Comarch Contact Center w Alior Banku
Comarch Contact Center to kolejna aplikacja Comarch, która została wybrana przez Alior Bank. W ramach projektu Comarch zaoferował wdrożenie centrali telefonicznej Avaya oraz zintegrowanej z nią aplikacji Comarch Contact Center.
Dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi obsługa rozmów telefonicznych oraz autoryzacja klientów za pomocą IVR odbywa się tylko w jednej aplikacji, która została także zintegrowana z systemem Comarch Teller Application, odpowiedzialnym za wykonywanie operacji transakcyjnych, takich jak operacje na rachunkach i lokatach.
- Jest dla nas dużym wyróżnieniem i powodem do dumy, że bank stawiający na nowoczesność i innowacyjność wybrał Comarch jako dostawcę rozwiązań IT wspierających obsługę klienta przez call center. Jednym z czynników, które wpłynęły na sukces Comarch Contact Center, był fakt dostępności w aplikacji funkcji spotykanych dotąd jedynie w systemach CRM. Wdrożenie Comarch Contact Center przez Alior Bank jest także kolejnym sygnałem, że era call center opartego tylko o centralę telefoniczną mija bezpowrotnie, a standardem stają się zaawansowane systemy informatyczne, które kładą nacisk na budowanie długofalowych relacji z klientami poprzez call center − komentuje Łukasz Rozlach, Business Solution Menager z sektora Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń Comarch SA.
W Alior Banku aplikacja odpowiada za obsługę klientów detalicznych oraz korporacyjnych. Dzięki temu, że jest ona jednym z elementów platformy integracyjnej CAFE (Comarch Front-End), przepływ wiedzy o kliencie pomiędzy oddziałami banku a call center jest płynny. Wspólna baza kontaktów daje doradcom gwarancję dostępu do wszystkich niezbędnych informacji o kliencie, niezależnie od tego, czy zostały one zapisane podczas obsługi w oddziale czy telefonicznie. Oprócz bieżącej obsługi klientów rozwiązanie wspiera także przygotowanie oraz wykonanie kampanii marketingowych i sprzedażowych.
Alior Bank jest kolejną instytucją finansową, która postawiła na rozwiązanie Comarch. Comarch Contact Center znajduje klientów zarówno wśród banków, jak i ubezpieczycieli.
Więcej infomacji na temat Comarch Contact Center>>