Oblicz zyski z wdrożenia systemu Contact Center
Comarch udostępnił kalkulator, który pozwala obliczyć zwrot z inwestycji (ROI) w system contact center. Dzięki niemu można orientacyjnie oszacować zaoszczędzony czas i koszty związane z obsługą klienta, a także prognozować wzrost sprzedaży i stopień lojalności klientów.
Kalkulator ROI dostępny jest na stronie dedykowanej systemowi Comarch Contact Center. Sam serwis zyskał bardziej funkcjonalny interface, dzięki czemu odnalezienie potrzebnych informacji jest jeszcze łatwiejsze. Pod adresem www.contactcenter.comarch.pl publikowane są także informacje o rynku call center oraz artykuły, studia przypadku i whitepapery. Zainteresowani funkcjonowaniem systemu typu contact center mogą obejrzeć webcast. Autorzy kalkulatora i serwisu, proszą o przesyłanie uwag i pomysłów za pomocą formularza kontaktowego. Poprzez serwis można również zadać pytanie ekspertowi Comarch.