Usługi IT Integration i Outsourcing IT

Kompleksowy Outsourcing Usług IT

 

 

 

Comarch to sprawdzony i uznany dostawca najwyższej jakości usług związanych z infrastrukturą IT

 

 

W związku z dynamicznymi zmianami na rynku infrastruktury IT kluczowe znaczenie dla rozwoju biznesu ma dziś doświadczony partner technologiczny, świadczący outsourcing usług IT dla Twojej firmy. Środowisko IT firmy w rękach inżynierów i analityków Comarch, to gwarancja ciągłości działania oraz wymaganej dostępności systemów. Comarch oferuje szeroki zakres usług IT, które zawsze są dopasowywane do indywidualnych potrzeb klienta. Oddaj w nasze ręce opiekę nad infrastrukturą IT, by móc skupić się na rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Poznaj usługi Comarch IT Outsourcing, Comarch IT Integration oraz Comarch Business Continuity.

Outsourcing IT

Comarch już od kilkunastu lat świadczy outsourcing usług IT dla firm, które chcą zoptymalizować koszty związane z obsługą IT. Nasze usługi w tym zakresie obejmują najczęściej pełne wsparcie użytkownika końcowego (Service Desk i opieka stanowiskowa), administrację sieciami LAN/WAN, infrastrukturą serwerową i infrastrukturą bezpieczeństwa, a także zarządzanie procesami IT zgodnie z dobrymi praktykami i najnowszymi zaleceniami (np. ITIL) oraz uzgodnionymi parametrami SLA. Comarch świadczy również usługi związane z zaawansowanymi systemami serwerowymi, macierzowymi i bazodanowymi, a więc z systemami o kluczowym znaczeniu dla biznesu, które są zarazem najbardziej wymagające pod względem dostępności i niezawodności. Chcąc dostosować się do specyfiki naszych klientów Comarch  świadczy usługi zdalnie oraz bezpośrednio w lokalizacjach klienta. 

 

Dowiedz się więcej

Outsourcing informatyczny

Usługi IT Integration

Jest to grupa usług, których zadaniem jest dostosowanie infrastruktury IT klienta do nowych i stale zmieniających się wymagań biznesowych i technicznych. Comarch wspiera klientów począwszy od etapu analizy i projektowania nowej platformy IT, poprzez dostawę odpowiednich urządzeń i oprogramowania, aż po fazę wdrożenia. Usługi integracyjne obejmują zarówno uruchomienie nowych systemów na nowych platformach, rozszerzanie funkcjonalności poprzez aktualizację wersji oprogramowania, jak i migrację pomiędzy systemami, konsolidację systemów, czy też wirtualizację środowisk fizycznych obecnie wykorzystywanych przez klienta. Dzięki temu technologia służy rozwojowi biznesu.

 

Dowiedz się więcej

Usługi IT Integration

Business Continuity

Jest to grupa usług, dzięki którym klienci Comarch nie muszą martwić się o dostępność swoich systemów informatycznych oraz mają pewność, że skutki awarii i katastrof zostaną zminimalizowane, a powrót do stanu sprzed awarii będzie możliwie szybki. Rozwiązania wysokiej dostępności to usługa przeznaczona dla tych klientów, dla których nawet kilkuminutowa niedostępność krytycznego systemu to gigantyczne straty. Natomiast w oparciu o specjalnie przygotowane powierzchnie biurowe w Krakowie i Warszawie Comarch oferuje klientom zapasowe biuro przeznaczone dla ich kluczowych pracowników. Pierwszym krokiem w stronę ograniczenia liczby awarii oraz minimalizacji ich skutków jest audyt IT prowadzony przez naszych doświadczonych inżynierów i analityków. Zaufaj ekspertom.

 

Dowiedz się więcej

Comarch Business Continuity

Frequently Asked Questions

1. Jakie usługi są oferowane przez Comarch ICT?

Rozwiązania outsourcingowe dostarczane przez Comarch ICT mogą pomóc w elastycznej, efektywnej pod względem kosztowym realizacji usług IT w oparciu o dostępne zasoby. Nasze usługi outsourcingu IT oparte są na najlepszych praktykach z kodeksu postępowania dla działów informatyki (z ang. ITIL, Information Technology Infrastructure Library), i sprawdzonych metodologiach. Pracujemy w zespołach, składających się z doświadczonych inżynierów i kierowników projektów. Comarch ICT świadczy następujące usługi w zakresie outsourcingu:

  • outsourcing procesów IT,
  • serwis desk
  • kompleksowa obsługa infrastruktury użytkownika końcowego,
  • obsługa oprogramowania użytkowego oraz systemów zarządzania przedsiębiorstwem,
  • zarządzanie siecią i systemami bezpieczeństwa IT,
  • zarządzanie i administrowanie infrastrukturą serwerową, systemami operacyjnymi, bazami danych i platformami wirtualnymi,
  • zarządzanie projektami i doradztwo w zakresie IT.

2. Jakie są główne zalety współpracy z Comarch ICT?

Comarch ICT ściśle współpracuje z klientami by dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań, które spełniają ich indywidualne wymagania i przynoszą oszczędności związane, np. z inwestycjami w utrzymanie zespołu pracowników, ich certyfikacją. Outsourcing to również oszczędności związane z efektem skali. Duży gracz jakim jest Comarch posiada partnerstwa z czołowymi firmami technologicznymi na rynku.

Realizujemy przy tym wiele projektów równocześnie, więc łatwiej nam negocjować najlepsze ceny dla naszych klientów. Naszym celem jest dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań na czas tak by możliwa była ciągła optymalizacja infrastruktury informatycznej. Ściśle współpracujemy z wiodącymi dostawcami technologii IT, aby zagwarantować naszym klientom usługi najwyższej jakości. 

3. Kto jest klientem Comarch?

Comarch ICT jest gotowy wspierać firmy zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego, dużych lub średnich przedsiębiorców. Zapewniamy wszystkim naszym klientom rozwiązania spełniające ich potrzeby. Rozmiar projektu zależy od zakresu dostarczanych usług dla klienta.

4. Ile trwa typowy kontrakt na usługi outsourcingowe?

Czas trwania umowy zależy od wymagań biznesowych i może być negocjowany w razie potrzeby. Jesteśmy elastyczni pod względem warunków umowy, a warunki kontraktów zależą od potrzeb klienta. Jednak zalecamy wieloletnią umowę, aby zmaksymalizować korzyści. Na podstawie naszych doświadczeń preferowany minimalny czas trwania umowy outsourcingowej to 24 miesiące. Najkrótszy możliwy czas trwania umowy to 1 rok.

5. Dla jakich firm outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem?

Każda firma może korzystać z usług outsourcingowych, bez względu na wielkość firmy, liczbę zatrudnionych czy wyskość rocznych obrotów. Outsourcing to rozwiązanie, które sprawdza się nie tylko wśród małych i średnich przedsiębiorstw ale także wśród korporacji międzynarodowych.

6. Czy Comarch oferuje usługi wsparcia również w weekend?

Tak, nasz zespół jest dostępny 24x7x365. Dla krytycznych systemów, nasz zespół będzie do Państwa dyspozycji również w weekend. Zakres realizowanych usług zależy od podpisanej umowy SLA pomiędzy Comarch ICT a klientem.

7. Czy Comarch świadczy usługi outsourcingowe zdalnie?

Tak, Comarch ICT jest w stanie zapewnić wsparcie zdalne dla wszystkich lokalizacji firmy, bez względu na położenie geograficzne i strefę czasową. 

8. Czy Comarch świadczy usługi lokalnie, w lokalizacji klienta?

Tak, w razie potrzeby firma Comarch ICT może świadczyć usługi bezpośrednio w oddziałach klienta. Może to być szczególnie przydatne w początkowej fazie realizacji projektu lub w fazie przejściowej.

9. Czy inżynierowie Comarch podnoszą swoje kwalifikacje poprzez udział w profesjonalnych szkoleniach i posiadają certyfikaty?

Wszyscy inżynierowie zaangażowani w projekt są zobowiązani do utrzymywania najnowszych wersji certyfikatów.

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie lub po prostu chcesz dowiedzieć się więcej o Comarch IT Outsourcing, skontaktuj się z nami.

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz