Zaawansowana technologicznie aplikacja SFA dla mobilnych przedstawicieli handlowych
Usprawnij i zautomatyzuj swoje kluczowe procesy sprzedażowe, aby zwiększyć ich efektywność
Zaawansowana technologicznie aplikacja SFA dla mobilnych przedstawicieli handlowych
Usprawnij i zautomatyzuj swoje kluczowe procesy sprzedażowe, aby zwiększyć ich efektywność
Aplikacja Comarch Mobile Sales Force zapewnia przedstawicielom handlowym dedykowany zestaw narzędzi i modułów CRM, które pomagają im w ich codziennych zadaniach, takich jak przygotowywanie wizyt z klientami, przeprowadzanie procesów sprzedażowych, tworzenie szczegółowych planów pracy, rozwiązywanie skarg klientów, przesyłanie raportów - i wiele więcej.
Dostępna dla systemów iOS i Android, aplikacja ta jest zaawansowaną technologicznie, gotową do użycia platformą, która zapewnia przedstawicielom handlowym natychmiastowy dostęp do danych klientów, a która jednocześnie pozwala im lepiej zrozumieć ich potrzeby.
Bez względu na kanał sprzedaży czy branżę - handel tradycyjny i nowoczesny, HoReCa, sektor farmaceutyczny, sektor budowlany i inne - aplikacja Comarch Sales Force jest w stanie znacznie zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w Twojej firmie. Przekonaj się o tym już dziś.
Pełne wsparcie procesów sprzedaży i ofert • Automatyzacja raportowania pracy przedstawiciela handlowego • Zarządzanie materiałami POS i środkami trwałymi
Predefiniowane scenariusze kontaktu z klientem • Bezpośredni kontakt z przełożonym • Zarządzanie planem pracy przedstawiciela oraz flotą
Historia współpracy z klientem • Analityka sprzedaży • Dedykowane oferty • Zamówienia i należności • Ankietowanie
ZAMÓWIENIA
Możliwość przygotowania i rejestracji zamówień w trakcie wizyt klientów. Podczas przesyłania przedstawiciel ma mobilny dostęp do spisu dostępnych produktów i cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym, a także warunków handlowych klienta.
NALEŻNOŚCI
Funkcja ta zapewnia użytkownikom kontrolę nad zobowiązaniami i należnościami (użytkownicy mogą przeglądać zaległe faktury klienta podczas połączenia z klientem lub bezpośrednio na karcie klienta). Niezapłacone faktury można importować bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.
PROMOCJE
Podczas wizyty u klienta aplikacja informuje przedstawicieli o aktualnych promocjach. Sprzedawcy mogą rejestrować zamówienia promocyjne i związane z nimi świadczenia.
ZAMÓWIENIA
Możliwość przygotowania i rejestracji zamówień w trakcie wizyt klientów. Podczas przesyłania przedstawiciel ma mobilny dostęp do spisu dostępnych produktów i cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym, a także warunków handlowych klienta.
NALEŻNOŚCI
Funkcja ta zapewnia użytkownikom kontrolę nad zobowiązaniami i należnościami (użytkownicy mogą przeglądać zaległe faktury klienta podczas połączenia z klientem lub bezpośrednio na karcie klienta). Niezapłacone faktury można importować bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.
PROMOCJE
Podczas wizyty u klienta aplikacja informuje przedstawicieli o aktualnych promocjach. Sprzedawcy mogą rejestrować zamówienia promocyjne i związane z nimi świadczenia.
Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.
W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.
Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.
Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.
W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.
W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.