FMCG

Branża FMCG cechuje się globalnym charakterem oraz dużą konkurencyjnością. Mnogość produktów i klientów oraz krótki czas życia produktu to wyzwania, z którymi muszą mierzyć się działy sprzedaży i marketingu. Wsparcie informatyczne tych działów pozwoli nie tylko obniżyć koszty obsługi klienta, ale także zapewni szybką dostawę produktów na półkę oraz umożliwi zintegrowane zarządzanie kampaniami marketingowymi i wielopoziomową analizę wyników.

Comarch zapewnia narzędzia informatyczne dla każdej sfery działalności organizacji handlowych w branży FMCG, począwszy od systemów wsparcia sprzedaży, przez systemy obsługujące wewnętrzny obieg dokumentów i ich wymianę z partnerami handlowymi, aż po wsparcie procesów marketingowych i działów obsługi klienta.

 

FMCG

Rozwiązania dedykowane dla branży FMCG

Comarch SFA

Comarch SFA to kompleksowa platforma wsparcia sprzedaży, w tym rozwiązań mobilnych i raportujących dla organizacji handlowych. Poszczególne aplikacje Comarch SFA wspierają pracę przedstawicieli handlowych oraz współpracę z partnerami handlowymi (odbiorcami i dostawcami) firm handlowo-produkcyjnych z branży FMCG.

Comarch EDI

Comarch EDI to kompleksowa komunikacja B2B, niezależnie od zaawansowania technologicznego i wolumenu dokumentów. Umożliwiamy obsługę danych elektronicznych wymienianych z sieciami handlowymi (kanał nowoczesny) jak również zapewniamy dedykowany portal, zapewniający poprawę komunikacji z mniejszymi partnerami handlowymi (m.in. hurtowniami, sklepami tradycyjnymi, HORECA). Dodatkowo istnieje możliwość uruchomienia komunikacji z operatorami logistycznymi.

Comarch ECM

Comarch ECM to narzędzie z obszaru Enterprise Content Management, które w kompleksowy sposób pozwala zapanować nad kapitałem informacyjnym firm zgromadzonym w dokumentach biznesowych i produkcyjnych. Uniwersalne narzędzie zapewnia przyspieszenie procesów w branży FMCG związanych ze sprzedażą, zakupami czy obsługą klientów umożliwiając sprawne przechwytywanie i archiwizację dowolnych dokumentów, pracę na nich, bezpiecznie wyszukiwanie i bezpieczeństwo.

Comarch ICT

Rozwiązania IT dedykowane dla branży FMCG muszą cechować się elastycznością, gotowością na szybką rozbudowę, ale przede wszystkim muszą dostosowywać się do całego otoczenia operacyjno-biznesowego, by możliwa była ich integracja czy to w obszarze magazynowania, dystrybucji, czy produkcji. Aby było możliwe prowadzenie biznesu w takim otoczeniu konieczne jest stosowane innowacyjnych rozwiązań IT. Comarch ICT to kompleksowe portfolio produktów wspierających zarządzanie infrastrukturą IT, jej optymalizacją, a także rozwiązania wpływające na poprawę bezpieczeństwa IT.

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL to zintegrowany system klasy ERP, odpowiadający na specyficzne potrzeby branży FMCG, m.in. w obszarze zarządzania polityką cenowo-rabatową, tworzenia zaawansowanych scenariuszy promocyjnych (np. pakiety promocyjne), a także usprawnienia procesów logistycznych, czy wykorzystania aplikacji mobilnych dla przedstawicieli handlowych.

Comarch CRM & Marketing

Rosnąca konkurencja, coraz większa wrażliwość konsumentów na cenę oraz silna pozycja sieci detalicznych skłania wielu producentów FMCG do koncentracji sił i środków na efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami, detalistami i partnerami. Zintegrowane rozwiązanie CRM i odpowiednie narzędzia wsparcia działań marketingowych stają się nieodłącznym elementem długoterminowej strategii producentów dóbr konsumpcyjnych w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na rynku, poprawie realizacji sprzedaży określonych produktów oraz wzroście rozpoznawalności marki. Comarch oferuje firmom FMCG innowacyjne systemy IT do prowadzenia programów lojalnościowych, zarówno w modelu B2C jak i B2B, jak również narzędzia do prowadzenia wielokanałowych kampanii marketingowych.

Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum jest platformą biznesową wyposażoną w wiele mechanizmów usprawniających działalność firm z branży FMCG, m.in. szybka realizacja różnych scenariuszy transakcji, elastyczne zarządzanie formami płatności, obsługa bonów/kart podarunkowych. Połączenie obszarów operacyjnych, analitycznych (Business Intelligence) oraz modelowania procesów biznesowych (Workflow) pozwala na „wpisanie” branżowego know-how w logikę działania systemu.

Comarch ERP Retail

Comarch ERP Retail to system do prowadzenia sprzedaży detalicznej pozwalający na kompleksowe zarządzanie siecią handlową, począwszy od centrali sieci handlowej poprzez zaplecze sklepu oraz punkt sprzedaży (POS – Point of Sale). Najważniejszym wyróżnikiem oprogramowania jest jego ergonomia, kompleksowość oraz integracja z rozwiązaniami klasy ERP w centrali sieci handlowej (Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum).

Zarządzanie Motywacją

W celu poprawy zaangażowania i wydajności pracowników, stworzyliśmy Comarch Enterprise Engagement Platform – system IT dla przedsiębiorstw, który w kompleksowy sposób wdraża mechanizmy grywalizacji w środowisku pracy.

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.