UNIQA wdrożyła nowy produkt we współpracy z Comarch - Gwarancje ubezpieczeniowe - w ramach Portalu Obsługi Sprzedaży. Bazą dla tego produktu jest system Comarch Digital Insurance.

Gwarancje ubezpieczeniowe są doskonałym narzędziem dla firm umożliwiającym sprawną realizację kontraktów, poprawiając tym samym ich płynność finansową oraz podnosząc wiarygodność wobec kontrahentów.

Wdrożone w UNIQA narzędzie umożliwia agentom szybką i sprawną obsługę  gwarancji zapłaty wadium. Dzięki szerokim możliwościom rozwiązania, udało się zbudować elastyczny produkt, który znacząco upraszcza procedury wystawiania gwarancji.

System automatycznie weryfikuje dostępny dla klienta limit na gwarancje, pozwalając tym samym na bieżąco monitorować  jego zaangażowanie. Dodatkowo, narzędzie umożliwia bezpośredni kontakt z nadrzędną jednostką w celu akceptacji niestandardowych warunków oraz pozwoleń na udzielenie gwarancji, co wpływa na skrócenie czasu na podjęcie finalnych decyzji.

Proces wystawiania gwarancji w Portalu Obsługi Sprzedaży został od początku przemyślany i zaprojektowany pod kątem nowoczesnego UX,  interfejs jest intuicyjny i ergonomiczny, co daje dużą łatwość i satysfakcję z jego użytkowania.

Naszym głównym celem było stworzenie systemu, który ułatwi proces obsługi gwarancji zapłaty wadium i skróci czas ich przygotowania. Projektując nowe narzędzie, wzięliśmy pod uwagę oczekiwania i uwagi naszej sieci sprzedaży, która była zaangażowana na każdym etapie realizacji projektu. Dzięki temu wspólnie wypracowywaliśmy najlepsze rozwiązania, które następnie były implementowane do systemu - mówi Krzysztof Niewiadomski, Product Owner UNIQA.

Projekt był realizowany wspólnymi siłami w metodologii Scrum. Zaletą takiego podejścia było to, że zespół na bieżąco mógł modyfikować zakres projektu oraz sprawnie reagować na uwagi interesariuszy. Dzięki temu powstał kompletny produkt zgodny z oczekiwaniami biznesowymi.

Kolejny projekt z UNIQA dowiódł, że jesteśmy zgranymi partnerami. Dzięki pracy w metodyce agile udało nam się dowieźć produkt zgodny z oczekiwaniami biznesu w założonym terminie – dodaje Robert Baranowski, Scrum Master ze strony COMARCH.

Comarch Digital Insurance to oprogramowanie dla działów front-office towarzystw ubezpieczeniowych, zapewniające sprawną sprzedaż i obsługę posprzedażową wszystkich linii biznesowych. Nowoczesne technologie i automatyzacja procesów umożliwiają efektywną obsługę klienta i wydajną pracę działów sprzedaży.  

                 


Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży finansowej.