W odpowiedzi na potrzeby rynku Comarch wzbogacił aplikację do  zarządzania kampaniami o moduły odpowiedzialne za pełne zarządzanie budżetem marketingowym, zarządzanie dużą ilością kampanii marketingowych oraz o szereg raportów i analiz prezentowanych w bardzo ciekawy i efektywny sposób.

Największy rozwój nastąpił w zakresie budżetowania - dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, użytkownik ma do dyspozycji funkcjonalności, które pozwalają zaplanować budżet na dany okres, określić limity wykonania budżetu w podziale na mniejsze okresy, jak również określić minimalny próg rentowności kampanii. System prezentuje aktualne wykonanie budżetu w formie liczbowej oraz graficznej. Dzięki integracji z systemami księgowymi możliwe jest wyliczanie wskaźników, które prezentują wpływ kampanii na sprzedaż promowanego produktu. Określenie minimalnego progu rentowności kampanii wykorzystywane jest dla przeprowadzenia kampanii testowej.

Kampanie testowe mają za zadanie zbadanie efektywności przygotowanych kampanii. Realizowane są dla małej próbki statystycznej i mają odpowiedzieć na pytanie, czy stopień odpowiedzi jest zadowalający i czy spodziewana sprzedaż wygenerowana przez akcję marketingową pokryje jej koszty.

Kolejną nowością, która pojawiła się w  systemie, jest możliwość wyboru grupy docelowej wprost z aplikacji Comarch Campaign Management. Ta funkcjonalność adresowana jest do przedsiębiorstw, które nie posiadają, bądź nie potrzebują skomplikowanych narzędzi analitycznych do definiowania grupy docelowej. System na zasadzie filtrowania wybiera grupę docelową, którą bezpośrednio można załączyć do realizacji kampanii marketingowej.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.