcie wizyt klientów. Podczas przesyłania przedstawiciel ma mobilny dostęp do spisu dostępnych produktów i cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym, a także warunków handlowych klienta.

    NALEŻNOŚCI
    Funkcja ta zapewnia użytkownikom kontrolę nad zobowiązaniami i należnościami (użytkownicy mogą przeglądać zaległe faktury klienta podczas połączenia z klientem lub bezpośrednio na karcie klienta). Niezapłacone faktury można importować bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.

    PROMOCJE
    Podczas wizyty u klienta aplikacja informuje przedstawicieli o aktualnych promocjach. Sprzedawcy mogą rejestrować zamówienia promocyjne i związane z nimi świadczenia.

  11. Lejek Sprzedaży i Analityka
  12. Moduł lejka sprzedaży umożliwia zarządzanie wieloetapowymi procesami biznesowymi, takimi jak pozyskiwanie nowych klientów lub prace serwisowe. Ułatwia klasyfikację potencjalnych klientów, a także przedstawia osiągalne zyski w ilustracyjny sposób, umożliwiając w ten sposób lepsze planowanie działań sprzedażowych przedstawicieli.

    Aplikacja mobilna zawiera również różne przedefiniowane raporty dostępne dla każdego przedstawiciela handlowego. Należą do nich raporty sprzedaży (uporządkowane według asortymentu, klientów i punktów sprzedaży hurtowej), raporty marketingowe (związane z kwestionariuszami i zadaniami), uzupełnienia tras oraz wypełnienia celów sprzedaży / jakości.
  13. Zarządzanie trasami, GPS, Zarządzanie flotą
  14. Zarządzanie Trasami to moduł aplikacji, który ułatwia proces zarządzania harmonogramami wizyt przedstawicieli handlowych. Przedstawiciele handlowi mogą planować swoją pracę w aplikacji, korzystając również z gotowego harmonogramu trasy, który można natychmiast wyświetlić na mapie cyfrowej (z wykorzystaniem Google Maps).

    Korzystając z funkcji GPS, możesz również uchwycić pozycję dowolnego pracownika podczas jego codziennej pracy.

    Ponadto aplikacja umożliwia rejestrację samochodów używanych przez pracowników, a także monitorowanie ich przebiegu. Aplikacja wyśle Ci powiadomienia o zbliżających się przeglądach i rejestracjach gwarancyjnych.
  15. Coaching, Wiadomości, Cele, Nieobecności
  16. Jako użytkownik to Ty przejmujesz kontrolę nad wszystkimi działaniami handlowców oraz przypisanymi im zadaniami. Moduł pozwala oceniać pracę Twoich przedstawicieli, monitorować ich postępy oraz sprawdzać status ich bieżących operacji. Możesz także kontrolować wizyty pracowników.

    Aplikacja umożliwia stałą dwukierunkową komunikację między pracownikami i menedżerami dzięki funkcji wiadomości. Nie wspominając już o tym, że pozwala ona użytkownikom przypisywać cele sprzedaży do przedstawicieli. Wszystkie operacje mogą być monitorowane za pomocą urządzenia mobilnego w czasie rzeczywistym.
    Funkcja „nieobecności” umożliwia rejestrację nieobecności krótko- i długoterminowych. Wszelkie powiadomienia o nieobecności są przekazywane do kierownika wyższego poziomu w celu dalszej akceptacji.
  17. Powiadomienia
  18. Aplikacja może powiadomić użytkownika o ważnych wydarzeniach za pomocą specjalnego paska powiadomień, na przykład, informować ich o nowych wiadomościach, brakujących informacjach dotyczących liczby przejechanych kilometrów lub wyłączeniu odbiornika GPS w urządzeniu.
Baza wiedzy, Karta klienta i Karta produktu
Funkcja „Baza wiedzy” zapewnia natychmiastowy dostęp do własnych materiałów sprzedażowych i promocyjnych.

Karta klienta pozwala użytkownikom przeglądać i aktualizować dane klienta. Zapewnia również dostęp do historii współpracy z danym klientem.

Karta produktu zapewnia zaś dostęp do kluczowych informacji o produktach, danych logistycznych, cenników i zdjęć produktów.
Kalendarz, Rejestracja wizyt i Połączenia z klientami
Aplikacja pozwala łatwo zorganizować spotkanie z dowolnym klientem. Układ wizyty i jej elementy są definiowane przez administratora firmy po stronie klienta. Odwiedziny można różnicować pod względem parametrów, takich jak kategoryzacja klientów, obowiązek obecności, kanały sprzedaży itp.
Kwestionariusze, Zadania, Merchandising
Raporty generowane na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI. Aplikacja zapewnia użytkownikowi możliwość wypełnienia predefiniowanych ankiet i zadań. Ankiety i zadania mogą być wykorzystywane na przykład do celów merchandisingowych, a także analizy konkurencji i cen produktów na półkach sklepowych.

Ponadto aplikacja umożliwia sprzedawcom wdrażanie i łatwe egzekwowanie wszelkiego rodzaju standardów podczas wizyty w punkcie sprzedaży.
Materiały POS, Środki trwałe, Koszty
Zarządzanie materiałami POS pozwala pracownikom zarejestrować problem, a także sprawdzić obecność, zamówienie oraz instalację / odinstalowanie materiałów POS (lub środków trwałych) zdefiniowanych w systemie.

Aplikacja pozwala przedstawicielom prowadzić rejestr wydatków służbowych. Zarejestrowane koszty są następnie przekazywane do zatwierdzenia ich menedżerom.
Zamówienia, Należności i Promocje

ZAMÓWIENIA
Możliwość przygotowania i rejestracji zamówień w trakcie wizyt klientów. Podczas przesyłania przedstawiciel ma mobilny dostęp do spisu dostępnych produktów i cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym, a także warunków handlowych klienta.

NALEŻNOŚCI
Funkcja ta zapewnia użytkownikom kontrolę nad zobowiązaniami i należnościami (użytkownicy mogą przeglądać zaległe faktury klienta podczas połączenia z klientem lub bezpośrednio na karcie klienta). Niezapłacone faktury można importować bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.

PROMOCJE
Podczas wizyty u klienta aplikacja informuje przedstawicieli o aktualnych promocjach. Sprzedawcy mogą rejestrować zamówienia promocyjne i związane z nimi świadczenia.

Lejek Sprzedaży i Analityka
Moduł lejka sprzedaży umożliwia zarządzanie wieloetapowymi procesami biznesowymi, takimi jak pozyskiwanie nowych klientów lub prace serwisowe. Ułatwia klasyfikację potencjalnych klientów, a także przedstawia osiągalne zyski w ilustracyjny sposób, umożliwiając w ten sposób lepsze planowanie działań sprzedażowych przedstawicieli.

Aplikacja mobilna zawiera również różne przedefiniowane raporty dostępne dla każdego przedstawiciela handlowego. Należą do nich raporty sprzedaży (uporządkowane według asortymentu, klientów i punktów sprzedaży hurtowej), raporty marketingowe (związane z kwestionariuszami i zadaniami), uzupełnienia tras oraz wypełnienia celów sprzedaży / jakości.
Zarządzanie trasami, GPS, Zarządzanie flotą
Zarządzanie Trasami to moduł aplikacji, który ułatwia proces zarządzania harmonogramami wizyt przedstawicieli handlowych. Przedstawiciele handlowi mogą planować swoją pracę w aplikacji, korzystając również z gotowego harmonogramu trasy, który można natychmiast wyświetlić na mapie cyfrowej (z wykorzystaniem Google Maps).

Korzystając z funkcji GPS, możesz również uchwycić pozycję dowolnego pracownika podczas jego codziennej pracy.

Ponadto aplikacja umożliwia rejestrację samochodów używanych przez pracowników, a także monitorowanie ich przebiegu. Aplikacja wyśle Ci powiadomienia o zbliżających się przeglądach i rejestracjach gwarancyjnych.
Coaching, Wiadomości, Cele, Nieobecności
Jako użytkownik to Ty przejmujesz kontrolę nad wszystkimi działaniami handlowców oraz przypisanymi im zadaniami. Moduł pozwala oceniać pracę Twoich przedstawicieli, monitorować ich postępy oraz sprawdzać status ich bieżących operacji. Możesz także kontrolować wizyty pracowników.

Aplikacja umożliwia stałą dwukierunkową komunikację między pracownikami i menedżerami dzięki funkcji wiadomości. Nie wspominając już o tym, że pozwala ona użytkownikom przypisywać cele sprzedaży do przedstawicieli. Wszystkie operacje mogą być monitorowane za pomocą urządzenia mobilnego w czasie rzeczywistym.
Funkcja „nieobecności” umożliwia rejestrację nieobecności krótko- i długoterminowych. Wszelkie powiadomienia o nieobecności są przekazywane do kierownika wyższego poziomu w celu dalszej akceptacji.
Powiadomienia
Aplikacja może powiadomić użytkownika o ważnych wydarzeniach za pomocą specjalnego paska powiadomień, na przykład, informować ich o nowych wiadomościach, brakujących informacjach dotyczących liczby przejechanych kilometrów lub wyłączeniu odbiornika GPS w urządzeniu.

Technologia zaprojektowana dla liderów rynku - Obejrzyj film

Zakres usług

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

COMARCH POMOC TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

SZKOLENIA

Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

NORMALIZACJA, HARMONIZACJA I WERYFIKACJA JAKOŚCI DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.