Klienci Bankowości Korporacyjnej Comarch

  • Credit Agricole
  • EFL
  • ING
  • BNP Paribas
  • NBB
  • Raiffeisen POLBANK
  • Alior Bank
  • ttb
  • DNB
  • livelo
  • Banque Populaire des Alpes
  • Ctredit Suisse
  • Jack Henry
  • NEDBANK
  • OLDMUTUAL

Sprzedaż jest oczkiem w głowie towarzystw ubezpieczeniowych – „generuje biznes”, tworzy wartość dodaną i kształtuje wynik. Potrzebuje dobrych, innowacyjnych produktów, efektywnego marketingu, a także skutecznej obsługi posprzedażowej oraz obsługi szkód. Zdarza się, że to ona, pod wpływem polityki prowizyjnej określonej przez zakład ubezpieczeń, decyduje, które produkty są częściej oferowane klientom i dzięki temu lepiej się sprzedają. Nowoczesne strategie sprzedażowe skupiają się więc nie tylko na zmianach organizacyjnych. Istotne jest nowe spojrzenie na usprawnienie prowadzenia biznesu, lepsza współpraca i wymiana informacji. Coraz częściej towarzystwa ubezpieczeniowe dostrzegają też znaczenie kompleksowego motywowania sił sprzedaży.

Chcesz wiedzieć więcej o efektywnej sprzedaży ubezpieczeń, przeczytaj artykuł Mariusza Janczewskiego Ubezpieczenia nie sprzedają się same.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.