Comarch i Idea Bank podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie systemu Comarch Commission & Incentive.

Comarch Commission & Incentive jest rozwiązaniem usprawniającym rozliczenia prowizyjne w sieciach sprzedaży banków, towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych instytucji o rozbudowanej strukturze sprzedażowej i złożonych motywacyjnych schematach wynagradzania.

Rozwiązanie zbiera w jednym miejscu niezbędne informacje o wielokanałowej sieci sprzedaży: dane struktur organizacyjnych, kompetencje i upoważnienia produktowe sprzedawców, podpisane przez nich umowy o współpracy oraz listy ukończonych szkoleń. Comarch Commission & Incentive pozwala wdrożyć dowolną politykę prowizyjną dzięki elastycznemu silnikowi wykorzystującemu dane ze wszystkich skonfigurowanych przez klienta źródeł, m.in. dane na temat rachunków bankowych, kredytów czy kart. Rozbudowany portal dla sił sprzedaży nie tylko prezentuje kluczowe informacje o osiągniętych i planowanych celach sprzedażowych, ale umożliwia również wystawianie dokumentów rozliczeniowych czy przeprowadzanie ewentualnych procesów reklamacyjnych.

Kluczowym celem Idea Banku jest skrócenie procesu naliczania i akceptacji zestawień prowizyjnych oraz centralizacja rozliczeń ze wszystkich kanałów sprzedażowych. Bank spodziewa się również, że wdrożone rozwiązanie przyczyni się do redukcji kosztów dzięki efektywnemu zarządzaniu polityką prowizyjną.

– W ramach wdrożenia wykonamy prace integracyjne oraz zapewnimy klientowi pakiet szkoleń i konsultacji. Pracownicy Idea Banku przeprowadzą z naszą pomocą początkową konfigurację systemu, dzięki czemu będą mogli szybciej poznać w praktyce możliwości jakie oferuje i sprawnie przejąć administrowanie nim po tym, jak już zostanie uruchomiony – podkreśla Maciej Ślósarczyk, Consulting Manager Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.

– Wybór Comarch Commission & Incentive to potwierdzenie dojrzałości, a jednocześnie konkurencyjności tego systemu na rynku. Idea Bank jest już 19-stą instytucją finansową, która zdecydowała się na wdrożenie naszego rozwiązania – podsumowuje Przemysław Drzymała, Dyrektor Sprzedaży Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.

----

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Służy pomocą przy rozwijaniu działalności małym podmiotom gospodarczym: mikro-, małym i średnim przedsiębiorcom. Wielokanałowa sieć dystrybucji pozwala Idea Bankowi skutecznie dotrzeć do klientów, zarówno za pośrednictwem oddziałów call center, jak i sieci około 200 placówek w całej Polsce. Na koniec 2014 r. sieć ta obejmowała 71 placówek Idea Banku, 63 biur Tax Care, 43 placówki Idea Expert, 10 placówek Idea Leasing i 13 placówek Idea Leasing & Fleet.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.