Postęp technologiczny i rosnąca mobilność społeczeństwa zmuszają dostawców IT do projektowania i budowy coraz bardziej zaawansowanych systemów mobilnych. Zadaniem tych rozwiązań jest kompleksowa obsługa wszystkich segmentów klientów, a także gwarancja wygody i bezpieczeństwa użytkowania.

- Jak wynika z badań analityków Gartnera obecnie na świecie są ponad 3 miliardy użytkowników telefonów komórkowych, a do końca 2011 roku ich liczba osiągnie 4,4 miliarda. Oznacza to, że dwie trzecie populacji będzie posiadała urządzenie mobilne. Popularność tego kanału jest więc ogromna. Dodatkowo poszerza się zakres wykorzystywania telefonów komórkowych. Nie służą już tylko do wykonywania rozmów telefonicznych - stają się aparatami fotograficznymi, odtwarzaczami muzyki, konsolami gier, itd. Są zawsze pod ręką, dlatego użytkownicy chcą przy ich pomocy wykonać m.in. pilne przelewy bankowe - komentuje Izabela Hanus, Architekt Usability, Comarch SA.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.