Comarch laureatem tytułu „Marka Godna Zaufania 2025”

Z przyjemnością informujemy, że Comarch znalazł się w gronie laureatów prestiżowego badania „Marka Godna Zaufania 2025”, które już po raz dziesiąty zostało przeprowadzone przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska”. Za realizację i opracowanie badania odpowiadał instytut badawczy ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o.
Badanie zaufania wśród przedsiębiorców
Celem projektu było poznanie marek, produktów i usług skierowanych do biznesu, którym polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej. Ankieta została skierowana do szerokiego grona odbiorców: czytelników i prenumeratorów magazynu „My Company Polska”, uczestników szkoleń oraz konferencji organizowanych przez redakcję, a także właścicieli firm, menedżerów i specjalistów z różnych branż. Uczestnicy mogli wypełnić ankietę również za pośrednictwem mediów społecznościowych.
W każdej z 26 kategorii respondenci mogli wskazać tylko jedną markę, którą uważają za najbardziej godną zaufania.
Comarch wśród liderów zaufania biznesu
Comarch po raz kolejny został wyróżniony w kilku kluczowych kategoriach, potwierdzając swoją silną pozycję na rynku rozwiązań dla biznesu. W tegorocznej edycji badania marka Comarch zajęła:
- 1 miejsce w kategorii Firma ułatwiająca raportowania ESG
- 2 miejsce w kategorii Firma oferująca wsparcie księgowo-rozliczeniowe online
- 2 miejsce w kategorii Innowacyjne oprogramowanie dla firm
Uzyskane wyniki są potwierdzeniem zaufania, jakim przedsiębiorcy darzą rozwiązania Comarch – zarówno w zakresie nowoczesnych technologii wspierających zarządzanie i księgowość, jak i w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz raportowania ESG.
Nagrodę „Marka Godna Zaufania 2025” w imieniu odebrał Zbigniew Rymarczyk, Dyrektor Sektora Enterprise Solutions, Wiceprezes Zarządu Comarch.

O badaniu „Marka Godna Zaufania”
„Marka Godna Zaufania” to wyróżnienie przyznawane firmom, które cieszą się szczególnym zaufaniem wśród klientów – przede wszystkim w środowisku biznesowym. Tytuł ten honoruje marki, które wyróżniają się jakością produktów i usług, odpowiedzialnością społeczną oraz innowacyjnością, odpowiadając w ten sposób na potrzeby współczesnych przedsiębiorstw.
Źródło: https://markagodnazaufania.pl/