Banque Populaire des Alpes wybiera Comarch Loyalty for Banking
Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo. Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.
Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.
Program oparty jest na rozwiązaniu Comarch Loyalty for Banking, wybranym przez Banque Populaire des Alpes w procesie ofertowym oraz wdrożonym i zintegrowanym przez zespół Comarch. Złożone z kilku modułów rozwiązanie wyróżnia się szerokim zakresem funkcjonalnym, elastycznością w dostosowywaniu do specyfiki każdego projektu i prawie nieograniczonymi możliwościami silnika reguł, który zapewnia konfigurację dynamicznego i skalowalnego programu.
– Zarządzane w całości przez bank rozwiązanie składa się z centralnego modułu administracyjnego – czyli z serca narzędzia, w którym zarządza się programem w widoku 360°, jak również z modułu internetowego dla doradców w oddziałach, portalu internetowego dla klientów, Contact Center dla partnerów bankowych oraz modułu komunikacji. Wszystkie dostosowane są do specyficznych potrzeb banku, podkreśla Marcin Romanowski, menadżer ds. rozwoju rynku finansowego i bankowego, Comarch, Francja.
– Funkcje platformy, a także liczne referencje bankowe i w obszarze lojalnościowym przekonały nas do wyboru rozwiązania Comarch Loyalty for Banking. Ogromną siłą Comarch była umiejętność zbudowania operacyjnego programu lojalnościowego, który mieliśmy już w całości zaprojektowany, co wiele mówi o wydajności i elastyczności stosowanych technologii, mówi Nicolas Poughon, dyrektor marketingu, komunikacji i jakości w Banques Populaire des Alpes.
– Uruchomiony w maju 2014 roku program odniósł wielki sukces wśród klientów, którzy do niego przystąpili. Dzięki niemu czerpią oni liczne korzyści zarówno bankowe, jak i poza bankowe, podkreśla Mickael Annequin, kierownik badań marketingowych, Banque Populaire des Alpes.
Banque Populaire des Alpes, członek Grupy BPCE, zapewnia wszystkie usługi bankowe i ubezpieczeniowe, pozostając w bliskich relacjach z klientami. Dzięki 400 000 klientów (wśród których jest 143 000 akcjonariuszy), 168 agencjom i 1500 pracownikom, Banque Populaire des Alpes jest liderem w swoim rejonie i rozciąga się na 8 departamentów od łuku alpejskiego, przez Savoie/Haute-Savoie do Alpes-de-Haute-Provence.