Zaawansowana technologicznie aplikacja
do zarządzania promocjami handlowymi
Zaplanuj, raportuj i weryfikuj skuteczność Twoich
działań handlowych i marketingowych
Zaplanuj, raportuj i weryfikuj skuteczność Twoich
działań handlowych i marketingowych
Comarch Trade Promotion Management to nowo opracowany zestaw narzędzi stworzony, aby wesprzeć firmy w planowaniu działań marketingowych oraz przeznaczanych na nie budżetów.
Pozwala on definiować oraz monitorować długo- i krótkoterminowe kampanie promocyjne, jak i analizować dane historyczne w celu znalezienia nowych sposobów na poprawę efektywności sprzedaży.
Wyposażony w elastyczny i łatwo konfigurowalny proces akceptacji, Comarch Trade Promotion Management pozwoli Ci sprawdzić, czy działania promocyjne Twojej firmy są przeprowadzane zgodnie ze zdefiniowanymi celami biznesowymi i określonym budżetem.
Prezentowany moduł jest częścią rodziny rozwiązań Comarch do ulepszania procesów sprzedażowych i marketingowych, w której skład wchodzi m.in. Comarch Mobile Sales Force - innowacyjna aplikacja dostępna na systemy iOS i Android, dzięki której informacje o zdefiniowanych i zatwierdzonych kampaniach promocyjnych mogą być natychmiast wysyłane do realizacji w działach sprzedaży. Moduł integruje się również z systemami ERP w celu wymiany danych podstawowych o produktach i klientach, a także warunkach handlowych zaplanowanych promocji.
Skuteczne planowanie promocji handlowych na podstawie danych historycznych i trendów rynkowych; Dostęp do wszystkich promocji w jednym narzędziu; Uproszczony i szybszy proces akceptacji i rozliczania promocji; Zintegrowane raportowanie
Kalkulacja ROI dla każdej planowanej promocji – proces pre-ewaluacji i post-ewaluacji; dostęp do warunków handlowych klienta w procesie zakładania promocji; dostęp do rzeczywistych danych sprzedażowych
Automatyczne tworzenie warunków promocyjnych w systemie ERP (integracja); Proces zarządzania zmianą już zaplanowanych promocji
Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.
W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.
Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.
Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.
W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.
W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.