Comarch został wyróżniony nagrodą Złoty Bit GigaCon 2008 za nowoczesny systemem analityczno-decyzyjny Comarch aCRM. Konkurs odbył się w czasie IV edycji Konferencji CRM GigaCon 2008.

Jury złożone z uczestników konferencji: dyrektorów oraz kierowników działów wdrożeń, działów handlowych i marketingowych, kierowników działów IT, osób odpowiedzialnych za działy obsługi i kontaktów z klientem, jednogłośnie wybrało systemu aCRM (Analytical CRM). Comarch aCRM jest nowoczesnym systemem analityczno-decyzyjnym, przetwarzającym w czasie rzeczywistym i koordynującym przepływ ogromnych ilości danych pomiędzy komponentami systemu CRM.

- System aCRM udostępnia analitykom nowoczesne algorytmy statystyczne, sztucznej inteligencji i Data Mining, przy pomocy których analitycy mogą budować modele przewidujące przyszłe zachowanie klienta. Ponadto pomaga on konsultantom spersonalizować kontakt z klientem - odbywa się to poprzez przesyłanie na terminal CRM informacji dotyczących najbardziej prawdopodobnych potrzeb konsumenckich klienta - mówi Bartłomiej Kozakowski, konsultant sektor FBIU Comach.

Głównymi korzyściami ze stosowania systemu aCRM są: zwiększenie lojalności klientów, obniżenie kosztów akcji promocyjnych oraz zwiększenie zysków i obrotów ze sprzedawanych usług.

Nagroda Złoty Bit CRM przyznawana jest już od czterech lat w ramach konkursów organizowanych na największych na polskim rynku konferencjach o tematyce informatycznej GigaCon. Najlepszy produkt jest wybierany spośród rozwiązań prezentowanych podczas konferencji. O rozstrzygnięciu konkursu, dedykowanego promocji najnowszych produktów i rozwiązań sieciowych CRM, decydują sami uczestnicy.

Dowiedz się więcej o systemie aCRM Comarch.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.