System do obsługi klienta w oddziale Comarch Teller Application
Comarch Teller Application to nowy system informatyczny w ofercie Comarch przeznaczony dla instytucji finansowych, oferujący funkcjonalności niezbędne do kompleksowej i efektywnej obsługi klienta w oddziale oraz poprzez call center.
Wśród podstawowych zadań realizowanych przez system są:
- obsługa rachunków bankowych (zakładanie, modyfikacja, zamykanie, uruchamianie lokat overnight),
- przeglądanie historii operacji, drukowanie wyciągów bankowych,
- realizacja wpłaty i wypłaty gotówkowej,
- realizacja polecenia przelewu,
- spłata kredytu – gotówka lub przelew,
- wypłata z rachunku kredytowego – gotówka lub przelew,
- spłata karty kredytowej – gotówka lub przelew,
- obsługa lokaty (zakładanie, przedłużanie, zrywanie),
- obsługa zleceń stałych,
- obsługa poleceń zapłaty,
- przyjmowanie innych wniosków i dyspozycji (np. wnioski kredytowe),
- raporty kasjerskie (otwarcia, zamknięcia).
Aplikacja została napisania w technologii
webowej, która pozwala na dostęp do niej za pomocą przeglądarki internetowej.
Takie rozwiązanie w znaczny sposób upraszcza pracę oraz obniża koszt uzyskania dostępu do systemu. W sytuacji, gdy powstaje nowy oddział lub punkt
obsługi klienta, do uruchomienia systemu wystarczy jedynie przeglądarka
internetowa oraz niezbędne uprawnienia do korzystania z niego.
Dodatkowymi atutami aplikacji są:
- integracja w ramach platformy CAFE (Comarch Front-End) z systemami CRM, Comarch Contact Center oraz CAFE Customer Service,
- integracja z systemem obsługi procesów kredytowych Comarch Credit Process Management,
- integracja z systemem bankowości internetowej CIB (Comarch Internet Banking) – możliwość wykorzystania szablonów płatności z systemu CIB do wykonywania przelewów zlecanych przez klientów w okienku kasowym banku,
- kontekstowy proces realizacji zleceń klienta – system podpowiada następne możliwe kroki,
- mechanizm restrykcji i dwustopniowej akceptacji zleceń – bazując na kwotach progowych system może wymagać autoryzacji niektórych zleceń przez drugą osobę – przełożonego kasjera,
- weryfikacja podpisów − jednoczesne wyświetlenie podpisów z karty wzorów podpisów i złożonych przez klienta.
System informatyczny Comarch Teller
Application został stworzony z myślą zintegrowania w jedną całość funkcji wielu
programów, z których korzystają pracownicy banku podczas obsługi klienta. W
zakresie operacji transakcyjnych, aplikacja udostępnia funkcje centralnego
systemu transakcyjnego, systemu kartowego, systemu do weryfikacji podpisów,
obsługi multisejfów, a także centralnego repozytorium dokumentów.
Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymywać nasz newsletter o rozwiązaniach IT dla bankowości, zapraszamy do wypełnienia formularza.