Comarch Loyalty Dinner 2025 – Innowacje, inspiracje i networking w sercu Bangkoku

2 lipca 2025 r. w prestiżowym hotelu W Bangkok – The House on Sathorn – odbyło się wyjątkowe wydarzenie branżowe: Comarch Loyalty Dinner 2025. Spotkanie zgromadziło liderów rynku, ekspertów ds. lojalności oraz kluczowych decydentów, którzy wspólnie przyglądali się najnowszym trendom w zarządzaniu lojalnością klientów oraz roli sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z konsumentami.

Wydarzenie zainaugurował Jan Svorobovic, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Comarch, prezentacją „COMARCH in a nutshell”, w której zaprezentował profil działalności firmy oraz jej międzynarodowy zasięg operacyjny.

Następnie głos zabrał Marcin Przybylski, który w wystąpieniu zatytułowanym „From Transactions to Connections” przedstawił kierunki transformacji programów lojalnościowych, koncentrując się na ich ewolucji w stronę inteligentnych, spersonalizowanych i angażujących doświadczeń konsumenckich.

W dalszej części programu Avatsada Chaisongkram, w prelekcji „AI and Loyalty Management: A New Era of Customer Connections”, omówiła przełomowe możliwości, jakie niesie ze sobą sztuczna inteligencja w kontekście zarządzania lojalnością klientów. Podkreśliła, jak nowe technologie rewolucjonizują relacje z konsumentami, umożliwiając tworzenie trwałych więzi opartych na danych i analizie zachowań.

Szczególne zainteresowanie uczestników wzbudziła również prezentacja Khun Sudapy Chamod, Senior Vice President ICT w Home Product Center Public Company Limited. Jej wystąpienie stanowiło praktyczne studium przypadku, ilustrujące wdrożenie nowoczesnych narzędzi lojalnościowych w środowisku detalicznym i ich wpływ na efektywność operacyjną oraz zaangażowanie klientów.

Zwieńczeniem i finałem wydarzenia była widowiskowa iluminacja fasady hotelu W Bangkok – ikony architektonicznej ulicy Sathorn – na której wyświetlono logo Comarch. Ten symboliczny akcent podkreślił obecność firmy w regionie oraz jej długofalowe zaangażowanie w rozwój rynku azjatyckiego.

Spotkanie zakończyła uroczysta kolacja połączona z sesją networkingową – doskonała okazja do wymiany doświadczeń, budowania relacji oraz rozmów o wspólnych możliwościach biznesowych.

Comarch – jako globalny dostawca oprogramowania i uznany lider w dziedzinie lojalności – dostarcza zaawansowane platformy do zarządzania programami lojalnościowymi i marketingiem cyfrowym. Współpracując z najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie, takimi jak BP, Carrefour, Etihad Airways czy Virgin, firma wspiera klientów w zwiększaniu zaangażowania konsumentów, budowaniu lojalności wobec marki oraz generowaniu długofalowych korzyści biznesowych.

Dziękujemy wszystkim gościom za obecność i wspólne budowanie przyszłości lojalności klientów!

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza