CCPM to jedyne rozwiązanie na rynku obsługujące kompleksowo proces sprzedażowy end-to-end od symulacji, przez weryfikację, scoring/rating, decyzję, automatyczne założenia rachunków do faktycznego uruchomienia środków. Wspiera także obsługę posprzedażową (aneksy, monitoring, windykacja).

Comarch Credit Process Management to rozbudowana administracja biznesowa umożliwiająca elastyczne zarządzanie użytkownikami, produktem, wydrukami, zabezpieczeniami, dokumentami, raportami, a także całym procesem biznesowym. Moduł Process Management umożliwia konstruowanie dowolnych procesów biznesowych (nie tylko kredytowych) za pomocą przyjaznego dla użytkownika narzędzia Wizard. Pozwala na nadawanie time-outów na wykonanie danego kroku biznesowego/procesu/podprocesu. Administrator nie musi posiadać wiedzy programistycznej, aby zarządzać politykami produktowymi.

Rozwiązanie Comarch jest stale dostosowywane do  nowych wymagań rynkowych  ze strony departamentu ryzyka (precyzyjna weryfikacja w bazach zewnętrznych i wewnętrznych, walidacja pól, rating/scoring, przenoszenie danych w procesie), jak również departamentu biznesu (przyspieszenie sprzedaży, zwiększenie wolumenu transakcji, elastyczność, możliwość wprowadzania nowych produktów/multiproduktów i promocji, zmniejszenie kosztów działania banku). Posiadamy gotowe interfejsy do baz zewnętrznych i  systemów centralnych. System kontroluje przebieg procesu poprzez przechowywanie kompletnej historii wniosku, z uwzględnieniem takich informacji jak: użytkownik, data rozpoczęcia, czas wykonania zadania.

Doświadczenie Comarch podparte jest wieloma wdrożeniami od ponad 8 lat (m.in. Ge Money Bank, Citibank Handlowy, Bank BPH, BGŻ, CitiFinancial, ING Bank Śląski) oraz najnowszymi w trakcie realizacji (BOŚ, Alior). Posiadamy wiedzę z zakresu bankowości i finansów, dzięki czemu potrafimy przełożyć informacje biznesowe na diagramy analityczne, a później kod programistyczny. Możemy zaproponować gotowe procesy biznesowe, jak również przeanalizować, zoptymalizować i wystandaryzować rozwiązania wykorzystywane u  klienta. Wynik takich działań sprawdza się nie tylko na papierze, ale również po  zaimplementowaniu systemu.

Korzyści jakie przynosi system zarządzania procesem kredytowym Comarch:

  • Wdrożenie systemu CCPM w  jednym z banków obniżyło czas udzielania pożyczki gotówkowej z 2 dni do 20  minut, a limitu debetowego 4-krotnie!
  • Skuteczność kampanii marketingowych (response rate) wzrosła z 2% do 25%
  • Aplikacja CCPM jest lekka i w całości postawiona na www
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.