Comarch i Alior Bank prezentują nową jakość bankowości mobilnej!
Alior Bank wdrożył rozwiązanie Comarch zapewniające nowe kanały dostępu do mobilnej bankowości użytkownikom smartfonów i tabletów – to zupełnie nowa jakość komunikacji klienta z bankiem, wykorzystująca w pełni możliwości najnowocześniejszych urządzeń mobilnych.
– Comarch Smart Finance to innowacyjne rozwiązanie bankowości mobilnej, które wpisuje się w najnowsze trendy bankowości 2.0 oraz multichannel banking. Smartfony powoli przestają być jedynie mobilnym kanałem dostępu do rachunku, a zaczynają odgrywać rolę osobistego asystenta finansowego. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs, który zachęca do bieżącej interakcji z bankiem oraz możliwość łatwej rozbudowy funkcjonalności z wykorzystaniem charakterystycznych dla smartfonów funkcji, takich jak lokalizacja użytkownika czy w przyszłości bieżących powiadomień – mówi Łukasz Luzar, ekspert bankowości mobilnej Comarch SA, wspierający wdrożenie rozwiązania Comarch Smart Finance w Alior Bank.
Comarch Smart Finance jest kompleksowym rozwiązaniem dla bankowości, które umożliwia klientom intuicyjny i łatwy dostęp do wszystkich funkcji rachunku bankowego, oferując jednocześnie wiele dodatkowych udogodnień. Poza standardowymi funkcjami bankowości mobilnej, takimi jak historia rachunku, wykonywanie przelewów czy zakładanie lokat, użytkownik ma możliwość zdalnej spłaty karty, zmiany limitów, czy sprawdzenia kursów walut. W przypadku zgubienia karty kredytowej, może ją błyskawicznie zablokować. Aplikacja pozwala również na zlokalizowanie najbliższej placówki banku oraz bankomatów, prezentując wyniki wyszukiwania na interaktywnej mapie. Istotnym ułatwieniem dla użytkowników jest autoryzacja transakcji za pomocą wbudowanego tokena mobilnego, bez konieczności stosowania kart autoryzacyjnych czy kodów SMS. W przyszłości rozwiązanie Comarch Smart Finance będzie umożliwiało również zarządzanie finansami osobistymi oraz otrzymywanie bieżących powiadomień o przelewach przychodzących i przypomnień o konieczności spłaty karty.
– Do niedawna mobilna bankowość kojarzyła się użytkownikom z mało intuicyjnymi i trudnymi do zainstalowania aplikacjami, których używali jedynie z konieczności. Smartfony i tablety zdefiniowały na nowo sposób interakcji użytkownika z bankiem, wzbogacony o nowe funkcje, których nie posiadają komputery. Stworzyliśmy z Comarch system mobilnego zarządzania finansami z myślą o wygodzie użytkownika. Aplikacja oferuje przyjazną grafikę, intuicyjny interfejs i szeroką funkcjonalność, która w przyszłości będzie jeszcze rozwijana. Dostęp do wszelkich operacji jest maksymalnie ułatwiony, niezależnie od tego, czy użytkownik korzysta z tabletu, czy smartfonu – podkreśla Krzysztof Suchan, kierownik wdrożenia po stronie Alior Banku.
Aplikacja jest już dostępna w AppStore i Google Play. Użytkownicy niebędący klientami Alior Banku mogą zapoznać się z aplikacją bezpłatnie w trybie demonstracyjnym.