Duże przedsiębiorstwa

Sektor Usługi

W obszarze sektora Usługi, który realizuje projekty głównie dla dużych przedsiębiorstw, Comarch wdraża oraz integruje nowoczesne rozwiązania informatyczne do obsługi programów lojalnościowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, zarządzania motywacją pracowników, elektronicznej wymiany danych i informacji biznesowych, zarządzania dokumentami i ich przepływem w firmie oraz zarządzania procesami sprzedaży za pomocą systemów wsparcia i aplikacji mobilnych. W ofercie znajduje się również kompleksowy zakres usług zarządzania infrastrukturą IT przedsiębiorstw.

 

Więcej

Nasi Klienci

bp-360x180.png

Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global

Dowiedz się więcej

carrefour-360x180.png

Elektroniczna wymiana i przechowywanie dokumentów Comarch EDI w Carrefour Polska

Dowiedz się więcej

diageo-360x180.png

Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w DIAGEO Polska

Dowiedz się więcej

heathrow-360x180.png

Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport

Dowiedz się więcej

ing-360x180.png

Wdrożenie platformy Enterprise Content Management w ING Banku Śląskim

Dowiedz się więcej

jetblue-360x180.png

Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways

Dowiedz się więcej

metro-systems-360x180.png

Comarch EDI w Metro Systems

Dowiedz się więcej

rossmann-360x180.png

Rossmann obsługuje dokumentację pracowników za pomocą systemu Comarch ECM

Dowiedz się więcej

unilever-360x180.png

Elektroniczna wymiana danych w Unilever

Dowiedz się więcej