Sukces Comarch w konkursach „Gazety Bankowej”
„Gazeta Bankowa” w 2009 roku rekomenduje Comarch Contact Center i przyznaje statuetkę Alior Bankowi za system bankowości elektronicznej oparty na technologii Comarch.
W rozstrzyganych rokrocznie przez „Gazetę Bankową” konkursach technologicznych na „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych” oraz „Hit roku dla instytucji finansowych” Comarch został kolejny raz z rzędu doceniony przez ekspertów sektora finansowego.
Kapituła konkursu spośród 20 zgłoszeń, w kategorii bankowość elektroniczna i e-finanse, postanowiła uhonorować nagrodą „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008” Alior Bank. Statuetka jest wyrazem uznania dla banku za jego system bankowości elektronicznej Alior Bank Internet Banking ver. 1.0 (AIB), oparty na technologii Comarch.
Do konkursu „Hit roku dla instytucji finansowych”, organizowanego dla firm, które swoje produkty, rozwiązania i usługi polecają bankom i instytucjom finansowym, przyjęto 15 zgłoszeń. Decyzją jurorów na rekomendację „Gazety Bankowej” w kategorii „Rozwiązanie” zasłużył system Comarch Contact Center.
Nagrody „Gazety Bankowej” przyznano 19 marca br. w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.
Comarch Internet Banking
Comarch Internet Banking jest sprawdzonym i dojrzałym systemem służącym do udostępnienia usług finansowych i informacyjnych banku w Internecie. System Comarch Internet Banking jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci detaliczni oraz korporacyjni banków: Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.
Comarch Contact Center
Comarch Contact Center to nowoczesna aplikacja wspomagająca telefoniczną obsługę klienta w call center. Funkcjonalnie przystosowana jest do obsługi zarówno klientów detalicznych, jak i korporacyjnych. Głównymi blokami użytkowymi aplikacji są: obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie kampaniami przychodzącymi i wychodzącymi, narzędzia do obsługi telescriptingu, moduł zadań, kartoteka klienta, moduł obsługi zgłoszeń i reklamacji, zarządzanie pracą konsultantów.